Niks is belangrijker dan HET WEER!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, offtopi, maar wel belangrijk om te weten he
Hulpdiensten in het oosten hebben geluk ja, maar denk dat we zo de laag krijgen. Met een beetje geluk net na de spits, hebben die mensen het iig overleefdquote:
Hier ook hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks is belangrijker dan HET WEER!
Ik zat vannacht om 0100 al te kijken en zag dat het echt verdomd langzaam ging en alles rond Groningen bleef hangen. Zoals het er nu naar uitziet komt het nu Nijmegen in en om 10:00 zit die dunne lijn er nog steedsquote:Op donderdag 17 december 2009 07:20 schreef leroytje het volgende:
Kijk dan op weeronline:
Vanmiddag trekt een nieuw sneeuwgebied vanuit het noordoosten het land in. Gedurende de dag trekt deze verder het land in. Tegen de avond sneeuwt het voornamelijk in het midden van het land. De middagtemperaturen liggen rond of iets onder het vriespunt. Daar waar de wind vanaf water komt kan het kwik net boven 0 komen.
Er komt dus gewoon nog een pak aan!!
tja, wie weet komt er nog wat, later vandaag.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:27 schreef lezzer het volgende:
Eindhoven -> niks, nada, heul gin sneeuw...
Ik probeer wel weer vóór de sneeuw uit terug naar huis te gaan (dwz, om 9.00u).
Ik had een belangrijke afspraak om 8.00u, dus ik moest wel.
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En een foto kan er niet vanaf?
Eventjes geduld nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:30 schreef lezzer het volgende:
En als ik de buienradar zo bekijk, dan hebben we voor 8.00u nog sneeuw hier....
hangt erom. Iets na 8en.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:35 schreef lezzer het volgende:
Nee, dat red ik niet denk ik:
http://www.buienradar.nl/mijnbuienradar.aspx?x=392&y=430&id=1&naam=Eindhoven&size=1x1
geen idee, zal eens zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Record was iets van 600 - 800 km toch?
1,5 uur vertraging. Dacht dat 42km voor iets meer wachttijd zou zorgenquote:Op donderdag 17 december 2009 07:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Met voorlopig als topper de A12 Waddinxveen - Driebergen 42 kilometer.
25 maart 2008, ongeveer 890 kilometer. Absolute recordspits was een keer 's avonds, 975 km.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Record was iets van 600 - 800 km toch?
Hij gaat nu naar het oosten, maar volgens mij komt er weer iets vanuit west het land binnen. Maargoed, mijn bron is Buienradar en ben geen metereoloogquote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Trekt de storing nog naar het westen weg vandaag of is daar geen sprake van?
Is dit nog altijd het record? Kan geen top10 lijstje vinden.quote:Op maandag 8 februari 1999, even na negen uur 's ochtends, stonden er in Nederland meer dan 60 files met een totale lengte van 975 km. Dat was en is een absoluut record. De drukste avondspits ooit dateert van vrijdag 25 november 2005. Op die dag stonden er als gevolg van hevige sneeuwval rond 18.00 uur door het hele land files met een totale lengte van 818 kilometer.
Dan hebben we het dus goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:42 schreef JDude het volgende:
[..]
25 maart 2008, ongeveer 890 kilometer. Absolute recordspits was een keer 's avonds, 975 km.
Dat wordt hier bar en boos straks als de wind gaat aantrekken en de sneeuwbuien hier over komen, in combi daarvan kan de wind nog eens goed uitpakken, kortstondige 8bft zal me dan ook niks verbazenquote:De wind draait naar een oost- tot noordoostelijke richting en neemt in het noordelijk kustgebied toe tot krachtig of hard, windkracht 6 to 7.
25 november was toen een mooie dagquote:Op donderdag 17 december 2009 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dit nog altijd het record? Kan geen top10 lijstje vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |