Leer-beer!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb verdomme 2 en half uur gereisd om op het Zernike plein te komen.... gelopen vanaf het centraal naar Zernike![]()
Kom ik hier, kan iedereen naar huis !!!
precies het goede moment.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
Die lijkt inderdaad wel een beetje op een mogooltje!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
die kopquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
strebertjequote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb verdomme 2 en half uur gereisd om op het Zernike plein te komen.... gelopen vanaf het centraal naar Zernike![]()
Kom ik hier, kan iedereen naar huis !!!
Die van mij was eerst schijtsbenauwd tot hij toch naar buiten ging... stapt hij voor de eerste keer in de sneeuw zakt hij weg... Begint hij dik het sneeuw aan te vallenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die kop![]()
de kat van mn ma vind sneeuw ook zo prachtigsteeds zn pootjes schoon shaken
Mijn kat ging elke 15 minuten mij wakker maken vanaf 06:00 om te kijken of de sneeuw al weg wasquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat is dus het probleemquote:Op donderdag 17 december 2009 10:07 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Leer-beer!![]()
Succes met de terugreis.
Je bent al in groningenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk dat is dus het probleemer schijnen geen treinen meer terug te rijden naar Groningen
De warmte is al 2 a 3x opgeschoven, en een computermodel kan niet rekenen met de hoeveelheid sneeuw die er ligt en welke effect dit op het verloop van de dagen heeft. Niks is nog zeker, maar het kan wel.quote:
Post 'm ff in het fototopic in FOT, hij is echt briljant!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
dat is stevige vorst in het weekeinde! jammer dat het ijs na vandaag naar de kloten is.quote:
Heb ik toch al :pquote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Post 'm ff in het fototopic in FOT, hij is echt briljant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |