quote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat je moet kappen met over bans ouwehoeren. Als je daar een discussie over wil kan je met ons mailen.
Foei!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu willen we het ook weten.
Het ging over mij hè
Ik heb 'm vanavondquote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Kerstpakket in da pocketDoos van 30x20x40 cm, hopelijk met inhoud
Ik had niet eens verwacht er 1 te krijgenquote:
Krantenpapierquote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Best zwaar krantenpapier danquote:
Joahquote:
En en en en?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik laat hem dicht tot thuis, anders kenkert de helft eruit op de fietsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En en en en?
Geen idee of ik een kerstpakket krijg
Neuhquote:
Een iglo dan?quote:
Vind deze ook wel lachenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geen irritante buurman ofzo?
http://www.dumpert.nl/med(...)/collega_fucken.html
Treinverkeer van en naar Utrecht schijnt helemaal stil te liggenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn zus belt me net, blijkbaar is het rondom Den Bosch een grote teringzooi op de weg.. Het was slim of om nu al naar huis te gaan om of door te werken tot een uur of 7 omdat het anders geen doen isEerder weg is niet echt een optie dus dat wordt een lange dag vandaag
Aiiiiquote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn zus belt me net, blijkbaar is het rondom Den Bosch een grote teringzooi op de weg.. Het was slim of om nu al naar huis te gaan om of door te werken tot een uur of 7 omdat het anders geen doen isEerder weg is niet echt een optie dus dat wordt een lange dag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |