quote:Geen bussen van Q-Buzz!
GRONINGEN - De nieuwe vervoerder Q-Buzz laat weten dat er vooralsnog geen bussen rijden in onze provincie. Reden is de sneeuwval.
Ik vind het wel logisch van Qbuzz. Dit is hun eerste week en grote fouten mogen dan niet voorkomen. Kan me nog herinneren dat in 1997?? Een bus van GADO in het Hoendiep (een erg breed kanaal) terecht was gekomen bij Enumatil.. Zoiets willen zij natuurlijk niet hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Chaos ende paniek. Sneeuw in Nederland!
En dit is pas het begin van de ellende.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch van Qbuzz. Dit is hun eerste week en grote fouten mogen dan niet voorkomen. Kan me nog herinneren dat in 1997?? Een bus van GADO in het Hoendiep (een erg breed kanaal) terecht was gekomen bij Enumatil.. Zoiets willen zij natuurlijk niet hebben.
quote:Op donderdag 17 december 2009 05:42 schreef ReWinD het volgende:
Sneeuwduinen op de A7 tussen Heerenveen en grunn volgens teletekst pag 108.
Joehoe@! Zwaait vanuit Indonesiequote:Op donderdag 17 december 2009 06:19 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks dat het soms wel mooie plaatjes oplevert die sneeuw, verlang ik toch nog wat meer naar in mn korte broek in de tuin zitten met een koel biertje. Dames in nietsverhullende kleding, tot 's avonds na 12'en nog in je shirtje op straat kunnen slenteren.
Whehe, 4 uur..quote:Op donderdag 17 december 2009 06:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Veel verkeersellende door sneeuwval
` In de noordelijke provincies zijn de
wegen slecht begaanbaar door een dik
pak sneeuw.De politie Friesland raadt
mensen af om de weg op te gaan.
Op de A7 tussen Heerenveen en Groningen
liggen sneeuwduinen.Een automobiliste
deed vier uur over een stuk van tien
kilometer en strandde uiteindelijk.
Rijkswaterstaat zet 16 sneeuwschuivers
in.Eén daarvan liep ook vast.Er zijn