Mijn pa heeft zaterdag een nieuwe lcd-tv gekocht. Hij had er eerst één met lose digi ontv.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Deal!![]()
Wat een feest hè!!!![]()
Ik krijg alleen zo een telefoontje en het kán zijn dat ik me dan alsnog door het barre barre winterweer moet worstelen. Het sneeuwt nu gewoon wéér Lies, kijk eens uit je raam!![]()
O, nóg een voorbehoud. Ik heb ziggo alles in 1 genomen. En een grote doos gekregen, met een nieuwe wandcontactdoos, modem. digi ontvanger etc. Als ik dié vanavond weet te installeren met minder dan 140 godverdommes, en het doét het allemaal daarna, DAN... .nou dan is het ECHT feest ! Én 7x zo snel internet.![]()
(maar ik heb KPN nog twee weken achter de hand, dus ik kan nog even knutselen totdat het 't echt moét doen).
kom niet verder dan nah nahnahnah...quote:
Ja maar die sneeuw zorgt er wel voor dat er al 1 cm ijs is weggesmolten, daar gaat je ijsdanserijquote:
Neh, je hoeft vast niet door de sneeuw en het aansluiten zal vlekkeloos gaan, want het is feest vandaagquote:
Ja, maar, zeg...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die sneeuw zorgt er wel voor dat er al 1 cm ijs is weggesmolten, daar gaat je ijsdanserij
Hier ookquote:
Awwww.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef Laysa het volgende:
ik ben ff i n een andere stemming![]()
latersss
Ik zie niks?quote:
Hihihihi!! En dan alsnog een beetje minzaam rondkijken, naar het gepeupel met een 8 of minder.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nog erger zijn die wijven die dan naderhand met allerlei smoesjes komen en dachten dat ze het echt slecht gemaakt hadden, hihihi...
Hopelijk voel je je snel weer wat vrolijker.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef Laysa het volgende:
ik ben ff i n een andere stemming![]()
latersss
Ah, kut draadloosquote:
Da's hip! 't Is CarO en IaN en BuufjE, LieS!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom schrijf ik nou weer BuufJE?![]()
Ja zeg, er is geen hoofdletter-puntquote:Op donderdag 17 december 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's hip! 't Is CarO en IaN en BuufjE, LieS!![]()
Doei, GerT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Mooi wit hoor, hier hebben we alleen maar weilandenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kabouter doet een poging berg op.
[ afbeelding ]
de scholen zijn gesloten, dus veel kinderen aan het sleeen
[ afbeelding ]
Vlákbij het bos wonen heeft wat.![]()
[ afbeelding ]
Zie? Feest vandaag.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:33 schreef Marrije het volgende:
Gaaf Buuf!
Iemand heeft het voor me gevonden![]()
[..]
Dat is beyónd hip! Dat is trendsetten avant-la-trendset-garde.quote:
Hier is het kerstdiner afgelast.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:41 schreef Noek het volgende:
Wat supertof, Buuf!Hoe gaaf.
We gaan eerst even naar de winkel lopen want ik moet nog 1928 pizzaatjes bakken voor het kerstdiner vanavond en dan gaan we eens een hell of a sneeuwpop bouwen. Het heeft echt nog flink gesneeuwt hier vanmorgen en het gaat vrolijk en krachtig door! Prachtig!
Avant la hoofdlettre dat ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is beyónd hip! Dat is trendsetten avant-la-trendset-garde.
Jouw tijd komt nog wel.![]()
G.
Mooi hoor! Hoe een regenachtige dag dankzij lage temperatuur kan veranderen in een winter-idylle.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kabouter doet een poging berg op.
[ afbeelding ]
de scholen zijn gesloten, dus veel kinderen aan het sleeen
[ afbeelding ]
Vlákbij het bos wonen heeft wat.![]()
[ afbeelding ]
Ook namens mijn persoon gefeliciteerd Liesjequote:
*rustig zijn tijd afwachtquote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is beyónd hip! Dat is trendsetten avant-la-trendset-garde.
Jouw tijd komt nog wel.![]()
G.
Ik ga zo even een rondje buiten ons dorp maken, eens kijken of ik nog mooie plaatjes kan schietenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Deisyy het volgende:
Leuke foto's Buuv![]()
In de natuur is alles nog witter dan in de stad
Doe je die dan wel met ons delen?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga zo even een rondje buiten ons dorp maken, eens kijken of ik nog mooie plaatjes kan schieten
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je die dan wel met ons delen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
Doei, GerT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is inmiddels een halve meter gevallen ongeveer.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hoor! Hoe een regenachtige dag dankzij lage temperatuur kan veranderen in een winter-idylle.![]()
Alle scholen dicht joh? Jezus!![]()
Nederland ligt écht op z'n gat hè, zodra de winter ook maar éven aan de deur klopt.
Dan voelen we ons ook meteen halve survivors enzo, die de barre kou trotseren om op eland te jagen naar de appie te lopen.
Haal de sneeuwscooter maar uit de garagequote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er is inmiddels een halve meter gevallen ongeveer.
Fotootje erbij voor de duidelijkheid?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er is inmiddels een halve meter gevallen ongeveer.
Hier is het nog steeds dwarrelen, maar wit is het nog nietquote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haal de sneeuwscooter maar uit de garage![]()
Hier net 3 a 4 cm
Het blijft voorlopig nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds dwarrelen, maar wit is het nog niet
Doe normaal.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier is het kerstdiner afgelast.![]()
Ik heb het met Lobasca te doenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe normaal.![]()
Ik sprak net een pakjesbezorger () en die liep nog maar een uur achter maar in Friesland, daar is het pas erg!!
![]()
Tot hoelang blijft dit weer eigenlijk? Het is zo leuk.
Op buienradar is het hier wit, maar als ik buiten kijk kan dat nog wel ff durenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het blijft voorlopig nog wel even doorgaan![]()
http://weerradar.nl/
Nee echt, serieus. Ik heb een nieuwe foto voor je, momentoquote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef D. het volgende:
[..]
Fotootje erbij voor de duidelijkheid?
[ afbeelding ]
KNMI zegt dat 'de kans' er is dat het tegen de kerst wat minder koud gaat worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
Tot hoelang blijft dit weer eigenlijk? Het is zo leuk.
Maareh, het is toch nog geen kerst, of hadden jullie een pre-kerstdiner?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee echt, serieus. Ik heb een nieuwe foto voor je, momento
En ja, serieus, het kerstdiner is afgelast.ik zal een foto maken van de straat, dan snap je het.
Ah, vandaag valt het meeste en na het weekend dooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vr za zo ma di
Zonneschijn (%) 50 20 20 20 10
Neerslagkans (%) 30 40 80 40 70
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0-1 1-3 0-1 1-5
Minimumtemperatuur (°C) -8 -9/-6 -8/-2 -6/-2 -5/+1
Middagtemperatuur (°C) -4 -4/+1 0/+2 0/+2 2/5
Windrichting NO O W Z ZO
Windkracht (bft) 3 2 4 3 3
Ik schat dat de school dicht is tijdens de kerstvakantiequote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, het is toch nog geen kerst, of hadden jullie een pre-kerstdiner?
De scholen hebben kerstdiner want morgen begint de vakantie.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, het is toch nog geen kerst, of hadden jullie een pre-kerstdiner?
Ik doe gewoon net of ik dit niet gelezen hebquote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah, vandaag valt het meeste en na het weekend dooi.
Met je kop in de sneeuw?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon net of ik dit niet gelezen heb
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want het is feest vandaag![]()
Een schooldiner? Tja, je leert iedere dag weer wat bijquote:Op donderdag 17 december 2009 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik schat dat de school dicht is tijdens de kerstvakantie
Jij mocht zeker nooit van je ouders?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een schooldiner? Tja, je leert iedere dag weer wat bij
ja. stamppotbuffet op school. Erg gezellig altijd, met warme choco en gluhwein op het plein voor de ouders.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een schooldiner? Tja, je leert iedere dag weer wat bij
Niks dooi na het weekendquote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah, vandaag valt het meeste en na het weekend dooi.
Bedankt Piet! Het blijft! Fred, het blijft!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks dooi na het weekend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij mocht zeker nooit van je ouders?
Ik ben toch wel jaloers hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik heb net gemeten, achter in de tuin ligt 35 cm sneeuw. voor nog iets meer, want het komt over de rand mijn laars in
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt gewoon een witte kerst, dat kan bijna niet anders
Shit happendsquote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Damn, moet ik zo een vergadering in maar ik wil foto's en/of video's maken![]()
Gewoon, voor mijn niet bestaande nageslacht
Neem je sneeuwlawine beacon meequote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga buitenspelen.
Wilde naar de duinen, maar kijk eerst wel even of ik het tot aan de AH red.
Ik ben pas blij als het 3 meter hoog ligt en ik iemand heb die me warm houdt, en dat gaat hier niet gebeurenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je wilde bergen sneeuw, je krijgt bergen sneeuw
Der komt nog genoeg aan dus wie weet en dat warm houden? fleecedeken dan maar..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als het 3 meter hoog ligt en ik iemand heb die me warm houdt, en dat gaat hier niet gebeuren![]()
Dus laat het maar weer snel zomer worden.
de ironiequote:Op donderdag 17 december 2009 14:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het wordt steeds witter hier...valt er net een foldertje in de brievenbus 'boek nu uw zomervakantie'
ja, ik hoorde iemand stampen, dacht ha de eerste is thuis, nee staat die zomervakantiefoldertpersoon de sneeuw van zijn schoenen stampen, kan die wel aan de gang blijven.quote:
Grappig.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, ik hoorde iemand stampen, dacht ha de eerste is thuis, nee staat die zomervakantiefoldertpersoon de sneeuw van zijn schoenen stampen, kan die wel aan de gang blijven.
Heb al meerdere mensen vanochtend hun stoep zien vegen, is niks meer van te zien
Wat een verschil dan, zie het hier gedurende de dag alleen maar witter worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Grappig.
Hier op het industrieterrein ligt niet meer dan een paar zielige, half gesmolten randjes wit langs de vrachtwagendocks.
Ben alleen vanochtend buiten geweest en toen was het niet glad, maar kijk maar uit dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Laysa het volgende:
Tis spekglad hier...ik glibberde zo de brug over
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bergen met sneeuwwwwwwwwwwwwwww
En hier moeten we het hebben van wat poedersuiker, wat vannacht is gevallen is al bijna verdwenen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bergen met sneeuwwwwwwwwwwwwwww
Honden vliegen er vaak met de neus in, cool gezicht is dat met zo'n witte neusquote:Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef KRIBBET het volgende:
En hier moeten we het hebben van wat poedersuiker, wat vannacht is gevallen is al bijna verdwenen.
Vanmorgen lag er nog een klein laagje en de jongste hond is net een jaar en zag en voelde het voor het eerst, lekker rollen in de sneeuw!
De mijne loopt sneeuw te happen, maf beestquote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Honden vliegen er vaak met de neus in, cool gezicht is dat met zo'n witte neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |