_o_ Sneeuwschuivers die vast lopen in de sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 06:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Veel verkeersellende door sneeuwval
` In de noordelijke provincies zijn de
wegen slecht begaanbaar door een dik
pak sneeuw.De politie Friesland raadt
mensen af om de weg op te gaan.
Op de A7 tussen Heerenveen en Groningen
liggen sneeuwduinen.Een automobiliste
deed vier uur over een stuk van tien
kilometer en strandde uiteindelijk.
Rijkswaterstaat zet 16 sneeuwschuivers
in.Eén daarvan liep ook vast.Er zijn
tientallen ongelukken gebeurd,waaronder
veel met geschaarde vrachtwagens.De
politie zelf kan ook nergens komen.
Het winterse weer trekt langzaam naar
het zuiden.De ANWB waarschuwt voor een
zware ochtendspits met veel vertraging.
Prachtig is dat he..quote:Op donderdag 17 december 2009 06:22 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
_o_ Sneeuwschuivers die vast lopen in de sneeuwWat is Holland toch prachtig
Om uiteindelijk alsnog te stranden.quote:
Dat lijkt me toch wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:23 schreef horned_reaper het volgende:
Edit, sneeuwlaag is 9 CM na beter meten
De meesten zijn dus slimmer als die gestrandde automobilist.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Om uiteindelijk alsnog te stranden.
Ik heb het gelukkig toevallig goed geplanned en hoef er vandaag niet op uit. Er is ook heeel erg weinig verkeer hier. Normaal hoor je het verkeer wel rond deze tijd maar het is nu muisstil.
Automobilistequote:Op donderdag 17 december 2009 06:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De meesten zijn dus slimmer als die gestrandde automobilist.
Cool, daar moeten toch foto's van zijn over enkele uren.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sneeuwduinen van 1,5 meter op de A7!!!
Hier ook nog helemaal niets (Nijmegen), maar volgens BR komt het zo onze kant op..quote:Op donderdag 17 december 2009 06:46 schreef Prowl het volgende:
Limburg alleen een dun laagje van gisteravond
Whehe.. snel, pak de auto naar de A7.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben ook weer van de partij, hier is nog niet zoveel gevallen, 0.5cm moet het ook wel ophouden
Maar Speedy woont in het noorden.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hier ook nog helemaal niets (Nijmegen), maar volgens BR komt het zo onze kant op..
Je ziet me al rijden met dit weer zekerquote:Op donderdag 17 december 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. snel, pak de auto naar de A7.
ik werk een dagje thuisquote:Op donderdag 17 december 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Al bijna 250 km file.
Dan hebben we de pics evengoed pas dit weekend, als je voor 10 km al 4 uur nodig hebt.....maar goed, dat was een automobiliste, misschien dat een automobilist dat wat sneller kan doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. snel, pak de auto naar de A7.
Beetje modern persoon kan toch wel even wat foto's door MMS-en of TwitPic-en?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan hebben we de pics evengoed pas dit weekend, als je voor 10 km al 4 uur nodig hebt.....maar goed, dat was een automobiliste, misschien dat een automobilist dat wat sneller kan doen.
Het is ook van belang waar ze stapvoets rijden Speedy.. ze zullen wel geen nieuws maken als het alleen voor jouw deur is.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
RTL Nieuws: Ze rijden stapvoets volgens de woordvoerder. Nou ik kan er anders niet tegen op rennen hoor
En een foto kan er niet vanaf?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:04 schreef michiel_merk het volgende:
hier in drachten ligt zeker al 25 cm sneeuw als het niet meer is hier heeft het vanaf gisteravond vanaf half 9 non stop gesneeuw
Ho even!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is ook van belang waar ze stapvoets rijden Speedy.. ze zullen wel geen nieuws maken als het alleen voor jouw deur is.
Tis nog een tikje donker..quote:Op donderdag 17 december 2009 07:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En een foto kan er niet vanaf?
je werkt niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
332km bedoel ik dusoef het is ook nog maar vroeg, normaal ben ik rond 9 uur / half 10 pas wakker
Begrijp ik, ik wacht geduldig af.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Tis nog een tikje donker..
Ziektewetquote:
ah, offtopi, maar wel belangrijk om te weten hequote:Op donderdag 17 december 2009 07:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziektewetmaar das oftopic
![]()
![]()
Helaas nog geen sneeuw hier en het ziet er naar uit dat dit ook nog wel uitblijft
Niks is belangrijker dan HET WEER!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, offtopi, maar wel belangrijk om te weten he
Hulpdiensten in het oosten hebben geluk ja, maar denk dat we zo de laag krijgen. Met een beetje geluk net na de spits, hebben die mensen het iig overleefdquote:
Hier ook hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks is belangrijker dan HET WEER!
Ik zat vannacht om 0100 al te kijken en zag dat het echt verdomd langzaam ging en alles rond Groningen bleef hangen. Zoals het er nu naar uitziet komt het nu Nijmegen in en om 10:00 zit die dunne lijn er nog steedsquote:Op donderdag 17 december 2009 07:20 schreef leroytje het volgende:
Kijk dan op weeronline:
Vanmiddag trekt een nieuw sneeuwgebied vanuit het noordoosten het land in. Gedurende de dag trekt deze verder het land in. Tegen de avond sneeuwt het voornamelijk in het midden van het land. De middagtemperaturen liggen rond of iets onder het vriespunt. Daar waar de wind vanaf water komt kan het kwik net boven 0 komen.
Er komt dus gewoon nog een pak aan!!
tja, wie weet komt er nog wat, later vandaag.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:27 schreef lezzer het volgende:
Eindhoven -> niks, nada, heul gin sneeuw...
Ik probeer wel weer vóór de sneeuw uit terug naar huis te gaan (dwz, om 9.00u).
Ik had een belangrijke afspraak om 8.00u, dus ik moest wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |