Wijzig dan.quote:
HU als in huh of is het een afkortingquote:
:handkiss:quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Hey Sky ik heb een netbattle team gemaakt. Straks battle doen?
Ik ga nu eten. bye
Nee, je bent een 32-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visiequote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben geen 16-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visie?
Ik respecteer hun (jouw) frustraties enkel maar, omdat ik ZO empathisch ben.
Maar niet doen hoor, enne, je weetz he, drugs are bad, en op tijd gaan slapen.
HU staat voor Hogeschool Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HU als in huh of is het een afkorting
Ga met vrienden naar een vriendin in Utrecht die daar net woont
Ik zoek ook niet op de gewone manier, maar op de link tussen ons.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Je kan me niet op de gewone manier vinden op FacebookI have my reasons
Wat voor een TT's?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme wie verzint deze kanker TT's toch altijd. Lamon. post hier 2x en meteen krijgt ie weer alle aandacht.
Ik vraag er niet eens om, en dacht laat ik eens sympathiek zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme wie verzint deze kanker TT's toch altijd. Lamon. post hier 2x en meteen krijgt ie weer alle aandacht.
Die link tussen ons heeft mij nog nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet op de gewone manier, maar op de link tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |