quote:Op donderdag 17 december 2009 07:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En een foto kan er niet vanaf?
Eventjes geduld nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:30 schreef lezzer het volgende:
En als ik de buienradar zo bekijk, dan hebben we voor 8.00u nog sneeuw hier....
hangt erom. Iets na 8en.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:35 schreef lezzer het volgende:
Nee, dat red ik niet denk ik:
http://www.buienradar.nl/mijnbuienradar.aspx?x=392&y=430&id=1&naam=Eindhoven&size=1x1
geen idee, zal eens zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Record was iets van 600 - 800 km toch?
1,5 uur vertraging. Dacht dat 42km voor iets meer wachttijd zou zorgenquote:Op donderdag 17 december 2009 07:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Met voorlopig als topper de A12 Waddinxveen - Driebergen 42 kilometer.
25 maart 2008, ongeveer 890 kilometer. Absolute recordspits was een keer 's avonds, 975 km.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Record was iets van 600 - 800 km toch?
Hij gaat nu naar het oosten, maar volgens mij komt er weer iets vanuit west het land binnen. Maargoed, mijn bron is Buienradar en ben geen metereoloogquote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Trekt de storing nog naar het westen weg vandaag of is daar geen sprake van?
Is dit nog altijd het record? Kan geen top10 lijstje vinden.quote:Op maandag 8 februari 1999, even na negen uur 's ochtends, stonden er in Nederland meer dan 60 files met een totale lengte van 975 km. Dat was en is een absoluut record. De drukste avondspits ooit dateert van vrijdag 25 november 2005. Op die dag stonden er als gevolg van hevige sneeuwval rond 18.00 uur door het hele land files met een totale lengte van 818 kilometer.
Dan hebben we het dus goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:42 schreef JDude het volgende:
[..]
25 maart 2008, ongeveer 890 kilometer. Absolute recordspits was een keer 's avonds, 975 km.
Dat wordt hier bar en boos straks als de wind gaat aantrekken en de sneeuwbuien hier over komen, in combi daarvan kan de wind nog eens goed uitpakken, kortstondige 8bft zal me dan ook niks verbazenquote:De wind draait naar een oost- tot noordoostelijke richting en neemt in het noordelijk kustgebied toe tot krachtig of hard, windkracht 6 to 7.
25 november was toen een mooie dagquote:Op donderdag 17 december 2009 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dit nog altijd het record? Kan geen top10 lijstje vinden.
Toch in elk geval bijna. Ik dacht dat die 975 km. bij die avondspits van november 2005 hoorde, maar die was blijkbaar maar 818quote:Op donderdag 17 december 2009 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan hebben we het dus goed.
Zover ik snel heb kunnen zien is dat nog altijd het record en zal mij niks verbazen als deze er straks eraan gaat. Vooral de combi van harde wind en sneeuwbuien zal dit sneeuwjachten tot MOGELIJK tijdelijke sneeuwstorm kunnen opleveren (8bft wel te verstaan), maar dit is meer voor het noorden weg gelegd.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dit nog altijd het record? Kan geen top10 lijstje vinden.
Oef zeg maar niksquote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
25 november was toen een mooie daghier sneeuwde het de hele dag in het oosten, in het noorden scheen de zon en in het westen viel er regen. het veroorzaakte veel overlast omdat het zware sneeuw was.
de komende dagen kan er nog meer sneeuw vallen..
ja, in het zuiden sneeuwt het nu nog niet eens, dat komt er straks ook nog bij. Wel jammer dat het voor mij dan al erg laat is. Misschien nu maar een middagdutje doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zover ik snel heb kunnen zien is dat nog altijd het record en zal mij niks verbazen als deze er straks eraan gaat. Vooral de combi van harde wind en sneeuwbuien zal dit sneeuwjachten tot MOGELIJK tijdelijke sneeuwstorm kunnen opleveren (8bft wel te verstaan), maar dit is meer voor het noorden weg gelegd.
Sneeuw en wind zorgen altijd voor de grootste problemen.
Sneeuw = Matig zicht, gladheid.
Wind = Verminderd zelfs nog meer het zicht en kan tevens zorgen voor sneeuwduinen.
Vanavond komt er indd nog wel wat bij en we zijn er nog niet zomaar vanaf! Ik wens vele mensen die nu in de file staan heel veel succes vanavondquote:Op donderdag 17 december 2009 07:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Weten ze al iets over de avondspits.. Gedeelte van het land heeft nog niks gehad en krijgt het gedurende de hele middag. Dus denk dat vanavond nog erger wordt.
Aan de andere kant, dan is het weer rustig in het westen aangezien die de volle laag al hebben gekregen.
Hier ligt er wel sneeuw maar de buien zijn weg, die gaan nu nog omhoog richting Friesland/Groningen en midden van het land. Was daarom ook benieuwd of er vanmiddag nieuw spul aan zit te komen en het Westen een tweede laag krijgt.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Weten ze al iets over de avondspits.. Gedeelte van het land heeft nog niks gehad en krijgt het gedurende de hele middag. Dus denk dat vanavond nog erger wordt.
Aan de andere kant, dan is het weer rustig in het westen aangezien die de volle laag al hebben gekregen.
Dat heb ik vanuit Eindhoven kunnen volgen ja..quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
25 november was toen een mooie daghier sneeuwde het de hele dag in het oosten, in het noorden scheen de zon en in het westen viel er regen. het veroorzaakte veel overlast omdat het zware sneeuw was.
Doe maarquote:Op donderdag 17 december 2009 07:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, in het zuiden sneeuwt het nu nog niet eens, dat komt er straks ook nog bij. Wel jammer dat het voor mij dan al erg laat is. Misschien nu maar een middagdutje doen.
Ja, zo lang donker is toch echt niet fijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom wordt t niet sneller licht.
Zojuist zijn mn broekspijpen al kliedernat geworden bij het proberen van foto's
Strx weer dus
www.traphic.nl is je vriend.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
De website van het VID begint te sputteren geloof ik.
2x de helft van een sneeuwbalquote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef michiel_merk het volgende:
Nou ik ga zo maar eens op mn fiets naar werk kan ik eindelijk testen wat mn mountenbike waard is
voor al die bergen sneeuw?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef michiel_merk het volgende:
Nou ik ga zo maar eens op mn fiets naar werk kan ik eindelijk testen wat mn mountenbike waard is
Klopt, grote delen hebben niets of slechts enkele vlokjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh, denk ik niet. Daarvoor is het stuk land waar de schade meevalt te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |