Gelukkig heb jij tijd vrij kunnen maken uit je ozo drukke schema om deze boodschap nog maar eens voor de zoveelste keer te herhalen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Panda72 het volgende:
zucht TS heeft weer eens niks beters te doen dan een voorspelbaar verhaaltje te verzinnen
Jij bent gauw tevredenquote:
Klopt helemaalquote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij tijd vrij kunnen maken uit je ozo drukke schema om deze boodschap nog maar eens voor de zoveelste keer te herhalen.
Not really, wil gewoon bashen op weer één van de vele verzinsels van Michielos.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:00 schreef Koepert het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch een negatieve draai gegeven aan een verkapte tvp.... Stuitend..
"voorspelbaar verhaaltje"
"born a loser"
Zet dan gewoon "TVP" neer..
Gezien het huidige niveau zeker jaquote:
Nee, niet iedereen geeft een verkapte tvp.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:00 schreef Koepert het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch een negatieve draai gegeven aan een verkapte tvp.... Stuitend..
"voorspelbaar verhaaltje"
"born a loser"
Zet dan gewoon "TVP" neer..
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
Aan de andere kant kwam Rinus aanrennen... Serieus.. ik hou van mijn vrienden!
Het lag toch niet aan hem dat Ramazan wil vechten? Jij zou zeker niks teruggedaan hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:32 schreef Sobraine het volgende:
Je vind jezelf een rustige jongen. Toch lees ik altijd van jou en vechttopics.... Hoe rustig ben je dan?
Faalhaas.
Hier raakte ik wel een beetje verward en ben toch maar gestopt.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
exact. Dit zijn dingen die me overkomen, niet dingen die ik uit mezelf doequote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het lag toch niet aan hem dat Ramazan wil vechten? Jij zou zeker niks teruggedaan hebben.
als je wat hebt, PM mequote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef damsco het volgende:
Mooi open einde. Ik heb op de straten vernomen dat er een vergeldingsactie wordt gepland. Ik zal mijn oren en ogen open houden, wellicht kan ik wat inside informatie verkrijgen.
Wat?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef Voodoodoctor het volgende:
zucht weer een mich topic... Tja [ [url=. Dag dag stoere kerel
Haal die foto van mij eens snel weg, vlegel!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef Suisse het volgende:
TS leeft in een droomwereld.
Ware uiterlijk en wereld van TS:
[ afbeelding ]
Dat er gewoon een vloek van eentonigheid op zijn topics rust. Dat kan ik voelenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef Voodoodoctor het volgende:
zucht weer een mich topic... Tja. Dag dag stoere kerel
Ok.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop..
En dat vond je inderdaad heel lekker, faggot.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
Tijdens het zakken gaf ik hem een gerichte vuisstoot tussen zijn ballen.
Hij stond wel niet meer opquote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef leesgoed het volgende:
[..]
En dat vond je inderdaad heel lekker, faggot.![]()
Er is ook een non fysieke manier om iemand niet meer je lastig te laten vallen en dat is kwade geesten op hem afsturen dan worden ze vanzelf gek en verdwijnen ze uit je levenquote:
droom verder manquote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Voodoodoctor het volgende:
[..]
Er is ook een non fysieke manier om iemand niet meer je lastig te laten vallen en dat is kwade geesten op hem afsturen dan worden ze vanzelf gek en verdwijnen ze uit je leven
wel of niet?quote:
Aan de reacties te zien velen, maar ik kan er hartelijk om lachen. Michielos is wel een troll aan het worden trouwensquote:
Wil je het uitproberen want al je 'leuke" vechtmoves hebben geen zin tegen een kwade geest die drijft je naar gekheid en verder.quote:
sure. go aheadquote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Voodoodoctor het volgende:
[..]
Wil je het uitproberen want al je 'leuke" vechtmoves hebben geen zin tegen een kwade geest die drijft je naar gekheid en verder.
Hij kent judo-moves, nog geen moves om gewapende agenten te ontwapenenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef VaderVanJezus het volgende:
Beetje zwak dat je je zo maar laat op pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |