als de volgende niet komt ik ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:19 schreef DutchErrorist het volgende:
HAHA!!! Ik zit lekker thuis.
daar klaag ik niet over.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef Pakspul het volgende:
Altijd zelfde gezeik van de burgers in Nederland. Het regent ik word natHet is koud
De zon schijnt en ik moet werken
andere burger klachten danquote:Op donderdag 17 december 2009 08:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daar klaag ik niet over.
alleen als de treinen niet rijden door het weer. zo een nutteloze kutreden
Had je ook een wortel als neus?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef Apebeer het volgende:
Ik leek net een sneeuwpop toen ik op het station aankwam
ik sta nu al vanaf 8 uur op het station. ik gga nog een peuk opstekenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef garriej het volgende:
trein had maar 10 min vertraging bij mij
Laat me raden, je ziet er zo uit:quote:Op donderdag 17 december 2009 08:44 schreef Ensaf het volgende:
Zojuist teruggekomen van mijn tocht naar het busstation.
Deed er een half uur over om er te komen, terwijl dat normaal een kwartier is.
Kwam er toen achter dat de bussen niet rijden.
Ik zit nu op station slaapkamer en ga naar station keuken, perron senseo-apparaatquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef RickoKun het volgende:
beter melden mensen ook op welk station ze staan en welke richting ze op gaan / gingen.
Station woonkamer, richting station keuken, tosti apparaatquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zit nu op station slaapkamer en ga naar station keuken, perron senseo-apparaat
dat krijg je als je +/- 200 jaar achterloopt op de rest van Nederlandquote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef Ensaf het volgende:
In Friesland rijden geen bussen.
Dat jullie 't ook weten.
Maak d'r een topic over!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat krijg je als je +/- 200 jaar achterloopt op de rest van Nederland
dat is oud nieuws en dus totaal niet boeiend meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maak d'r een topic over!
"Friesland loopt 200 jaar achter"
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heerenveen500 cm sneeuw ofzo dus geen OV
!
Jij zegt dat Friesland dat 200 jaar achter loopt, oud nieuws is.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is oud nieuws en dus totaal niet boeiend meer.
Ik woon dichtbij Heerenveen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heerenveen500 cm sneeuw ofzo dus geen OV
!
Aha! Dus ik loop maar 15 jaar achter en niet 200!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Aha! Dus ik loop maar 15 jaar achter en niet 200!
Wederom uitgebokt!
WOAR.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Heerenveen.
Maar inhoudelijk weet je niet te reageren hé?quote:
stoptrein, tussen rijswijk en delftquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef RickoKun het volgende:
beter melden mensen ook op welk station ze staan en welke richting ze op gaan / gingen.
als jou niveau is zoals je hier toont ben ik te volwassen om met jou om te gaan volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar inhoudelijk weet je niet te reageren hé?
Stumper.
wissels die niet meer werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef McKillem het volgende:
Wat is nou eigenlijk de last die de NS ondervind aan 2 centimeter sneeuw?
Van een beetje sneeuw? Misschien moeten we dan eens fatsoenlijke wissels installeren.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wissels die niet meer werken
Dat is niet in de buurt van Heerenveen, maar in de buurt van Wolvega.quote:
ja ik weet het!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Van een beetje sneeuw? Misschien moeten we dan eens fatsoenlijke wissels installeren.
riepen ze op delft en rijswijk ook ;<quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef Snarf het volgende:
Ik sta op station Den Haag HS, roept dat wijf gewoon om:
"Door weersomstandigheden is er slechts beperkt treinverkeer mogelijk van en naar dit station."
Te gek voor woorden. Hoe wanhopig zijn ze?!
Extra bonusklacht: kut-NS.
Dat had ik dus ook. Ik schoot best wel in de lach. Ook HS.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef Snarf het volgende:
Ik sta op station Den Haag HS, roept dat wijf gewoon om:
"Door weersomstandigheden is er slechts beperkt treinverkeer mogelijk van en naar dit station."
Te gek voor woorden. Hoe wanhopig zijn ze?!
Extra bonusklacht: kut-NS.
Je weet wat wissels zijn? Van die metalen rails die ze of tegen de een of tegen de andere rails moeten zetten. Als daar sneeuw tussen ligt gaat dat niet werken....quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Van een beetje sneeuw? Misschien moeten we dan eens fatsoenlijke wissels installeren.
Ehm ze hebben gewoon wisselverwarming hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je weet wat wissels zijn? Van die metalen rails die ze of tegen de een of tegen de andere rails moeten zetten. Als daar sneeuw tussen ligt gaat dat niet werken....
bij sommige deed de verwarming het niet zeiden ze op tv.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm ze hebben gewoon wisselverwarming hoorMaar de treinen moeten zachter rijden omdat de remweg met die gladde rails zo veel langer wordt.
Als ze zo'n 0 rendement kachel op het perron neer kunnen zetten, waarom zijn de wissels niet verwarmd.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je weet wat wissels zijn? Van die metalen rails die ze of tegen de een of tegen de andere rails moeten zetten. Als daar sneeuw tussen ligt gaat dat niet werken....
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef STTSJT het volgende:
Ochja, daar kan je rekening mee houden dat die treinen niet of niet optijd rijden met die sneeuw
Ik begrijp ook werkelijk waar niet hoe de dienstregeling zó ontregeld kan raken van wat sneeuw. Het is NL. Het is (bijna) winter. Dan wil het wel eens gebeuren dat er wat van die witte zooi naar beneden komt ja. In de Alpenlanden en Scandinavië gaat de trein eigenlijk feilloos door en hierquote:Op donderdag 17 december 2009 11:09 schreef Stepho het volgende:
Die NS moet eens met de Scandinavische landen gaan praten. We konden gewoon vorige winter in Lappland prima met de trein van Zweden naar Noorwegen, dwars door de besneeuwde bergen. Goed geregeld.
je weet 1 ding zeker en dat si dat je er van op uit kan gaan dāt je te laat komt.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef McKillem het volgende:
[..]Ja natuurlijk.
Laten we even rekening houden met een reistijdverviervoudiging.
Kan je daar bij de NS niet sowieso vanuit gaan, onafhankelijk van de weersomstandigheden?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:19 schreef STTSJT het volgende:
[..]
je weet 1 ding zeker en dat si dat je er van op uit kan gaan dāt je te laat komt.
Dus je kan in elk geval het door geven dat je later komt
Inderdaad. Van de 10 treinritjes per week heb ik minimaal bij 5 ritjes vertragingquote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kan je daar bij de NS niet sowieso vanuit gaan, onafhankelijk van de weersomstandigheden?
Ja dat klopt, al is en nu een stuk erger dan normaalquote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kan je daar bij de NS niet sowieso vanuit gaan, onafhankelijk van de weersomstandigheden?
Machinist zal wel zijn ingesneeuwd, openbaar vervoer werkt perfect op dagen als vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef bleiblei het volgende:
om 8 uur vertrokken en de score is:
bij geldermalsen stond een wissel fout. dus 2 wissels terug moeten rijden. de ene was natuurlijk kapot of vastgevroren. vervolgens een brandende wissel bij amersfoort waar een goederentrein met gevaarlijke stoffen boven op stond. daar maar een trein terug gepakt. was toch veels te laat ondanks een half uur ingecalculeerde vertraging. nu zit ik in een trein op utrecht waar ze geen machinist voor kunnen vinden.
Ruim je het wel zelf even op?quote:
Wat een geprutsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Joeriii het volgende:
Vertragingen door weersomstandigheden
Het wordt allemaal nog triester
niemand is verantwoordelijk voor de inkoop van het rails etc bij nsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef Pinterman het volgende:
Als ik toch bezig ben, ik snap 90% van de vertragingen bij de NS niet.
"Wissel stuk". "Computerstoring". "Gladde rails". Wie is er verantwoordelijk voor de inkoop bij dat bedrijf?Anders laat je je wissels en computers eens niet in haboedabistan maken ofzo
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
niemand is verantwoordelijk voor de inkoop van het rails etc bij ns
domme mensen
NEE! MAAR WEL IN ZIJN... ach, laat ook maar zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef Quantie het volgende:
[..]
Had je ook een wortel als neus?
okequote:Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef crazy987 het volgende:
zuucht. nog een uurtje en dan de troep weer in.
er vallen alweer vlokjes dus zal wel weer een half uur moeten wachten
zouden ze in Nederland gewoon eens moeten doenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat mag niet in Nederland, daar wordt de groengespikkelde geelvink bang van.
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:04 schreef STTSJT het volgende:
[..]
zouden ze in Nederland gewoon eens moeten doen
Kijken hoeveel commentaar ze krijgen
Die meiden hadden goede gesprekken, en jij zat ze te luistervinkenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef zovty het volgende:
Mijn trein reedt prima. Lekker warm, leuke meiden, goede gesprekken.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef RickoKun het volgende:
zo, dat was dolle pret, 3,5 uur onderweg van leeuwarden naar grun
Ok, maar wat had je verwacht?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef RickoKun het volgende:
zo, dat was dolle pret, 3,5 uur onderweg van leeuwarden naar grun
nergens last van vandaag.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Vanmorgen vertraging op Amsterdam Centraal, niet vanwege de sneeuw, maar een machinist die een kwartier te laat was. Terugweg wel dik een uur stilgestaan.
Waarvandaan moest je waar heen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een half uur wachten? Ik heb bij de neef van een vriend moeten slapen... na 6 uur rondzwerven vond ik het wel leuk geweest
Utrecht - Amersfoort. toen ik aankwam 16:00 gingen en GEEN treinen en werd aangeraden om om 19:00 weer terug te komen. Dus ik met een maat naar de kroeg, daarna nog wat rondgehangen en uit eten geweest. Om 20:30 waren we weer terug op het station. Reden er wel treinen maar geen treinen naar Amersfoort. Dan maar mensen bellen waar we terecht zouden kunnen in Utrecht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarvandaan moest je waar heen?
Je hebt van die mensen die blijven plakken op stations en geen bus nemen en dan gaan zeiken
Ik had een bus om 16:20, het was er rustiger dan normaal toenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht - Amersfoort. toen ik aankwam 16:00 gingen en GEEN treinen en werd aangeraden om om 19:00 weer terug te komen. Dus ik met een maat naar de kroeg, daarna nog wat rondgehangen en uit eten geweest. Om 20:30 waren we weer terug op het station. Reden er wel treinen maar geen treinen naar Amersfoort. Dan maar mensen bellen waar we terecht zouden kunnen in Utrecht.
En die bussen, tja. Er stonden bij 1 bus genoeg mensen om 10 bussen mee te vullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |