En met name de situatie op de wegen enzo. Als Qbuzz weer niet rijdt, dan weet ik dat het liefst zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af ! Kunnen we nog sneeuw verwachten morgen ochtend in Groningen ?
Van wat ik weet, rijden die morgen weer 'gewoon'. Ze proberen morgen gewoon te rijden, maarja...dat zouden ze vandaag ook doenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En met name de situatie op de wegen enzo. Als Qbuzz weer niet rijdt, dan weet ik dat het liefst zo snel mogelijk.
dat maakt veel goedquote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah gossie, ik zou ook jaloers zijn hoor.
Knuffel voor jou !
Winterbanden onder je wagen en hop naar Grunn komend weekendquote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Desertstorm het volgende:
[..]
Misschien vorig jaar wel inderdaad, maar 2 of 3 jaar geleden kreeg de helft van Nederland sneeuwvrij behalve Limburg. Waar geen vlokje sneeuw te bekennen was. Daar ben ik nog steeds boos overEn goed gevoeld trouwens, ik word zo enorm jaloers van al die foto's en berichten over sneeuw. En dan kijk ik hoopvol uit het raam, maar het gras ligt er nog steeds even groen bij als altijd
Vanaf nu haat ik de winter
Zeker en als er dan sneeuw valtquote:Op donderdag 17 december 2009 17:09 schreef Libereco het volgende:
Windkracht zeven op Ameland.....moet koud zijn.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Desertstorm het volgende:
[..]
Misschien vorig jaar wel inderdaad, maar 2 of 3 jaar geleden kreeg de helft van Nederland sneeuwvrij behalve Limburg. Waar geen vlokje sneeuw te bekennen was. Daar ben ik nog steeds boos overEn goed gevoeld trouwens, ik word zo enorm jaloers van al die foto's en berichten over sneeuw. En dan kijk ik hoopvol uit het raam, maar het gras ligt er nog steeds even groen bij als altijd
Vanaf nu haat ik de winter
Ik wil eerst uberhaupt gewoon wat sneeuw, ah toe?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:29 schreef misterkripple het volgende:
Hier in Burgum nu 32 cm. Wil meer meer meer!
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:46 schreef Asgard het volgende:
Het lijkt naar Rotterdam toe te komen. Yeeeey
Ok, ik zal wat naar je toesturen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik wil eerst uberhaupt gewoon wat sneeuw, ah toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |