Met krav maga kan je er wel een paar hebben hoor. Het probleem is alleen dat het er steeds meer worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij kent judo-moves, nog geen moves om gewapende agenten te ontwapenen
Dit dus. Voor de goede vrede werk ik altijd met de politie mee. Ik ben het sowieso niet schuld.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met krav maga kan je er wel een paar hebben hoor. Het probleem is alleen dat het er steeds meer worden.
FOK!-NSB'erquote:
heilquote:
Natuurlijk moet Michielos zijn bewegingen uitten op een plaats waar mensen zijn anders kost dat eer van het publiekquote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Liros het volgende:
Michielos je was op een kerstmarkt. Wat voor slapelingen gaan elkaar nou op de vuist waarbij onschuldige mensen gewond kunnen raken. Een beetje kerel zoeken elkaar pas op als je de ruimte hebt, en daarbij moet je nooit eigendommen van mensen die jij nog niet gekocht hebt gebruiken daar krijg je alleen maar meer problemen van zorg de volgende keer dat je wel weet wat je doet en je skills echt beheerst, Want dit zover ik het leest was een flut gevecht met mensen die niet weten wat echte moves zijn. Maar jij lijkt me wel een jongen die nieuwe tricks wilt leren, dus ik nodig je uit om eens wat hapkido skills te leren dan hoef je niet meer zelf de klappen/trappen uit te delen en is het altijd zelfverdediging. En daar bij die gozer ramazan is niet eens de moeite waar om een klap tegen te geven volgende keer als je ramazan tegen komt hoef je alleen ff mij te bellen en ik kom je ook wel helpen en dan heb je ook nog iemand anders die dan kan bewijzen dat de topic van jouw niet nep zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |