Wijzig dan.quote:
HU als in huh of is het een afkortingquote:
:handkiss:quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Hey Sky ik heb een netbattle team gemaakt. Straks battle doen?
Ik ga nu eten. bye
Nee, je bent een 32-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visiequote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben geen 16-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visie?
Ik respecteer hun (jouw) frustraties enkel maar, omdat ik ZO empathisch ben.
Maar niet doen hoor, enne, je weetz he, drugs are bad, en op tijd gaan slapen.
HU staat voor Hogeschool Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HU als in huh of is het een afkorting
Ga met vrienden naar een vriendin in Utrecht die daar net woont
Ik zoek ook niet op de gewone manier, maar op de link tussen ons.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Je kan me niet op de gewone manier vinden op FacebookI have my reasons
Wat voor een TT's?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme wie verzint deze kanker TT's toch altijd. Lamon. post hier 2x en meteen krijgt ie weer alle aandacht.
Ik vraag er niet eens om, en dacht laat ik eens sympathiek zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme wie verzint deze kanker TT's toch altijd. Lamon. post hier 2x en meteen krijgt ie weer alle aandacht.
Die link tussen ons heeft mij nog nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet op de gewone manier, maar op de link tussen ons.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
Ik luister Wham met Last Christmas.![]()
![]()
Geef eens een hint.quote:
Ha-ha, nu heb ik last.fm account.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
![]()
Last.fmquote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ha-ha, nu heb ik last.fm account.
quote:Hallo ****,
Afgelopen maandag was je weer niet aanwezig bij het project, ook hebben wij alweer niets van je mogen ontvangen om aan dhr. **** te kunnen tonen. Verder heb je nog niet bijzonder veel gepresteerd voor het project dit kwartaal. Onze vraag is of je je nog actief gaat inzetten, en wanneer, voor het project zodat je je ECTS kunt krijgen. Als dit niet het geval zal zijn zouden we dit graag zsm van je horen..
Groeten,
quote:Hallo boys en meneer ****,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik jullie echt niet in de steek wil laten. Het zit als volgt in, me broer heeft vorige week een ernstige ongeluk gehad waardoor hij al een aantal dagen in het ziekenhuis ligt. Hierdoor moest ik bij hem zijn.
Dit betekent niet dat ik mijn werk niet af heb, die heb ik namelijk wel.
Mijn excuses voor dit alles, ik zal voortan elke les aanwezig zijn met al me werk
Groeten
Nu moet je het simpel maken: is ie afwezig zonder reden, schop!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Klacht: turken
klacht: dingen wel 'afhebben' maar niet opsturen.. dus eigenlijk niet af
Inderdaad, jaquote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef Maisnon het volgende:
http://www.behance.net/Gallery/house-wife/342998
Deze foto's vind ik ook mooi Allure
Op die behance.net site vind je allemaal portfolios en vaak zitten mijn UI dingen ertussen maar meestal photoshop ik het zelf dan nog verder
Heb jij dat ooit gekund?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:21 schreef Maisnon het volgende:
editgeschiedenis checken vind ik zo'n leuke functie
Eensch! Ik heb er niet om gevraagd en aandachtshoeren doe je met inhoud, niet met domme topictitels.quote:
Lurken in een SCquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Dragonsfan13 het volgende:
hallo ik lees al best lang mee met julie dus ik ken julie al een beetje maar ik ben dragonsfan13
Ik vind .....quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef Dragonsfan13 het volgende:
[..]
jou hebk anders nooit zien poste
Ah okay.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben lang mod geweest van ONZ. Maar een stuk daarvan heel actief.
Hence: geweest.
Parttime.quote:
Kan het iets minder? Bt heeft al helemaal geen recht om hier de TT te veranderen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:10 door Breathtaking:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:13 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw, Lamon en sletjes." -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw, geen aandacht voor Lamon en sletjes."
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:14 door swarmahoer:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw, geen aandacht voor Lamon en sletjes." -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw!!"
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:14 door swarmahoer:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw!!" -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes!!"
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:15 door Adelante:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes!!" -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes & Lamon?!!"
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:16 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes & Lamon?!!" -> "[KLB SC # 1942] Sletjessneeuw"
Ze doet niet anders.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan het iets minder? Bt heeft al helemaal geen recht om hier de TT te veranderen.
Toolbars.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Automatisch mee installerende toolbars
Wilt u daar zegeltjes bij?quote:
Als je haar met pubers om laat gaan, is het ook geen probleem om haar dat recht te geven. Daar kan ze veel meer kwaad doen, aangezien ze zelf die tijd nog niet ontgroeid is.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan het iets minder? Bt heeft al helemaal geen recht om hier de TT te veranderen.
Zet sky radio eens uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je haar met pubers om laat gaan, is het ook geen probleem om haar dat recht te geven. Daar kan ze veel meer kwaad doen, aangezien ze zelf die tijd nog niet ontgroeid is.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Dragonsfan13 het volgende:
hoe heten jullie in het echt??? ik rik
Rik.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Dragonsfan13 het volgende:
Herbert.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Dragonsfan13 het volgende:
Ah, jij bent de broer van die lekkere?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Renesite het volgende:
Ik heet Reno Mario Luigi Servatius de melo de mena.
Turken hebben altijd een smoes om afwezig te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Klacht: turken
klacht: dingen wel 'afhebben' maar niet opsturen.. dus eigenlijk niet af
welke is je achternaam dan?? en is de rest doopquote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Renesite het volgende:
Ik heet Reno Mario Luigi Servatius de melo de mena.
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilt u daar zegeltjes bij?
Kayleigh.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Dragonsfan13 het volgende:
De melo de Mena.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Dragonsfan13 het volgende:
[..]
welke is je achternaam dan?? en is de rest doop
Op wat voor bedrijventerrein woon je danquote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Devvie het volgende:
Dr staat een vrachtwaggel vloeibare zuurstof te lossen hier ofzowat een kankerherrie
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij bent de broer van die lekkere?
ok jou geloof ik wel want me ma heeft ook un vriendin en die is lesbi en die is altijd eerlijkquote:
Doe jij die vriendin van je moeder?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef Dragonsfan13 het volgende:
[..]
ok jou geloof ik wel want me ma heeft ook un vriendin en die is lesbi en die is altijd eerlijk
Butterscotschquote:
Wat is oud? Bedoel je niet koud?quote:
Ik ga zo niet in de sneeuw staan hequote:
Dag manquote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Skylark. het volgende:
Okay, ik ben weg hier. [ afbeelding ]
Ricko, moet je in Ljouwert dann?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Mwah BT heeft ook wel gelijk, ligt nu wel wat sneeuw ja
Maar ik ben niet van plan om nu naar buiten te gaan.
Beter gaat het vannacht aan een stuk door sneeuwen ( gaat niet gebeuren volgens www.buienradar.nl )
zodat ik sochtends chill in de sneeuw kan lopen(als ik weer naar het noorderstation groningen moet en naar leeuwarden ga met de trein)
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Dragonsfan13 het volgende:
hoe laat ju een plaatje meteen zien in deze pagina??? niet dat je nog moet klikken zeg ma
1 |
Er mach morchen een metur schnee lichen wand ik hep vakansie.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Mwah BT heeft ook wel gelijk, ligt nu wel wat sneeuw ja
Maar ik ben niet van plan om nu naar buiten te gaan.
Beter gaat het vannacht aan een stuk door sneeuwen ( gaat niet gebeuren volgens www.buienradar.nl )
zodat ik sochtends chill in de sneeuw kan lopen(als ik weer naar het noorderstation groningen moet en naar leeuwarden ga met de trein)
Ga buiten sneeuwpoppen makenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Dragonsfan13 het volgende:
hoe laat ju een plaatje meteen zien in deze pagina??? niet dat je nog moet klikken zeg ma
Heul niet op een bedrijventerreinquote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Op wat voor bedrijventerrein woon je dan?
Ik was er heilig van overtuigd dat jij Henk heette.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heet Janie, maar dat lijkt me logisch
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.draken zijn tof!!
Ik laat me wel gewoon uit het raam vallen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er mach morchen een metur schnee lichen wand ik hep vakansie.
Dat lijkt me zuks tof he!Je letterlijk een weg graven naar buiten.
Jawel, voordat je onder de tafel kruiptquote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is oud? Bedoel je niet koud?
[..]
Ik ga zo niet in de sneeuw staan he
Wil wel foto's van jou maken zo
[img src='link']quote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef Dragonsfan13 het volgende:
nee zo bedoel k niet
gewoon zeg ma dat ju meteen het plaatje ziet
Maikuuuul kom er maar inquote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef Dragonsfan13 het volgende:
[img]http://vera.tovert.nl/homepage/show/view.php?id=11490
Heb jij al sneeuw?quote:
Neuken?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat jij Henk heette.
Neuken?quote:
Ik vind sneeuw niet zo leukquote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat me wel gewoon uit het raam vallen.
Met dt.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
M'n haar wild niet goed zitten.
Streepjes zijn ook best moeilijk om goed te doenquote:
Ik benniet zo fotogeniekquote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jawel, voordat je onder de tafel kruipt
Niet als het van die prutsneeuw is, wat snel grijs wordt.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb jij al sneeuw?
[..]
Neuken?
[..]
Neuken?
[..]
Ik vind sneeuw niet zo leukalleen als ik achter het raam zit en naar buiten kijk
Streepjes? Leg aus?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Streepjes zijn ook best moeilijk om goed te doen![]()
Kaal maar weer?
Die waarin je poseert in een catsuit zijn anders best leuk gewordenquote:
Boh zeg!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders in mn fobo
Ben jij een kloon?![]()
quote:
Woon jij in een Centerparcs huisje?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef Renesite het volgende:
Sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaa!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Renesite het volgende:
BT BT BT !!! GA JE MET MIJ SNEEUWBALLEN GOOIEN?![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik had het over hoofdhaar, flippo.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Woon jij in een Centerparcs huisje?
Juist!quote:
Ja, fijn, toch hoef ik ze niet te zienquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die waarin je poseert in een catsuit zijn anders best leuk geworden
Behquote:
Ik heb dat hartje ooit geprobeerdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat liever dan Wiskunde.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist!
Ik ga je opgeven voor het Nederlands Dictee.
Dat is geen sneeiw, dat is iemand met roosquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef Renesite het volgende:
Sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Breathtaking gooit er eentje terug.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite gooit een sneeuwbal
NEKSCHOTquote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking gooit er eentje terug.
Ik werd vandaag bekogeld door een stel 13jarigen
Dit is een modaal tussenwoninkje die mijn ouders voor mij hebben gekocht omdat ik ging studerenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Owquote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het over hoofdhaar, flippo.
Ik mail ze wel ff doorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, fijn, toch hoef ik ze niet te zien
[..]
Beh
[..]
Ik heb dat hartje ooit geprobeerd
Voor de grap, maar het was mislukt
Hahah, ik door een klasgenoot nog.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, rijkeluiskindjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is een modaal tussenwoninkje die mijn ouders voor mij hebben gekocht omdat ik ging studeren! Had het liever vrijstaand gezien
Kankerkinderen zijn het ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen mod ben, maar elke post van jou is notewaardigquote:
quote:
wat is dat danquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen mod ben, maar elke post van jou is notewaardig
quote:
Hahah wat een bazenactiequote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kankerkinderen zijn het ook.Ik ben weleens omgefietst omdat er van die flappie's klaar stonden met sneeuwballen.
Wiskunde is echtquote:
Rara waar gaat ze die slang verstoppen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
en wtf is dit?
Ado!
We zijn vergeten naakt te gaan zwemmenvolgende zomer
Ew... borsthaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
en wtf is dit?
Ado!
Gatverdamme zeg! Doe dat ff in een spoiler ofzoquote:
Ik gooi je vrijdag wel naakt in de vijver zoquote:Ado!
Ik houd echt van borsthaarquote:
Moest ie verstopt dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rara waar gaat ze die slang verstoppen.
Was dat geen paling?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rara waar gaat ze die slang verstoppen.
Geen idee, maar het is wel een aandachtstrekker.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd echt van borsthaar![]()
[..]
Moest ie verstopt dan?
Sorryquote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg! Doe dat ff in een spoiler ofzo![]()
[..]
Ik gooi je vrijdag wel naakt in de vijver zo
Maar water glijd zo slecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorrymaar dat andere plaatje was goed
en dat is te koud, ik wil snachts naakt zwemmen met jou en onze lijven tegen elkaar aan laten glijden in het water enzo
maar dan wel als het warm is buiten
Niet iedereen wil die draak zien, en toch heb je hem neergepleurdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Dragonsfan13 het volgende:
doe is normaal niet iedereen wil dat weten
Sorryquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Dragonsfan13 het volgende:
doe is normaal niet iedereen wil dat weten
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet iedereen wil die draak zien, en toch heb je hem neergepleurd
Ja echt domquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kankerkinderen zijn het ook.Ik ben weleens omgefietst omdat er van die flappie's klaar stonden met sneeuwballen.
I see what u did thar.quote:
Zij compenseert dat ruimschootsquote:
Ow.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat denkj jij nou weer?
Ik wil gewoon zwemmen hoor
Niks dom, dat is fucking grappig.quote:
Adoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zij compenseert dat ruimschoots
Kleuter.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks dom, dat is fucking grappig.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Uuhmquote:
Ga je mee naar de Arena dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik wil hem het liefst in IMAX 3d kijken, nog nooit een film zo gezien. Maar het verhaal is volgens mij echt dik voorspelbaar en geripped van Dances with Wolves
Ik zocht op nakendquote:
Mag ik ook mee dan? Of willen jullie liever alleen zijn?quote:
Whehehe, Remlof herken ik welquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Cool, jogy, Ali G en remlof waren er bij
jij hebt dat poesjequote:
Ik zie je vader ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Sowiesooquote:
Ik heb alleen het filmpje, en een gifje daarvan. Het poesje zelf nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt dat poesje
Ik wil dat poesje
[..]
Ik zie je vader ook
Kwam zeker bij het huisje?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Autootje heb het ook koud!
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje, en een gifje daarvan. Het poesje zelf niet![]()
![]()
jogy en remlof lijken echtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
In elk geval lekker warm daarquote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn Z5 staat bij de dealer!!!
Is dat wel zo slim? Wat nou als het niet gaat sneeuwen?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Hier ook niet![]()
Ik ga niet eerder slapen voordat m'n tuin wit is!
Dan heb ik morgenvroeg een ban voor nachtbaggerenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat wel zo slim? Wat nou als het niet gaat sneeuwen?
en ben je heel moe voor het weekendquote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan heb ik morgenvroeg een ban voor nachtbaggeren
Heb je die gekeken?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Renesite het volgende:
Noooh wat een spannende film die titanic!
Hehehehe!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je die gekeken?![]()
Vandaar dat het zo rustig is hier
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah snoezig hoor.
knijpt in lakitu's wangetjes.
Kut! Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, hij is erquote:
More like 5-1quote:Op woensdag 16 december 2009 23:05 schreef Skylark. het volgende:
Maisnon, doe mee Netbattle. Het staat 3-1 voor Lakitu.
Doe P8 de groeten van mequote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef RickoKun het volgende:
net ff met p8 zoen jonko gesmoked in het noorderplantsoen hé?
Thanks, space out!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef RickoKun het volgende:
groeten terug, remlofz0rz zei hij
hihi ik weet je echte naam
Men mag mij aanraken!!!
Ah nee laat ook maar, ik ga op bedde
Ja wij konden niet remmen met de auto. We slipten 5 meter door.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Shit man kaolo veel sneeuw. Ik slipte een paar keer gevaarlijk met de auto
Valt tegen, voelen er weinig vanquote:
WTFquote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191&CJAID=10409403&CJPID=3727850
Oh
My
God
En die paints
HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHquote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191&CJAID=10409403&CJPID=3727850
Oh
My
God
En die paints
Je hebt ook een geniaal verhaal die echt precies in die structuur zit!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
Oh
My
God
En die paints
Lol powned. Wel scary die bochtenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja wij konden niet remmen met de auto. We slipten 5 meter door.
Ja daar voor dat ja.quote:
Ja ik zat ernaast te genieten van de prachtige omgeving.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lol powned. Wel scary die bochten!
bronquote:1942
Released: 1984
Appeared On: Arcade, Commodore 64, Amstrad, PC Engine, NES, Spectrum, PC, Game Boy Color, PS2, Xbox, PSPThis is the game that launched the entire World War II-themed shooter franchise for Capcom and is now serving as inspiration for the upcoming Xbox Live Arcade and PlayStation Network download. The game is loosely based on WWII history, as you fly a Lockheed P-38 Lightning over the Pacific theater to eventually launch an air raid on Tokyo. Unlike a great number of vertical shooters, 1942 really reined in the over-the-top weaponry. Instead of laser cannons and or plasma vortexes, the P-38 (which is only referred to as the Super Ace) is only equipped with onboard machine guns and a handful of bombs that wipe all of the enemies off the screen. Power-ups just improve the performance of the machine guns, extra bombs, and offer temporary wingmen that flank the plane and fill the screen with extra firepower.
1942 also introduced the loop special move where the player hits a button to perform a high-flying aerial maneuver. While looping, the plane avoids any on-screen bullets. (The plane would chug through an animation that brought it closer the camera.) You only have a limited supply of these loops, but destroying enemy planes would occasionally result in extra chances to employ this lifesaving move.
Capcom's shooter was tough-as-nails. You had to press through 32 levels full of enemy craft and extra lives were rare pick-ups. But the pacing of the game and several impressive touches, such as the aircraft carrier landings and take-off really charmed arcade-goers. The game was a critical hit for Capcom and served as a launching pad for future WWII-themed shooters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |