Railrunner is voor kinderen he?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
nog een keer in de herhaling![]()
![]()
*2 railrunnerkaartjes, geldig tot 31 januari 2010*
graties op te sturen enzo.
Ik vind het wel leuk... Maar dan om naar te kijken en zolang het wit is. Maar hier wordt het zo snel een modderboel...quote:
het is supergoede sneeuw! Ik heb vanmorgen al een flinke sneeuwbal gemaakt. Hier plakt het juist wel heel goedquote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is echt onnederlands goeie sneeuw! het is zooo gaaf en heerlijk buiten.van die krakende sneeuw is het, die bijna niet blijft plakken, maar wel supergoed glijdt met de slee.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef dutchie het volgende:
Deze moet ik even plaatsen hoor, want ik dacht gisteravond al dat het aan mij lag. Maar ik ben nog niet gek aan het worden. Zo gaat het dus op televisie; als je niks hebt dan krijg je dat gewoon tijdens het programma 'spontaan'.
ook bij bart smit geweest ?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
nog een keer in de herhaling![]()
![]()
*2 railrunnerkaartjes, geldig tot 31 januari 2010*
graties op te sturen enzo.
??quote:Op donderdag 17 december 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
hier een klein laagje maar veelbelovend
t'was hard werken!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:41 schreef Macka66 het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Kleurdoos de rest van de bus buiten uitgestrooid heeft
Leuke kaarten! En wat een snuitige tuinkabouters, daar kan ik me wel van voorstellen dat je ze in de tuin wilt. (Van de meeste tuinkabouters niet.)quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik was net mijn kerstkaarten aan het maken
kijk nou: mijn eigen tuinkaboutertjes in de hoofdrol
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand diegene die deze slabbers heeft gemaakt even uitleggen dat dit niet gaat werken
DIE KABOUTER HEBBIKOOK o+quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik was net mijn kerstkaarten aan het maken
kijk nou: mijn eigen tuinkaboutertjes in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Mila staat ook voor de tuindeur naar buiten te spiekenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Buuf ik had hulp van Kim, dat scheelt.
Hier waait het ook ineens, sneeuw stuift tegen het raam aan en Kim maar naar buiten loeren.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat filmpje van die onbetrouwbare oppas was een hoax!
http://www.greenjump.nl/P(...)-oppaskindje-cocaine
Héél alledaags hoor, snuiven..quote:Sinds de start van Green Jump merken we nog meer dan eerst dat een grote groep mensen zich niet bewust is van de giftige stoffen die te vinden zijn in alledaagse artikelen
Onze kerstviering is afgelast. dus eten we thuis maar zeurkool.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Héél alledaags hoor, snuiven..
Hier sneeuw, veel, bahwe gaan vanavond maar lopend naar school voor de kerstviering, want dit vind ik echt niet leuk..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
Oooh die sneeuw ik hou er echt vanik mis een open haard hier!
Dutch ik ben ook een echt winterkind hoorde zomer vind ik ook niet erg, maar hier hou ik van. <3
Tico leuk een weekje wintersport! Maar is dat niet hardstikke duur nu juist zo tussen kerst en o&n?
KD je schildpad heeft honger
oh wat leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kinderen hebben vanavond voor het eerst kerstdiner op school ^_^
Ik mocht het toetje voor de klas van middelste verzorgen.
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Lekker!!! En leukquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Wow dat ziet er erg leuk èn lekker uit zeg. Hoe maak je dat??quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Hmm daar moet ik ook eens naar gaan kijken dan, nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een klein pannetje in de vorm van een ster jaEn dan boetseren met marsepein
Super leuk gedaan zeg!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pannenkoeken
[ afbeelding ]
Ga ik ook zeker doenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef phluphy het volgende:
m@x alweer thuis! Dat is wel snel ja, en zeker niet leuk als je alleen bent.![]()
En luister naar alle wijze woorden hier: neem rust!!! Beterschap!
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doenEn ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat morfine heerst! Ik zat de hele dag zo heerlijk tussen slapen en wakker zijn in. Perfect gewoon. Dat wil ik nu ook
Neem maar lekker het maximaal toegestane.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef m@x het volgende:
Diclofenac en paracetamol. Dat werkt ook wel maar niet zoals diemorfine
Nee, was al de derde strooiwagen en dat heeft iig nog niks gedaan, het ziet er nog net zo uitquote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef phluphy het volgende:
Hahaha Freecell!! Kwam er geen strooiwagen achteraan dan?
Oh wacht, dat zit eraan vast. Misschien duurt het even voor het resultaat heeft!![]()
Dat vind ik juist zo irritant, tussen wakker zijn en slapen inquote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doenEn ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat morfine heerst! Ik zat de hele dag zo heerlijk tussen slapen en wakker zijn in. Perfect gewoon. Dat wil ik nu ook
valt uiteindelijk wel mee toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
pff wat irritant zeg kleurdoosje bent wel flink aan de beurt hè met allerlei rare gezondheidsdingen. Hoop dat je er snel vanaf bent.
Vind je?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
valt uiteindelijk wel mee toch?
ja uiteindelijk valt het wel mee met hoe erg het echt is, maar dat wist je vorige week ook nog nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
valt uiteindelijk wel mee toch?
Hahaha, die had mijn dochter vandaag ook mee naar school voor het kerstdiner! Met runderknaks, i.v.m. een aantal kindjes. Ook hier weer een hit!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vanmiddag met Morris 'kronkels' (knakworstjes in bladerdeeg) gemaakt voor het kerstdiner op school.
Het mandje was helemaal leeg toen ik hem ging ophalen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |