Het klinkt bijna poëtisch.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Laatste DE nieuws
-Vulkaan Mayon blijft as en lava spuwen, uitbarsting kan elk moment komen (of niet ?)
-KNMI: Vanavond sneeuw en ijzel, AWNB adviseert: Ga niet de weg op
-Jaarwisseling: Winterneerslag + vorst
Laatste NWS nieuws
-Sneeuwterroristen, de nieuwe benaming van 29 raddraaiers in Gouda
-Leger Jemen doodt dertig Al Qaida leden
Lekker egocentrisch! Ik wou pas over vijf minuten naar bed en nu zie ik niks meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:11 schreef du_ke het volgende:
Nou dan doe ik hier het licht maar uit.
quote:Je zal maar een zeehondenjong in je tuin vinden
Een zeehondenpup die door een familie in hun tuin, 18 mijl (bijna 30 km) landinwaarts, werd gevonden heeft de naam 'Rudolph' gekregen. Harriët Dwyer (24) zag het beestje voor het eerst toen het lekker in de sneeuw van haar tuin in Benenden (Kent) zat. "Mijn dochter was buiten in de sneeuw met onze hond aan het spelen tot ze binnen kwam en riep: 'Er zit een zeehond in de tuin.' Ik zei nog: 'Nee dat zal wel een otter zijn.' maar we gingen met z'n allen kijken en inderdaad, daar was een zeehondenpup aan het genieten van de verse sneeuw." Men denkt dat het zeehondenjong (nog geen jaar oud) door diverse rivieren en stromen is gezwommen die uiteindelijk uitmonden in het Kanaal. Prof. Dwyer ging na de ontdekking onmiddellijk naar binnen om de RSPCA en de politie te bellen, terwijl de zeehond een rondje door de tuin maakte en uiteindelijk de vijver vond, waar hij heerlijk in het water lag met alleen zijn oogjes boven de waterspiegel uit. De familie Dwyer heeft geprobeerd de zeehond op z'n plaats te houden, waarbij de hulp van hun collie Jack van grote waarde bleek. Het zeehondenjong werd uiteindelijk in een reiskrat van de RSPCA geleid om opgenomen te worden in een Wildlife opvang-centrum in Hastings, alwaar men hem de naam Gulliver gaf om de herinnering aan z'n reislust te memoreren.
Die hebben een gezellige SC.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:48 schreef kitao het volgende:
Geen idee dat NWS ook een SC had , ik zit al drie weken op F&F SC te posten...
Mogge Disana , ze hebben zeker een gezellige SC , ze moeten alleen nog even wennen aan mijn spottende en terugkaatsende opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:49 schreef Disana het volgende:
Die hebben een gezellige SC.
Goedemorgen kitao
Ah haha, dan doe je het goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:52 schreef kitao het volgende:
[..]
Mogge Disana , ze hebben zeker een gezellige SC , ze moeten alleen nog even wennen aan mijn spottende en terugkaatsende opmerkingen.
![]()
Maar ik geloof dat het wel aardig gaat , iig geen PM meer gehad van Elisa B.
F&F daar brak toch ooit de grote mod-opstand uit resulterend in een ban van 20 mods?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah haha, dan doe je het goedSowieso is F&F het liefste en meest vreedzame forum op Fok volgens mij. Ik heb ook enorm veel plezier gehad met de asielactie van afgelopen jaar.
Welke actie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:01 schreef Disana het volgende:
Ah haha, dan doe je het goedSowieso is F&F het liefste en meest vreedzame forum op Fok volgens mij. Ik heb ook enorm veel plezier gehad met de asielactie van afgelopen jaar.
Schuin met de vrouwen? Vrouwen maken vaak gewoon grapjes en soms nemen mannen die wat te serieusquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Welke actie?
Toch ben ik jou daar tot nu toe niet tegengekomen , je beperkt je liever tot NWS ?
Ik vind F&F SC ook leuk , omdat het snachts doorgaat en er niemand loopt te zeiken als er een youtube-videootje geplaatst wordt , maar ik heb nogal de neiging om enigzins schuin met de daar aanwezige vrouwen te posten.
Niet iedereen is daar van gediend en eerlijk gezegd ben ik de eerste paar dagen ook terecht hierop gewezen.
Maar ik heb me redelijk aangepast.
wat sommige vrouwen posten kan eigenlijk ook niet door de beugel
Een opvangcentrum voor katten zeker ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:16 schreef Disana het volgende:
Schuin met de vrouwen? Vrouwen maken vaak gewoon grapjes en soms nemen mannen die wat te serieus
Ik lurk er meer dan ik post, maar soms duik ik wel even in een topic. Altijd over poezen.
Ja er was een enorm grote actie compleet met het veilen van spullen in V&A. Pin me niet vast maar volgens mij heeft die actie een recordbedrag van rond de 6000 euro opgeleverd en een delegatie is toen naar dat opvangcentrum gegaan om dat geld en veel spullen af te leveren; daar zijn ook filmpjes en foto's van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |