Railrunner is voor kinderen he?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
nog een keer in de herhaling![]()
![]()
*2 railrunnerkaartjes, geldig tot 31 januari 2010*
graties op te sturen enzo.
Ik vind het wel leuk... Maar dan om naar te kijken en zolang het wit is. Maar hier wordt het zo snel een modderboel...quote:
het is supergoede sneeuw! Ik heb vanmorgen al een flinke sneeuwbal gemaakt. Hier plakt het juist wel heel goedquote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is echt onnederlands goeie sneeuw! het is zooo gaaf en heerlijk buiten.van die krakende sneeuw is het, die bijna niet blijft plakken, maar wel supergoed glijdt met de slee.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef dutchie het volgende:
Deze moet ik even plaatsen hoor, want ik dacht gisteravond al dat het aan mij lag. Maar ik ben nog niet gek aan het worden. Zo gaat het dus op televisie; als je niks hebt dan krijg je dat gewoon tijdens het programma 'spontaan'.
ook bij bart smit geweest ?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
nog een keer in de herhaling![]()
![]()
*2 railrunnerkaartjes, geldig tot 31 januari 2010*
graties op te sturen enzo.
??quote:Op donderdag 17 december 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
hier een klein laagje maar veelbelovend
t'was hard werken!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:41 schreef Macka66 het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Kleurdoos de rest van de bus buiten uitgestrooid heeft
Leuke kaarten! En wat een snuitige tuinkabouters, daar kan ik me wel van voorstellen dat je ze in de tuin wilt. (Van de meeste tuinkabouters niet.)quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik was net mijn kerstkaarten aan het maken
kijk nou: mijn eigen tuinkaboutertjes in de hoofdrol
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand diegene die deze slabbers heeft gemaakt even uitleggen dat dit niet gaat werken
DIE KABOUTER HEBBIKOOK o+quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik was net mijn kerstkaarten aan het maken
kijk nou: mijn eigen tuinkaboutertjes in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Mila staat ook voor de tuindeur naar buiten te spiekenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Buuf ik had hulp van Kim, dat scheelt.
Hier waait het ook ineens, sneeuw stuift tegen het raam aan en Kim maar naar buiten loeren.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat filmpje van die onbetrouwbare oppas was een hoax!
http://www.greenjump.nl/P(...)-oppaskindje-cocaine
Héél alledaags hoor, snuiven..quote:Sinds de start van Green Jump merken we nog meer dan eerst dat een grote groep mensen zich niet bewust is van de giftige stoffen die te vinden zijn in alledaagse artikelen
Onze kerstviering is afgelast. dus eten we thuis maar zeurkool.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Héél alledaags hoor, snuiven..
Hier sneeuw, veel, bahwe gaan vanavond maar lopend naar school voor de kerstviering, want dit vind ik echt niet leuk..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
Oooh die sneeuw ik hou er echt vanik mis een open haard hier!
Dutch ik ben ook een echt winterkind hoorde zomer vind ik ook niet erg, maar hier hou ik van. <3
Tico leuk een weekje wintersport! Maar is dat niet hardstikke duur nu juist zo tussen kerst en o&n?
KD je schildpad heeft honger
oh wat leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kinderen hebben vanavond voor het eerst kerstdiner op school ^_^
Ik mocht het toetje voor de klas van middelste verzorgen.
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Lekker!!! En leukquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Wow dat ziet er erg leuk èn lekker uit zeg. Hoe maak je dat??quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Hmm daar moet ik ook eens naar gaan kijken dan, nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een klein pannetje in de vorm van een ster jaEn dan boetseren met marsepein
Super leuk gedaan zeg!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Ga ik ook zeker doenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef phluphy het volgende:
m@x alweer thuis! Dat is wel snel ja, en zeker niet leuk als je alleen bent.![]()
En luister naar alle wijze woorden hier: neem rust!!! Beterschap!
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doenEn ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat morfine heerst! Ik zat de hele dag zo heerlijk tussen slapen en wakker zijn in. Perfect gewoon. Dat wil ik nu ook
Neem maar lekker het maximaal toegestane.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef m@x het volgende:
Diclofenac en paracetamol. Dat werkt ook wel maar niet zoals diemorfine
Nee, was al de derde strooiwagen en dat heeft iig nog niks gedaan, het ziet er nog net zo uitquote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef phluphy het volgende:
Hahaha Freecell!! Kwam er geen strooiwagen achteraan dan?
Oh wacht, dat zit eraan vast. Misschien duurt het even voor het resultaat heeft!![]()
Dat vind ik juist zo irritant, tussen wakker zijn en slapen inquote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doenEn ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat morfine heerst! Ik zat de hele dag zo heerlijk tussen slapen en wakker zijn in. Perfect gewoon. Dat wil ik nu ook
valt uiteindelijk wel mee toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
pff wat irritant zeg kleurdoosje bent wel flink aan de beurt hè met allerlei rare gezondheidsdingen. Hoop dat je er snel vanaf bent.
Vind je?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
valt uiteindelijk wel mee toch?
ja uiteindelijk valt het wel mee met hoe erg het echt is, maar dat wist je vorige week ook nog nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
valt uiteindelijk wel mee toch?
Hahaha, die had mijn dochter vandaag ook mee naar school voor het kerstdiner! Met runderknaks, i.v.m. een aantal kindjes. Ook hier weer een hit!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vanmiddag met Morris 'kronkels' (knakworstjes in bladerdeeg) gemaakt voor het kerstdiner op school.
Het mandje was helemaal leeg toen ik hem ging ophalen![]()
[ afbeelding ]
dank u! Hebben weer wat te doen in de kerstvakantiequote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef snoopy het volgende:
Ja hoor bladerdeeg, beetje uitgerold en in reepjes gesneden. Kwartiertje op 200 graden in de oven en klaar.
Oh ja, de worstjes in de lengte insnijden
Ik ook en toch wel, want mn knifty knitter set is binnenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
dank u! Hebben weer wat te doen in de kerstvakantie
Ik zou wel graag nog even willen. Even 5 minuutjes (langer lukt ook nietquote:
babyfoon mee en gewoon effies voor de deurquote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zou wel graag nog even willen. Even 5 minuutjes (langer lukt ook niet) Met TARA aan de wandel.
Maar je kan hummel niet alleen in huis laten....
We wonen op de tweede en als we beneden zijn is hij zijn bereik al kwijt volgens mijquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
babyfoon mee en gewoon effies voor de deur
klinkt ook wel goed als traktatie.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef snoopy het volgende:
Ja hoor bladerdeeg, beetje uitgerold en in reepjes gesneden. Kwartiertje op 200 graden in de oven en klaar.
Oh ja, de worstjes in de lengte insnijden
oei dat is niet ver, wij hebben zo'n lulijzer gekocht die 2km ver kanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef freecell het volgende:
[..]
We wonen op de tweede en als we beneden zijn is hij zijn bereik al kwijt volgens mij
We kunnen eht wel even testen misschien
mijn php probleem is opgelost en het was nog makkelijker dan ik dachtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Lishe het volgende:
Snoops, als het geen dagen werk is wil mn hij wel even kijken.
en gelijk heb je.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Luchtbel het volgende:
Nou euhm mijn dochter wilde speciaal groentemuffins bakken om mee te nemen. Ik was bang dat geen enkel ander kind ze zou lusten maar ze wilde speciaal groentemuffins. Ik heb d'r wel over kunnen halen om er wat rozijntjes en appel door te gooien en warempel: ze waren op. 'Zie je wel,' zei ze, 'iedereen houdt van groente.'ze zagen er wel leuk uit waardoor ze waarschijnlijk gepakt zijn...
Wij hadden echt een gigantisch haast en ren en vlieg dag vandaag en alles liep dus mis doordat we helemaal niet konden rennen vandaag. Wel alles gered. En Jolie stond te stralen in d'r allerprachtigste jurk met daaronder sneeuwlaarzen
Whehquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hahaha, een pilotenjack misschien?![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
oh buuf wat geweldig zoveel sneeuw
enneh BE, kiektanSophietje is ook leuk voor de papa's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oscar heeft er zelf trouwens nog niet heel veel mee hier. Hij krijgt hem niet overdwars in zijn monidje en dat bevalt niet zeg maar.
Nee, het was een soort bolero van stugge stof, en die moest ik soms gewoon en soms achterstevoren aan, want dan kon ik ademen in een gat en dan kon ik hoger!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hahaha, een pilotenjack misschien?![]()
quote:
Fijn dat het nu achter de rug is. Ik hoop dat het herstel een beetje wil, succes met de vermoeidheid!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef m@x het volgende:
[..]Hij is eruit
![]()
De operatie viel echt super mee. Niks van gemerkt, maar dat is natuurlijk ook logisch omdat ik volledig onder zeil was.
@Buuf: Ik merk dat ik veel moeier ben dan gisteren maar dat is misschien wel logisch omdat ik nu alles gewoon zelf moet doen.
Rustig aan blijven doen, tis nog maar 2 dagen geleden johquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:16 schreef m@x het volgende:
Ja, maar ik merk dat ik nog steeds heel erg moe ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je je profiel bekijkt, zie je 't in de URL staan (in de adresbalk). je profiel zie je door op het groene poppetje te klikken rechts boven jouw post.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:55 schreef Asyniur het volgende:
Waar vind ik eigenlijk mijn usernummer?
Dank je wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:58 schreef trui het volgende:
[..]
als je je profiel bekijkt, zie je 't in de URL staan (in de adresbalk). je profiel zie je door op het groene poppetje te klikken rechts boven jouw post.
voor jou: Asyniur
dus... 14811
Yayquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook maar even, het uitzicht uit de keuken.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:05 schreef pinquit het volgende:
tot of tot/met?
piet () zei gisteren dat het woensdag begint met dooien.
quote:Witte Kerst
WAGENINGEN - Volgens Reinier van den Berg van Meteo Consult in wageningen kan Nederland zich vrijwel zeker opmaken voor een witte kerst. De sneeuw die er reeds ligt, blijft tot en met de kerstdagen liggen. De temperatuur blijft, behalve vlak aan zee, in het algemeen onder nul.
De korte tijd dat het vooral volgende week soms wel even dooit, is bij lange na niet voldoende om de sneeuw serieus te laten dooien. Bovendien komt er nog sneeuw bij. Zowel zondag als dinsdag kan er in het hele land weer sneeuw bij vallen. In totaal mogelijk meer dan 5 centimeter. Officieel was er voor het laatst in 1981 sprake van een witte Kerst.
Het criterium is, dat er op beide kerstdagen in De Bilt een gesloten sneeuwdek ligt van tenminste 1 centimeter. Hoewel er regionaal ook daarna soms sprake was van een witte Kerst, kunnen we met een waarschijnlijkheid van maar liefst 80 procent dit jaar dus eindelijk weer officieel spreken van een witte Kerst.
datquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
euh... tja.
Dat gaat nog een leuke kerst worden dan.zonder boodschappen enzo. Morgen maar eens kijken of ik in Drachten kan komen. Buum werkt daar ten slotte ook, dus het zal wel
Maar eerst onze andere auto uitgraven.
die bezorgen niet hier.quote:
Je mag wel wat hebben van wat hier ligtquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef Asyniur het volgende:
Nou dan moet het hier toch eerst flink bijsneeuwen!
Neemje wat mee als je deze kant op komt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je mag wel wat hebben van wat hier ligt
De auto staat al bij de supermarktquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
euh... tja.
Dat gaat nog een leuke kerst worden dan.zonder boodschappen enzo.
ja, weet ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef pinquit het volgende:
free, wat een onhandige datum sowieso
ja lach maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
De auto staat al bij de supermarkt![]()
M@xFijn dat je van je steentjes verlost bent, nu nog ff die rotdagen na een operatie doorkomen, sterkte nog
ynske, dan neem je toch de trein?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
daten van de spekgladdeparkeerplaats afglibberen.
en ik wil nog wel zo graag bij paps en mams gaan gourmetten met kerst
Heeft het een muts op en een wortel in?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef YPPY het volgende:
Goedemiddag!
Hier ligt er 50 cm sneeuw in de tuin, keurig op een hoop.
Ik stuurde dus een berichtje met 'wie ben je dan? ' Ik bedoel, als het mensen van hier zijn wil ik ze best toevoegen, maar dan moet ik wel weten wie je bent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef pinquit het volgende:
mensen die ik niet ken voeg ik ook niet toe hoor
idd, blokken die hap en niet toevoegen en dan is het weer leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik stuurde dus een berichtje met 'wie ben je dan? ' Ik bedoel, als het mensen van hier zijn wil ik ze best toevoegen, maar dan moet ik wel weten wie je bent.
Dat blocken doe ik nu dus ook idd steeds freecell, eens moet ik ze toch allemaal gehad hebben.
Nee, niet eens net, en ik kijk er niet heel veel op. Is meer voor mijn engelse collega's enzo eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Net met Facebook begonnen BE?
Mij willen er ook aan hebben, mooi niet.
Niks stoms aan, die 'camping' gevallen zijn vaak nog duur ook! En met albert hoef je toch helemaal niet te tillen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef m@x het volgende:
Ik moet ook al mijn kerstboodschappen nog doen. Is het heel stom als ik dat via Albert.nl doe terwijl ik boven een supermarkt woon? kleine aantekening: ik woon boven een soort camping-supermarkt waar ze heel veel spullen niet hebben of waar ze gewoon niet voldoende inkopen waardoor ik vaak mis grijp.
Boven dezelfde winkel als mijn auto voor staat zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef m@x het volgende:
Ik moet ook al mijn kerstboodschappen nog doen. Is het heel stom als ik dat via Albert.nl doe terwijl ik boven een supermarkt woon? kleine aantekening: ik woon boven een soort camping-supermarkt waar ze heel veel spullen niet hebben of waar ze gewoon niet voldoende inkopen waardoor ik vaak mis grijp.
ik accepteer die dingen nooit, ik snap echt geen hol van facebook. Ik gebruik het voor mijn spaanse vriendinnnen/familie die geen hyves hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet het nog niet hoor, met dat Facebook.
Continue allerlei spelletjes requests en dingen van jan en alleman en nu iemand die me wil toevoegen die ik niet eens ken, maar ze heeft iets nodig voor een spelletje en aangezien we veel gezamelijke vrienden hebben...![]()
![]()
Ik heb facebook eigenlijk alleen voor de spelletjes en hier en daar wat ongeinquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb facebook maar ik vraag me af waarom
Hyves vind ik nog wel gaan
en twitter heb je ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb facebook maar ik vraag me af waarom
Hyves vind ik nog wel gaan
Ja maar wat voor toestemming verleen je dan elke keer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb facebook eigenlijk alleen voor de spelletjes en hier en daar wat ongein
k heb de auto nodig voor een afspraak om te gaan fotograferen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef trui het volgende:
wat een gedoe, freecell & buuv!
[..]
ynske, dan neem je toch de trein?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen om 10 uur stapte ik de deur uit met stiefmams om haar naar de trein te brengen.. 20 minuten staan wachten op de metro.. trein later moeten nemen dus.. ze is pas om 3 uur aangekomen in Enkhuizen2 uur later dan gepland
* Macka66 achteraanrent en Fannie vol op de bek paktquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef Fannie het volgende:
Maar kan het niet iets hormonaals zijn dan?![]()
(kep er zelf ook last van namelijk![]()
* Fannie de gang oprent
oe lekkahhhhhhquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 achteraanrent en Fannie vol op de bek pakt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef RockabeIIa het volgende:
ga gewoon effe met de kop in de sneeuw liggen dan. Effe afkoelen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:06 schreef Macka66 het volgende:
Is er ook een topic om jezelf achter het behang te plakken? Ik ben zo vreselijk aangebrand en sjaggerijnig, zonder duidelijke aanleiding. En wie zegt dat het iets hormonaals is kan een ram krijgen![]()
![]()
of het herpes simplex virus![]()
![]()
Smste jij straks baar het glazen huis: waar blijft nou de baby????quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:48 schreef amaranta het volgende:
* amaranta heeft helemaal geen last van de hormonen
Nee, maar dat kan wel goed iemand anders namens mij hebben hebben hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Smste jij straks baar het glazen huis: waar blijft nou de baby????
NOg gefeliciteerd met je verjaardag! Nog wat gevierd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:13 schreef Groofsken het volgende:
Goedenavond allen, even weer eens meekletsen. Voor zolang ik het volhoud
.
Nee niet echt. Mijn ouders hadden lekker gekookt en mijn broertje en zijn vriendin kwamen eten, maar ik lag om 2100uur in bedquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
NOg gefeliciteerd met je verjaardag! Nog wat gevierd?
Oh wat leuk Oekequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Macka,!
En Fannie ook een:![]()
Miss Groove! Gefeliciteerd nog met je verjaardag, klinkt wel lekker knus, zo vanuit je bedje luisteren naar de pret.
Ik was vandaag met Ko bij Renzell op bezoek en ik heb je zoons geboortekaartje mogen bewonderen.
Ja, het is ook echt heel sfeervol vind ik zo, de kraamweekquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef oeke het volgende:
Het was wel een hele reis met die sneeuw.![]()
Wat dat betreft heb je een echt decemberkindje!
Als je het gezellig vind, kom ik wel een keer met beeb op visitequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat gezellig toch altijd dat jullie bij elkaar op bezoek gaan.
Nou, dan hebben we een deal. Als ik weer kan autorijden, kom ik een keer met Harry jouw mannen bekijken...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Echt, iedereen is hartstikke welkom hoor
Gezellig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Cool! En als mijn tuin in 2010 eindelijk op orde is houd ik een tuinmeet
Das ist ja toll! Kannste mich mal besuchen kommenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
in het EnschedeseIch muss fast deutsch sprechen!
Belachelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef Vicky het volgende:
weet je.. ik ben BOOS en verdrietig en teleurgesteld en
Ik had vorige week vrijdag een sollicitatiegesprek maar die werd donderdag afgebeld omdat de vrouw waarmee ik het gesprek had ziek zou zijn.
Ik zou deze week teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak. Vandaag krijg ik echter een mailtje dat ze 3 kandidaten hadden en dat ze er 1 een contract hebben aangeboden..![]()
![]()
Linzensoep past dus in je holle kiesquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef oeke het volgende:
Dat schip loodsen we gewoon met positieve vibes naar je toe.![]()
Er zit nu dus een gat in mijn kies, de tandarts heeft dat erin geboord zodat de zwelling weg zou gaan en omdat zuurstof slecht was voor de bacterieen die zich in mijn kies bevonden heeft hij het open gelaten.
Maandag gaat het dicht.
Ik mocht alles eten, geen probleem, maar die linzensoep zit nu toch echt in dat gat.
ik heb een mailtje gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ik het toch wel een beetje vreemd vind.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Belachelijkonfatsoenlijk zeg. Je geeft dan toch zeker alle kandidaten een kans. Ik kan me voorstellen dat je boos bent
Wat oneerlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef Vicky het volgende:
weet je.. ik ben BOOS en verdrietig en teleurgesteld en
Ik had vorige week vrijdag een sollicitatiegesprek maar die werd donderdag afgebeld omdat de vrouw waarmee ik het gesprek had ziek zou zijn.
Ik zou deze week teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak. Vandaag krijg ik echter een mailtje dat ze 3 kandidaten hadden en dat ze er 1 een contract hebben aangeboden..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |