Sterkte, vooral dikke pret als je de weg deelt met van die figuren die stapvoets hun voertuig voortbewegen. Stelletje schijterds.quote:
Ja ik dacht ook even "50 is nou eenmaal 50, hoppa gas er op, slome zakken" totdat ik een stoep tegenkwam. Verdomme, toch maar eens winterbanden halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterkte, vooral dikke pret als je de weg deelt met van die figuren die stapvoets hun voertuig voortbewegen. Stelletje schijterds.
Heb jij een botsauto dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook even "50 is nou eenmaal 50, hoppa gas er op, slome zakken" totdat ik een stoep tegenkwam. Verdomme, toch maar eens winterbanden halen.
Overigens heb ik in tijden niet zoveel lol gehad achter het stuur, kom maar op met die gladheid.![]()
Het was een aardige klap maar volgens mij valt het mee, ik kon er wel om lachen. Wat leven in de brouwerij, enfin volgens mij niet al te veel (of niks geen) schade. Niet wat ik zo meteen kon zien in ieder geval.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb jij een botsauto dan?
Je kan het grappig brengen, en het zijn niet mijn deuken dus...
Nou, ik rij ook wel redelijk voorzichtig nu hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterkte, vooral dikke pret als je de weg deelt met van die figuren die stapvoets hun voertuig voortbewegen. Stelletje schijterds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Idd...nu zijn het jouw deukenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Het was een aardige klap maar volgens mij valt het mee, ik kon er wel om lachen. Wat leven in de brouwerij, enfin volgens mij niet al te veel (of niks geen) schade. Niet wat ik zo meteen kon zien in ieder geval.
Wel geluk dat er geen tegenliggers waren.
Valt mee, volgens mij is de schade beperkt of helemaal niet aanwezig. Als de wagen total-loss lag dan was ik denk ik wat minder optimistisch.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Idd...nu zijn het jouw deuken![]()
Hier valt de sneeuw wel mee, maar het begint weer, dus wie weet wat we morgen nog zien.
De Tunesische?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ben thuis. Ga zo aan de tagine beginnen.²
Ja, hoop dus ook dat het geen ijs gaat worden, maar zo ziet het er wel uit hierquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Valt mee, volgens mij is de schade beperkt of helemaal niet aanwezig. Als de wagen total-loss lag dan was ik denk ik wat minder optimistisch.![]()
Ja zelfde hier trouwens, valt nu niks meer maar dat zal vanavond nog wel komen. Op het weerbericht laten ze zien dat ze tot zaterdag/zondag sneeuw willen dus ik verwacht nog wel wat. Eerlijk gezegd heb ik dat ook liever. Nu rijden de auto's alle sneeuw plat en het smelt niet door de temperatuur, als dat zo blijft heb je morgen een ijsbaan.
Dan liever wat sneeuw er nog op, iets meer grip.
Wees maar blij dat je niet in het noorden zitquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef du_ke het volgende:
Leuk weer vandaag. Paar vlokjes sneeuw en een half land ontregeld. Heerlijk
Zit hier noordelijk genoegquote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet in het noorden zit
Oh gelukkig. Morgen ligt de sneeuw er ook nog dus heb blijft aanpassen. Ik ben te voet buiten geweest en dat was geen pretje.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zit hier noordelijk genoeg. Maar het grote voordeel is dat ik maar een klein stukje af hoef te leggen. Dat maakt het al snel eenvoudig
Ik ben wezen fietsen van en naar m'n werk maar heb ook aardig wat buiten gelopen. Het smeert wat maar was goed te doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Morgen ligt de sneeuw er ook nog dus heb blijft aanpassen. Ik ben te voet buiten geweest en dat was geen pretje.
Oh, dan woon je niet in Groningen-stadquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben wezen fietsen van en naar m'n werk maar heb ook aardig wat buiten gelopen. Het smeert wat maar was goed te doen.
quote:Knappe Russinnen worden lokvogels voor wanbetalers
In Rusland zetten gerechtsdeurwaarders voortaan hun knapste medewerksters in als lokvogels voor wanbetalers. De aantrekkelijke vrouwen zullen met hun foto's op het internet doelbewust intiem contact zoeken met gezochte schuldenaars. Als een afspraakje tot stand komt, slaat de val dicht. De ambtenaren hebben zo bij een gepland romantisch dinertje op restaurant al een resem debiteuren laten arresteren. Volgens een bericht in de staatskrant Rossijskaja Gaseta zal deze succesvolle methode nu ook een officiële staatspraktijk worden.De handelwijze had in het verleden herhaaldelijk tot schandalen geleid, omdat de gerechtsdeurwaarders de nieuwsgierige mannen met foto's van vreemde vrouwen hadden gelokt. De betrokken vrouwen voelden zich in hun persoonlijke rechten geschonden, omdat de beelden zonder hun toestemming werden gepubliceerd. Enkelen van hen hebben schadevergoeding geëist. Daarom hebben de gerechtsdeurwaarders nu beslist om hun eigen verleidelijke medewerksters in te zetten, luidde het in de krant. Als de schuldenaren werden gevat, namen de ambtenaren hun auto en hun rijbewijs of ook hun jachtvergunning in beslag. Op die manier proberen ze de mannen te bewegen hun rekeningen te betalen. Door de financiële crisis is het aantal Russen met schulden serieus gestegen. Bij hun onderzoek werken de deurwaarders ook samen met garagebedrijven, die in Rusland passende informatie over hun klanten aan de autoriteiten moeten doorspelen.
God straft onmiddellijk he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:56 schreef paddy het volgende:
Oké, auto uitgeleend...echt, auto is maar één keer stuk geweest (19 jaar oud) . Maar vanavond moeten slepen. Hij doet het niet meer
Voor ons gezin dus best wel redelijk lastig. (gehandicapt kind)
Nou ja, vakantie tijd, dus nog geen man overboord. Eerst maar eens kijken wat er aan de hand is.
Ik moet ook niet zo hard gaan lachen om andermans deuken! Ik word meteen gestraft
Lekker. Je gaat naar de sneeuw he? Ben vergeten waarnaartoe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Morguh![]()
Laatste werkdag voor de vakantie
Skiën? Wel voorzichtig zijn hoor, we hebben je hier nog nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ga naar Oostenrijk, in de buurt van Kaprun
Eerste keer. Als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Skiën? Wel voorzichtig zijn hoor, we hebben je hier nog nodig.
Eerste keer skieen en dan ook nog in Kaprun, altijd spannendquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerste keer. Als dat maar goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |