quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt gewoon een witte kerst, dat kan bijna niet anders
Shit happendsquote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Damn, moet ik zo een vergadering in maar ik wil foto's en/of video's maken![]()
Gewoon, voor mijn niet bestaande nageslacht
Neem je sneeuwlawine beacon meequote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga buitenspelen.
Wilde naar de duinen, maar kijk eerst wel even of ik het tot aan de AH red.
Ik ben pas blij als het 3 meter hoog ligt en ik iemand heb die me warm houdt, en dat gaat hier niet gebeurenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je wilde bergen sneeuw, je krijgt bergen sneeuw
Der komt nog genoeg aan dus wie weet en dat warm houden? fleecedeken dan maar..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als het 3 meter hoog ligt en ik iemand heb die me warm houdt, en dat gaat hier niet gebeuren![]()
Dus laat het maar weer snel zomer worden.
de ironiequote:Op donderdag 17 december 2009 14:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het wordt steeds witter hier...valt er net een foldertje in de brievenbus 'boek nu uw zomervakantie'
ja, ik hoorde iemand stampen, dacht ha de eerste is thuis, nee staat die zomervakantiefoldertpersoon de sneeuw van zijn schoenen stampen, kan die wel aan de gang blijven.quote:
Grappig.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, ik hoorde iemand stampen, dacht ha de eerste is thuis, nee staat die zomervakantiefoldertpersoon de sneeuw van zijn schoenen stampen, kan die wel aan de gang blijven.
Heb al meerdere mensen vanochtend hun stoep zien vegen, is niks meer van te zien
Wat een verschil dan, zie het hier gedurende de dag alleen maar witter worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Grappig.
Hier op het industrieterrein ligt niet meer dan een paar zielige, half gesmolten randjes wit langs de vrachtwagendocks.
Ben alleen vanochtend buiten geweest en toen was het niet glad, maar kijk maar uit dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Laysa het volgende:
Tis spekglad hier...ik glibberde zo de brug over
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bergen met sneeuwwwwwwwwwwwwwww
En hier moeten we het hebben van wat poedersuiker, wat vannacht is gevallen is al bijna verdwenen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bergen met sneeuwwwwwwwwwwwwwww
Honden vliegen er vaak met de neus in, cool gezicht is dat met zo'n witte neusquote:Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef KRIBBET het volgende:
En hier moeten we het hebben van wat poedersuiker, wat vannacht is gevallen is al bijna verdwenen.
Vanmorgen lag er nog een klein laagje en de jongste hond is net een jaar en zag en voelde het voor het eerst, lekker rollen in de sneeuw!
De mijne loopt sneeuw te happen, maf beestquote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Honden vliegen er vaak met de neus in, cool gezicht is dat met zo'n witte neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |