RUGGENGRAAT GREYS !quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh maar Oldenhof is wel een grote hint denk ik hoor!!!
Ja? Met n? echt???????quote:
echt he... geef je hints, lezen ze het niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Google Oldenhof kookkado eens flappie!
Oooh ik had helemaal niet door dat die hint voor mij wasquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Google Oldenhof kookkado eens flappie!
Ja hey, ik had maar 23 fouten heurquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar je bent verder wel scherp qua observatie trouwens!
Oh okayquote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Morretje het volgende:
![]()
![]()
3 topics gemist, stond daarin nog wat belangrijks?
![]()
Deze wel bijgelezen, zag pakjes![]()
, en ratten
![]()
![]()
Ff wat hinten geven: MrSubtle: ik woon niet meer in Zwolle! En Nieslief, ik ben niet aan het verbouwen, maar lees het verhaal ook niet.
Oeh, je fail gehalte is wel heel erg hoog vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlotje
[..]
FAILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
eeeeeeh niet echt volgens mij... verslagje van JJH zn film-avontuur... en de rest van de pakjes (uit t vorige topic) staan in de pakjes-wikiquote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Morretje het volgende:
![]()
![]()
3 topics gemist, stond daarin nog wat belangrijks?
![]()
Deze wel bijgelezen, zag pakjes![]()
, en ratten
![]()
![]()
Ff wat hinten geven: MrSubtle: ik woon niet meer in Zwolle! En Nieslief, ik ben niet aan het verbouwen, maar lees het verhaal ook niet.
De beste had er maar 7 fout!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey, ik had maar 23 fouten heur
Feliquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Qwea het volgende:
IK WIL SNEEUW
En ik heb een tientje gewonnen bij die wedstrijd in F&F
Nu nog wat voor DTH zoeken
Ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De beste had er maar 7 fout!
En ik heb niet eens een fles wodka áángeraaktquote:Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, je fail gehalte is wel heel erg hoog vandaag![]()
dat zou ut geweest zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, maar dan bedoelt draakje denk ik Zwabber, met z'n blauwe bapao broodjes
OMG, kun je die nog cancellen?????quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb niet eens een fles wodka áángeraakt![]()
Dat wordt nog wat bij die kapper vanmiddag....
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik fail ook vandaag, met mn snowboots en mn beenwarmers zonder sneeuw
ik ben er wel geboren telt dat ookquote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh ik had helemaal niet door dat die hint voor mij was
Maar waarom is dat een hint dan? (Behalve dat ze OOK in zwolle liggen, maar dat wist ik al van de poststempel). Werkt iemand daar of zo?
Pakjes-wiki had ik al gevonden, alleen Bamba, Nieslief en MrS hebben em uitgepakt toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh niet echt volgens mij... verslagje van JJH zn film-avontuur... en de rest van de pakjes (uit t vorige topic) staan in de pakjes-wiki
29 zelfs (alles bij elkaar!!!) dusquote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Die was echt goed!
Ik had maar 1 fout meer dan Bart Chabot, het gemiddelde was 27 geloof ik toch?
Naja een wit laagje ligt er nog op de daken, meer niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geen Sneeuw? Het is hier hardstikke wit, bij Ravage op het werk (50 km naar het noorden vanaf hier) ligt 20/30 cm.. En het blijft maar sneeuwen.
Ik heb gisteren warme laarzen gekocht!![]()
En Billyquote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Pakjes-wiki had ik al gevonden, alleen Bamba, Nieslief en MrS hebben em uitgepakt toch?
Ooooooh nou, dan was ik toch weer bovengemiddeld goed, as usualquote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
29 zelfs (alles bij elkaar!!!) dus
Ja EN Billy wint de prijs voor snelst geraden SSquote:
Maarrrrr, wij wisten toen toch nog niet van dat poststempel? Vandaar de hint...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh ik had helemaal niet door dat die hint voor mij was
Maar waarom is dat een hint dan? (Behalve dat ze OOK in zwolle liggen, maar dat wist ik al van de poststempel). Werkt iemand daar of zo?
BEWEHEHEEHEquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik fail ook vandaag, met mn snowboots en mn beenwarmers zonder sneeuw
Kuthoerrrrrrrrrquote:
... duhquote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarrrrr, wij wisten toen toch nog niet van dat poststempel? Vandaar de hint...
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja een wit laagje ligt er nog op de daken, meer niet.
Maar we hebben wel een vermiste poetsvrouw, die is mss wel ergens ingesneeuwd, het schijnt net over de grens hier in België wel helemaal vol te liggen
en je had maar 1 BN-er boven je!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh nou, dan was ik toch weer bovengemiddeld goed, as usual
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
... duh
ik moet terug naar bed geloof ik
Nou, ik dacht zo... ik wil zó graag hier lezen en hints raden (as ifquote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, kun je die nog cancellen?????
neej. Linkje?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrrr![]()
Hejje Billy zn kado gezien?
we zullen de hints wel op een rijtje zetten voor je... kun je ze herkennen!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik dacht zo... ik wil zó graag hier lezen en hints raden (as if) dat ik daar zo snel mogelijk weer weg wil zijn vanmiddag en knippen duurt niet zo lang en verven wel dus... ik geloof waarempel dat het goed gaat komen
Nee twee prominente Belgen hadden maar 20 fouten en dan Anniko, die had dr nog minder, 17 of zo toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een ingesneeuwde poetsvrouw...
![]()
[..]
en je had maar 1 BN-er boven je!!!!
Doe mij es het nr van die kapper, zal ik es instructies gevenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik dacht zo... ik wil zó graag hier lezen en hints raden (as if) dat ik daar zo snel mogelijk weer weg wil zijn vanmiddag en knippen duurt niet zo lang en verven wel dus... ik geloof waarempel dat het goed gaat komen
Verven bij de kapperquote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
anniko 22quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee twee prominente Belgen hadden maar 20 fouten en dan Anniko, die had dr nog minder, 17 of zo toch?
Dus wel helemaal 3
Kijk maar ff op pagina 1 van dit topicquote:
Oooooh alleen Anniko dusquote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anniko 22
2 belgen 20 en 1 belg 17
Maarrrrrrr, belgen zijn geen BNers he!
Ik ken haar alleen van de cartoonexpress ofzo... en van opsporing verzocht... maar ze kan dus ook spellen...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh alleen Anniko dus![]()
Nooit geweten dat die slim is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |