swifterbanTquote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
Verkeersdode na slippartij
In swifterband![]()
Zijn de wegen redelijk schoon Yns? Ben je al buiten geweest?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:07 schreef Ynske het volgende:
Ik voel me zo'n doos. T ziet er zo uit bij ons nu:
[ afbeelding ]
en moet om even na 3 bij de dokter zijn.... maar durf niet te gaan met de auto![]()
dat word 45 min eerder vertrekken om met de bus te gaan
ik vin sneeuw wel mooiquote:Op donderdag 17 december 2009 13:07 schreef Ynske het volgende:
Ik voel me zo'n doos. T ziet er zo uit bij ons nu:
[ afbeelding ]
en moet om even na 3 bij de dokter zijn.... maar durf niet te gaan met de auto![]()
dat word 45 min eerder vertrekken om met de bus te gaan
Het is Swifterbant!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
Verkeersdode na slippartij
In swifterband![]()
Muis toch ook trouwens?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gok ik dat ik een pakketje ontvangen heb van F-R
en sneeuwt het zoveel daar?
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef MrSubtle het volgende:
Heeft iemand Nonneke al gezien vandaag?
edit: laat maar
Tikfoutje.... maar goed, hoop het ook voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
swifterbanT
edit; echt super he dat ze hier niet strooien, dat zie je dan maar weer![]()
hoop dat het geen bekende was![]()
ah, daar ben je!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
swifterbanT
edit; echt super he dat ze hier niet strooien, dat zie je dan maar weer![]()
hoop dat het geen bekende was![]()
nouja zoals je kunt zien is t einde van de straat n beetje in t midden schoon, maar hoe meer richting de plek waar de auto staat ( en op t parkeer terrein) ligt alles nog vol.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zijn de wegen redelijk schoon Yns? Ben je al buiten geweest?
Even aankijken nog?
ow nouhouquote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis toch ook trouwens?![]()
Hier ligt zo'n 30 cm sneeuw, snelwegen zijn afgesloten en veel blikschade.
Ik heb vanochtend 40 minuten gereden over iets waar ik normaal 10 minuten over doe
volgens mij wel... maar kan in de bus niet nog met strippenkaart???quote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja zoals je kunt zien is t einde van de straat n beetje in t midden schoon, maar hoe meer richting de plek waar de auto staat ( en op t parkeer terrein) ligt alles nog vol.
volgend probleemmoet je voor t laden van je OVChipkaart echt naar een automaat toe?
Eens!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef MrSubtle het volgende:
Zo... ik ben er klaar voor... de volgende mag zijn/haar pakketje open maken![]()
Stond in het gedicht anders dat je richting Gay ging... en dat je er door de bandana-posse (die overigens ook redelijk gay overkomtquote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef JJH het volgende:
Zo te zien valt het bij jou wel mee op de weg Yns. Prima te doen, maar als je jezelf niet vertrouws op dat punt moet je het niet doen hoor!
Enne Ing, Het is gewoon JJH hoor, er is niks Gays aan hier.
Is de A32 daar dicht?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis toch ook trouwens?![]()
Hier ligt zo'n 30 cm sneeuw, snelwegen zijn afgesloten en veel blikschade.
Ik heb vanochtend 40 minuten gereden over iets waar ik normaal 10 minuten over doe
Ik wacht nog steeds even.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eens!![]()
Lijst is bijgewerkt dus kom maar op!
tis niet dat ik mezelf niet vertrouw in de auto, maar een slippartij is voor mij genoeg geweestquote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef JJH het volgende:
Zo te zien valt het bij jou wel mee op de weg Yns. Prima te doen, maar als je jezelf niet vertrouws op dat punt moet je het niet doen hoor!
Enne Ing, Het is gewoon JJH hoor, er is niks Gays aan hier.
ok, ik ga eens googlen of dat hier in de buurt ook kanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij wel... maar kan in de bus niet nog met strippenkaart???
En bij veel supermarkten kan je hem opladen (of hema's) hier in amsterdam iig wel...
Maar dat is iets wat aan de fantasie van mijn Secret Santa ontsproten is.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stond in het gedicht anders dat je richting Gay ging... en dat je er door de bandana-posse (die overigens ook redelijk gay overkomt) daarvan bent gered!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muisje woont ook in Helmond ja
HeejHeejJeejquote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Is de A32 daar dicht?
Ik volg het nieuws amper vandaag.
AH! Ga jij nu beweren dat je SS ongelijk heeft!? Heiligschennis!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is iets wat aan de fantasie van mijn Secret Santa ontsproten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |