quote:
* Puala gaat op zoek naar de andere foto'squote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt daar nog wel mee qua sneeuw..
Het is geluktquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal die TT krijgen.. wacht maar.
Maak een sneeuwpop!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala gaat op zoek naar de andere foto's
Prachtig, al die kapotgereden waterige sneeuw vol met vuiligheid van rubberbanden en uitlaatgassenquote:
Vooral stom als het een berg sneeuw vol met die rotzooi is en je moet oversteken.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Prachtig, al die kapotgereden waterige sneeuw vol met vuiligheid van rubberbanden en uitlaatgassenBeschaving
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Vergeet het maar. No way dat ik nog een x die sneeuw in ga voor 12 uur.
MoBloquote:
muhges...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh.
neuh, dit nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Je moet er wat voor over hebben
Graag!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Had er nog iemand zin om te komen zwemmen?
Ooooooooooh!~!!!!11!!UNO!1!!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
het is kouden ik heb 'gespijbeld'
Dat ga ik tegen moederbloempje zeggen!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon hele dikke kleding aandoen. Ik heb niet al te veel last van de kou.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het is een schande!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Schaatsen ook goed?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Had er nog iemand zin om te komen zwemmen?
Oeh, thee.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit nu wel die-hard aan mn essay te werken, dát wel, met een grote pot theehad zo klote geslapen de afgelopen nachten
dat ik echt even door moest slapen om niet ziek te worden
bijna verkansie, bijna!
Dat is ook een tegenvaller, net mn noren van de vliering gehaald...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat mag nietStraks scheurt het zeil (2 jaar terug gebeurt, is drama om te maken)
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja..
zaterdag: feestje
zondag: verjaardag
maandag: werken
dinsdag: werken
woensdag: werken
donderdag: hele dag koken want kerstavond en familie komt eten
vrijdag: naar Rijswijk om kerst te vieren met familie
zaterdag: VRIJ!!!!!!!!!
zondag: VRIJ!!!!
en de rest m.u.v. oudjaarsdag en nieuwjaarsdag lerentot aan eind januari
Theequote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Oeh, thee.Ga ik ook maken.
Nog even volhouden!
Hoi.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef Stevennn het volgende:
Ik werd afgebeld vanmorgen omdat er geen bussen rijden (ben altijd op scooter). Nu thuis
Relaxquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef Stevennn het volgende:
Ik werd afgebeld vanmorgen omdat er geen bussen rijden (ben altijd op scooter). Nu thuis
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook een tegenvaller, net mn noren van de vliering gehaald...
Dat is meer tijd dan ik de afgelopen twee jaar gegamed hebquote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Playtime CoD MW2 so far: 4 dagen, 22 uur en 46 minuten
Uh, okie![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]binnenkort op natuurijs kan het wel
Hoelang speelde je dat spel? 3 weken ofzo? Dus gemiddeld 5 uur per dag?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Playtime CoD MW2 so far: 4 dagen, 22 uur en 46 minuten
Uh, okie![]()
Meer dan ik mn hele leven gegamed heb denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is meer tijd dan ik de afgelopen twee jaar gegamed heb![]()
Dat bij lange na nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Meer dan ik mn hele leven gegamed heb denk ik
Als ik Mario Kart op de Super Nintendo meereken dan haal ik die 4 dagen wel maar op een PC echt niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat bij lange na nietIk heb zo mijn WoW en Guild Wars verslavingen gehad vroegah
quote:
Ik wel. Met gemak. Hangt wel af welk spel.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik Mario Kart op de Super Nintendo meereken dan haal ik die 4 dagen wel maar op een PC echt niet...
Ach, je hebt iig feesten enzo. Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, vakantie is anders ja
Ik kreeg laatst een boek van bol.com en daar was al in gelezenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef AMDB het volgende:
Ik kreeg laatst trouwens een boek van bol.com binnen, en daar zat een prijssticker op het boek geplakt
Welke?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik kreeg laatst een boek van bol.com!
2e hands?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een boek van bol.com en daar was al in gelezen
Neen, nieuwquote:
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet, ik had 'm even moeten spoileren
TLDNR.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:25 schreef Messenga het volgende:
Brr
Moest voor stage weer naar Oss toe vanaf Tilburg, normaal gesproken een ritje van een half uur met de trein, maar vandaag niet
7:55 trein van Tilburg naar Oss, via Den Bosch. Althans, dat was de bedoeling, defecte goederentrein
Het advies was dus om voor Den Bosch en verder via Eindhoven te rijden, nou goed, dat duurde ongeveer 40 minuten, voordat er überhaupt een trein naar Eindhoven wasVervolgens van Eindhoven naar Den Bosch toe, toen kwam de ellende
Mijn plan was, wat 9292ov mij vertelde, de stoptrein naar Nijmegen te pakken, die gaat tenslotte via Oss. Nadat ik 2 minuten van tevoren mooi op tijd in de trein zat, reed die maar niet wegWat bleek, een nieuwe goederentrein zat vast op de wissel, waardoor de trein niet weg kon
Vervolgens uitgestapt en gekeken waar de IC naar Oss en verder kwam, spoor 4, was ook weer uniekEen trein in de richting Utrecht ging niet verder dan Den Bosch vanwege een defecte bovenleiding bij Zaltbommel Happy Enfin, na een tijdje besloot die trein maar terug te gaan in de richting van Breda.
Vervolgens kwam mijn trein, de trein in de richting Oss, Nijmegen en uiteindelijk Zwolle, iedereen massaal wachten op de overstappende mensen, niet wetende dat de deur bij 1e klas ook gewoon open kan, dat scheelt je toch wachtenDeze trein bleek ook maar stil te staan, de borden veranderden en iedereen dacht dat ie in de trein naar Alkmaar zat
Terwijl dat vrijwel altijd dubbeldekkers zijn
Deze trein reed ook niet verder, ging wel terug naar Tilburg, hier ben ik dan
Doe maar zoquote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
nou... zeg.. wat een originele TT
Dit kan ookquote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
TL;DR is het dan
Samenvatting: Half Brabant gezien, geen stage, en lekker warm thuis.
Ik was om half 11 weer opt station in Tilburg, ondertussen ook al boodschappen gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef DjRex89 het volgende:
Hoelang was je totaal wel niet onderweg Messenga?
Pff, lekker tripjequote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was om half 11 weer opt station in Tilburg, ondertussen ook al boodschappen gedaan
Geen chocomelk
quote:
Nederlanders en sneeuwquote:
Waarom zouden ze de poort afsluiten danquote:Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nederlanders en sneeuw
Dikke chaos op de weg,bij het eerste sneeuwvlokje meteen alle verkeersregels vergeten... kom je na ruim 3[!] uur [wat normaal 30 minuten duurt] aan bij je werk... hebben ze de hoofdingang [met poort] afgesloten, en de andere twee hekken dicht.
We moesten hem 'maar voor de stekken langs aan de weg zetten."
De groeten. Ik reis met gevaar voor eigen leven daarheen, en dan word je zo behandeld. Enorm parkeerterrein, staan paar auto's, rest is leeg want iedereen staat langs de weg.
Toen ik net onderweg was belde een collega al dat ik niet perse hoefde te komen, maar ja, was al onderweg, en ben niet snel bang voor een beetje sneeuw... maar dit soort acties
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:45 schreef AMDB het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)colette_boobjob.html
zomg
Die eerste zin. Zo gelijk heb je. Alles drama om wat sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nederlanders en sneeuw
Dikke chaos op de weg,bij het eerste sneeuwvlokje meteen alle verkeersregels vergeten... kom je na ruim 3[!] uur [wat normaal 30 minuten duurt] aan bij je werk... hebben ze de hoofdingang [met poort] afgesloten, en de andere twee hekken dicht.
We moesten hem 'maar voor de stekken langs aan de weg zetten."
De groeten. Ik reis met gevaar voor eigen leven daarheen, en dan word je zo behandeld. Enorm parkeerterrein, staan paar auto's, rest is leeg want iedereen staat langs de weg.
Toen ik net onderweg was belde een collega al dat ik niet perse hoefde te komen, maar ja, was al onderweg, en ben niet snel bang voor een beetje sneeuw... maar dit soort acties
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
vergeet de vallende blaadjes niet!
Waarvoor heb je inspiratie nodig als je nog 300 woorden moetquote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
het zou tof zijn als ik wat inspiratie zou kunnen vinden nu ergens![]()
ik wil zóveel vertellen, maar ik heb maar ongeveer 1000 woorden, en alleen met quotes die ik wil bespreken zit ik al op 700
![]()
inspiratie om het kort en bondig en inhoudelijk te maken zonder van de hak op de tak te springenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarvoor heb je inspiratie nodig als je nog 300 woorden moet
Naja, ik ga nooit met de trein, dus daar heb ik geen last van, maar daar janken ze ook al zo om inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
vergeet de vallende blaadjes niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
concrete (bijv.nw. / bijw.)quote:Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Een more concrete and visible...
Een meer beton... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |