Wijzig dan.quote:
HU als in huh of is het een afkortingquote:
:handkiss:quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Hey Sky ik heb een netbattle team gemaakt. Straks battle doen?
Ik ga nu eten. bye
Nee, je bent een 32-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visiequote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben geen 16-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visie?
Ik respecteer hun (jouw) frustraties enkel maar, omdat ik ZO empathisch ben.
Maar niet doen hoor, enne, je weetz he, drugs are bad, en op tijd gaan slapen.
HU staat voor Hogeschool Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HU als in huh of is het een afkorting
Ga met vrienden naar een vriendin in Utrecht die daar net woont
Ik zoek ook niet op de gewone manier, maar op de link tussen ons.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Je kan me niet op de gewone manier vinden op FacebookI have my reasons
Wat voor een TT's?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme wie verzint deze kanker TT's toch altijd. Lamon. post hier 2x en meteen krijgt ie weer alle aandacht.
Ik vraag er niet eens om, en dacht laat ik eens sympathiek zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme wie verzint deze kanker TT's toch altijd. Lamon. post hier 2x en meteen krijgt ie weer alle aandacht.
Die link tussen ons heeft mij nog nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet op de gewone manier, maar op de link tussen ons.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
Ik luister Wham met Last Christmas.![]()
![]()
Geef eens een hint.quote:
Ha-ha, nu heb ik last.fm account.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
![]()
Last.fmquote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ha-ha, nu heb ik last.fm account.
quote:Hallo ****,
Afgelopen maandag was je weer niet aanwezig bij het project, ook hebben wij alweer niets van je mogen ontvangen om aan dhr. **** te kunnen tonen. Verder heb je nog niet bijzonder veel gepresteerd voor het project dit kwartaal. Onze vraag is of je je nog actief gaat inzetten, en wanneer, voor het project zodat je je ECTS kunt krijgen. Als dit niet het geval zal zijn zouden we dit graag zsm van je horen..
Groeten,
quote:Hallo boys en meneer ****,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik jullie echt niet in de steek wil laten. Het zit als volgt in, me broer heeft vorige week een ernstige ongeluk gehad waardoor hij al een aantal dagen in het ziekenhuis ligt. Hierdoor moest ik bij hem zijn.
Dit betekent niet dat ik mijn werk niet af heb, die heb ik namelijk wel.
Mijn excuses voor dit alles, ik zal voortan elke les aanwezig zijn met al me werk
Groeten
Nu moet je het simpel maken: is ie afwezig zonder reden, schop!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Klacht: turken
klacht: dingen wel 'afhebben' maar niet opsturen.. dus eigenlijk niet af
Inderdaad, jaquote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef Maisnon het volgende:
http://www.behance.net/Gallery/house-wife/342998
Deze foto's vind ik ook mooi Allure
Op die behance.net site vind je allemaal portfolios en vaak zitten mijn UI dingen ertussen maar meestal photoshop ik het zelf dan nog verder
Heb jij dat ooit gekund?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:21 schreef Maisnon het volgende:
editgeschiedenis checken vind ik zo'n leuke functie
Eensch! Ik heb er niet om gevraagd en aandachtshoeren doe je met inhoud, niet met domme topictitels.quote:
Lurken in een SCquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Dragonsfan13 het volgende:
hallo ik lees al best lang mee met julie dus ik ken julie al een beetje maar ik ben dragonsfan13
Ik vind .....quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef Dragonsfan13 het volgende:
[..]
jou hebk anders nooit zien poste
Ah okay.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben lang mod geweest van ONZ. Maar een stuk daarvan heel actief.
Hence: geweest.
Parttime.quote:
Kan het iets minder? Bt heeft al helemaal geen recht om hier de TT te veranderen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:10 door Breathtaking:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:13 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw, Lamon en sletjes." -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw, geen aandacht voor Lamon en sletjes."
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:14 door swarmahoer:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw, geen aandacht voor Lamon en sletjes." -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw!!"
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:14 door swarmahoer:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw!!" -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes!!"
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:15 door Adelante:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes!!" -> "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes & Lamon?!!"
Op woensdag 16 december 2009 @ 21:16 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC # 1942] Sneeuw!! en sletjes & Lamon?!!" -> "[KLB SC # 1942] Sletjessneeuw"
Ze doet niet anders.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan het iets minder? Bt heeft al helemaal geen recht om hier de TT te veranderen.
Toolbars.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Automatisch mee installerende toolbars
Wilt u daar zegeltjes bij?quote:
Als je haar met pubers om laat gaan, is het ook geen probleem om haar dat recht te geven. Daar kan ze veel meer kwaad doen, aangezien ze zelf die tijd nog niet ontgroeid is.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan het iets minder? Bt heeft al helemaal geen recht om hier de TT te veranderen.
Zet sky radio eens uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je haar met pubers om laat gaan, is het ook geen probleem om haar dat recht te geven. Daar kan ze veel meer kwaad doen, aangezien ze zelf die tijd nog niet ontgroeid is.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Dragonsfan13 het volgende:
hoe heten jullie in het echt??? ik rik
Rik.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Dragonsfan13 het volgende:
Herbert.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef Dragonsfan13 het volgende:
Ah, jij bent de broer van die lekkere?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Renesite het volgende:
Ik heet Reno Mario Luigi Servatius de melo de mena.
Turken hebben altijd een smoes om afwezig te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Klacht: turken
klacht: dingen wel 'afhebben' maar niet opsturen.. dus eigenlijk niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |