Ja, hallo! Ik woon 13 kilometer van school weg. Daar ga ik echt niet heen fietsen of lopen hoor! En de bus rijdt ook al niet! Ellke dag kom ik op school, dag in dag uit. Ziek of niet ziek! En nu ben ik er 1 keer niet door slechte omstandigheden en dan zijn ze niet trots op mij.quote:Wij zijn ontzettend trots op alle leerlingen en medewerkers die, ondanks de barre weersomstandigheden, vanochtend gewoon op school zijn gekomen.
In verband met die weersomstandigheden hebben wij besloten om het programma van deze laatste schooldag van 2009 in te korten. De kerstactiviteiten van Unit 1 starten vanaf 10:30 uur. De kerstactiviteiten van Unit 2 starten om 11:30 uur en die van Unit 3 om 10:50 uur.
De schoolleiding
Jankertquote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, hallo! Ik woon 13 kilometer van school weg. Daar ga ik echt niet heen fietsen of lopen hoor! En de bus rijdt ook al niet! Ellke dag kom ik op school, dag in dag uit. Ziek of niet ziek! En nu ben ik er 1 keer niet door slechte omstandigheden en dan zijn ze niet trots op mij.![]()
Klacht: school die niet trots op mij is, terwijl ik altijd naar school ga.
Je gaat helemaal niet altijd naar school, moet je vandaag maar gaan dan zijn ze trots op jequote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, hallo! Ik woon 13 kilometer van school weg. Daar ga ik echt niet heen fietsen of lopen hoor! En de bus rijdt ook al niet! Ellke dag kom ik op school, dag in dag uit. Ziek of niet ziek! En nu ben ik er 1 keer niet door slechte omstandigheden en dan zijn ze niet trots op mij.![]()
ook niet, zoals hij zei: lopen/fietsen was een optie maar daar is TS te lui voor..quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef Tacobell het volgende:
Dus je had eigenlijk gewoon ijsvrij kunnen nemen?
G-UNITS!!quote:
Ziekmelden of dat je gecrasht ben met je fietsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben zwaar teleurgesteldquote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je een beperking had.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Bah, geestelijk gehandicapten op FOK!
Iets met V....M....B...O.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je een beperking had.
quote:
Het lijkt de NS wel inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef Karina het volgende:
"Barre weeromstandigheden"
unit alcoholgebruikers(verslaafde)quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net of je in een inrichting ofzo zit...
Unit 13quote:
Welke school zit jij dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef LabbsterFTW het volgende:
[..]
Nouja aangezien ze bij ons op school hetzelfde omriepen.
Denk het wel ja.
Linde Collegequote:Op donderdag 17 december 2009 11:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Welke school zit jij dan?
Mensen zoals mij jaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Fosfolipide het volgende:
Ach man zeik toch niet zo, school is juist blij dat er toch nog mensen zijn gekomen en dat snap ik heel goed. Je kan toch ook een taxi nemen of met de bus gaan als je school 13km van je huis weg is?
onterechte klacht
Dat denk ik dus wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vrees dat de school ook niet trots op 'jouw' is
Volgens mij heb je de lessen Nederlands te vaak gemist.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef LabbsterFTW het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel.
Want ze laten mij lekker doen wat ik wil
en ze hebben gratis eten voor mij
gast... hou je bek en ga wegquote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef LabbsterFTW het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel.
Want ze laten mij lekker doen wat ik wil
en ze hebben gratis eten voor mij
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef Koepert het volgende:
Ik ben niet boos.... ik ben teleurgesteld..
nee dankje.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
gast... hou je bek en ga weg
1. Ik ben gewoon slecht in nederlandsquote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de lessen Nederlands te vaak gemist.
Nee, maar ik krijg al door wie jij bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef LabbsterFTW het volgende:
[..]
Dat is wel pro
je zit toevallig niet in V4K2?
wiewiewiequote:Op donderdag 17 december 2009 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg al door wie jij bent.![]()
* AdvancedPower sigh.
Nu snap ik waarom ze niet aan het aantal studie-uren komen (of hoe dat ook mag heten). Vroeger had je alleen op de kleuterschool op vrijdag de hele dag vrij, maar ik zie dat die regeling nu voor iedereen geld...quote:In verband met die weersomstandigheden hebben wij besloten om het programma van deze laatste schooldag van 2009 in te korten. De kerstactiviteiten van Unit 1 starten vanaf 10:30 uur. De kerstactiviteiten van Unit 2 starten om 11:30 uur en die van Unit 3 om 10:50 uur.
quote:
Oh ik zat op schoolquote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef TukkerEdje het volgende:
Dus je verwacht dat de school trots is op huilers die thuis blijven als er een beetje sneeuw ligt ??
Ga toch fappen of zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |