Mooie wedstrijden, maar dat betekent einde verhaal voor Ajaxquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef De_Ruyter het volgende:
Ajax - Juventus.
PSV - Hamburger SV
Ik zag het, Lavenderrr is BNW-mod. Respectquote:
Thanks Koos. Veel plezier in de sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag het, Lavenderrr is BNW-mod. Respect
Dat kan ik beter tegen jou zeggen als BNW mod. Despoten als Lambiekje en Salva in toom houden lijkt mij een zware taakquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks Koos. Veel plezier in de sneeuwen doe voorzichtig
We zullen zien, ik denk dat het hier heel wat zwaarder is om mod te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan ik beter tegen jou zeggen als BNW mod. Despoten als Lambiekje en Salva in toom houden lijkt mij een zware taak
Op het moment misschien wel, maar dat komt omdat BNW op een laag pitje staat. Alleen ik heb de mods soms wel halve topics zien opruimen in BNW omdat de discussie weer eens uit de hand liep.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat het hier heel wat zwaarder is om mod te zijn.
Zover zou ik weer niet willen gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef De_Ruyter het volgende:
Ach, hier kan je de discussies tenminste nog volgen, door de aanwezigheid van nog enigszins rationaliteit.
Nouja, toch rationeler als het zoveelste gesprek over een reptilians invasie of dat we allemaal dood gaan aan een of ander gen dat ons word ingespoten/gevoerd zonder dat we het weten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zover zou ik weer niet willen gaan
Onlangs op skepsis.nl eens de beweringen van David Icke doorgelezen over reptillians. De beste man doet absurde uitlatingen, maar het is wel geweldig leesvoerquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:03 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nouja, toch rationeler als het zoveelste gesprek over een reptilians invasie of dat we allemaal dood gaan aan een of ander gen dat ons word ingespoten/gevoerd zonder dat we het weten.
forum@fok.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef rieboet het volgende:
waar kunnen we ons melden als we het niet met een ban eens zijn?
In het genre comedy wellicht wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onlangs op skepsis.nl eens de beweringen van David Icke doorgelezen over reptillians. De beste man doet absurde uitlatingen, maar het is wel geweldig leesvoer
Dat heb je mooi goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
In het genre comedy wellicht wel.
In de NWS- FB maak je meer kans denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef raptorix het volgende:
Ik zou graan een policy zien waarbij in Nieuws niet meer mag worden gerefereerd aan heilige boeken zoals de bijbel of koran, het is volledig offtopic, daarnaast zijn we hier niet Truth, kortom ik zou hier graag een officiele policy over zien.
Hé, tedere Raptorix. Omdat geen enkel religie je "soort" kan luchten wil je het maar gelijk verbieden (in NWS). Ik denk niet dat het zo werkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef raptorix het volgende:
Ik zou graan een policy zien waarbij in Nieuws niet meer mag worden gerefereerd aan heilige boeken zoals de bijbel of koran, het is volledig offtopic, daarnaast zijn we hier niet Truth, kortom ik zou hier graag een officiele policy over zien.
Ik vind het niet netjes dat je aan homoseksuelen refereert als 'jouw soort'. Je zou het ook niet plezierig vinden als men aan jou en andere moslims refereert als 'jouw soort'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, tedere Raptorix. Omdat geen enkel religie je "soort" kan luchten wil je het maar gelijk verbieden (in NWS). Ik denk niet dat het zo werkt.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |