Wat een mooi 'sneeuwkraagje'quote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Een kleine voorzichtige inspectie:
[ afbeelding ]
Maar nee,
[ afbeelding ]
Ahaha, hij's leukquote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef tonja het volgende:
Mijn katten komen niet buiten, maar ik zag laatst de nieuwste Simon's Cat, die past hier ook wel.
Dankje!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een mooi 'sneeuwkraagje'
(je poes dus he)
Net zoals zijn baasje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
Lief,quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
Hou ook van jou hoor.quote:
Ik vind jouw kat leukquote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn kat ging een weg naar mij toe graven want ik zat in onaangetast sneeuwHet domme beest kan er geen genoeg van krijgen... loopt nu weer rond te rennen...
[ afbeelding ]
Oh en er viel net een merel van het dak af want die wilde landen op de rand van de dakgoot maar zag niet dat er sneeuw op lag ofzo![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef winterstorm666 het volgende:
mijn monstertje yuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net vers vd pers
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef Duvel het volgende:
Twee vertwijfelde katten kijken vanaf de betonnen balkonrand naar die witte troep het balkon.
[ afbeelding ]
Lol, hij vindt het echt leuk hč.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog een laatste set van mijn kat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet schattig.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beiden Amstelpark, Amsterdam
PS: de voorste vogel op de bovenste foto is de overgebleven zwarthalszwaan.. de partner is spoorloos verdwenen
En de eendjes renden, nadat ze snapten dat ik geen eten voor ze had, naar andere mensen die wel eens voedsel voor ze zouden kunnen hebben
die middelste geniaal!!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog een laatste set van mijn kat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weten we niet preciesquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn telefoon is te langzaam voor hond in sneeuw.
[ afbeelding ]
De kat durfde toch ook wel.
[ afbeelding ]
Ze komt dan ook nog niet eens tot jouw enkel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Met dat hoofd schuin en het oor omhoog? Bijna altijd ja
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Bapsie!
Op verzoek van CZ!
Wát een leukerd!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleine vriend moest even poseren voor de kerstkaart
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:52 schreef Slutski het volgende:
Op aanraden van Harajuku onze sneeuwpanter naar dit topic verplaatst:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleine vriend moest even poseren voor de kerstkaart
Boor en Binkquote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Heel kort filmpje van sneeuwploegende Boris
Ik moest even 3 keer kijken wat het wasquote:Op zondag 20 december 2009 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Is een huisdier voor de sneeuw ook goed? Vond het niet zo geschikt om mijn kleine Baldwincavia Fiona ín de sneeuw te zetten
[ afbeelding ]
Hele mooie foto's!quote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef RiesAmaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sam vindt het wel heel spannend, zo'n besneeuwde tuin.
De held.quote:
Wat een indrukwekkend beest is boris als je hem zo ziet zeg! En mooi ook, vooral dat.quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Heel kort filmpje van sneeuwploegende Boris
Ja, dat was Re zn voet. Hij had ook gewoon de verwarming niet aangezet vanochtend en hij loopt nog met zn jas open... "Ik heb het niet koud."quote:Op zondag 20 december 2009 @ 20:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De held.En toch overwint de nieuwsgierigheid.
Was dat Re z'n voet? Hij had er wat voor over.... brrrr.
Ja, dat geluid herkende ikquote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat was Re zn voet. Hij had ook gewoon de verwarming niet aangezet vanochtend en hij loopt nog met zn jas open... "Ik heb het niet koud."![]()
En ja Spider de held, daarna wilde hij niet meer naar buitenEn dat gezeur op de achtergrond is Ziggy
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mijn Bengaalsevoor deze gelegenheid Siberische Sneeuwtijgertttt
(Die na alles onderzocht te hebben weer heel hard naar binnen holde om op de verwarming te gaan grillen, the sissy)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaah een skinny!quote:Op zondag 20 december 2009 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Is een huisdier voor de sneeuw ook goed? Vond het niet zo geschikt om mijn kleine Baldwincavia Fiona ín de sneeuw te zetten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:44 schreef Qwea het volgende:
gisteren avond
[ afbeelding ]!!!! HET SNEEUWT! Vrouwtje, vrouwtje! IK WIL NAAR BUITEN!
[ afbeelding ]
ooh my gaaaawd! Sneeuw!
[ afbeelding ]
Damn, nice!
[ afbeelding ]
I'll pray for more snoooooow!
Vanmorgen
[ afbeelding ]
Wat is het ook een scheetvan een hond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe ze die pootjes ook afschuddenquote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef Duvel het volgende:
Bo verkent sneeuw:
[ afbeelding ]
Lola ontdekt dat de enige weg terug toch echt via die hoop sneeuw is. (Zie gestresste-kat blik.)
[ afbeelding ]
Zo:quote:Op maandag 21 december 2009 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe ze die pootjes ook afschudden![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
Pleur op met die kutkou.
Pleur op met die klotesneeuw.
En pleur op met die kutcamera!!!
Haha, die blik iddquote:Op maandag 21 december 2009 @ 10:20 schreef Duvel het volgende:
Bo verkent sneeuw:
[afbeelding]
Lola ontdekt dat de enige weg terug toch echt via die hoop sneeuw is. (Zie gestresste-kat blik.)
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij vermaakt zich prima
Zie ze zittenquote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Chanty het volgende:
Oeh een sneeuwdierentopicSpam ik hier ook ff. Onze binnenpoezels dus ook even mee naar buiten genomen, maar ze vonden het niet zo tof dus waren binnen tien minuten weer binnen.
[ afbeelding ]
Open!!!
Stoere poes!quote:Op maandag 21 december 2009 18:41 schreef T_E_O het volgende:
Kitteh wilde graag via de kortste route naar me toe, terwijl er 'n veld met hoge sneeuw tussen ons in lag. Ik presenteer: de Bunnikse sneeuwkat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef winterstorm666 het volgende:
hier al mijn monsters in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|