Hey, how are you doing?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef bigbird het volgende:
Oh-oh, cat, .... help!!! Ik zoek een leuk kerstpakket voor mijn zusje, 26 jaar, sportief en houdt van ontspanning op zijn tijd. Ze denkt dat ze een simpele badschuim van kneipp krijgt, maar dat vind ik wat saai, en zeker na wat ze allemaal gedaan heeft..
Oeh, vet! Succes!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
BB ik ben ff dictee aan het maken hoor, laterrrrr
Haha, nou vooruitquote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
BB ik ben ff dictee aan het maken hoor, laterrrrr
Met mij gaat het wel een beetje. We hebben nu 4 avonden in de week voor onszelfquote:
Jazeker! Ze heeft een badquote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
En Cat is zingen.
Heeft ze een bad?
oeh laatste zin
Op de helft van d'r Groot Dictee op tvquote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Op de helft? Zit er een maximum aan dit topic? (vergeef me voor mijn new-beërigheid)
Daar mag je dan wel op rekenen ja. Er zitten flink wat instinkers in.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het lang niet zo moeilijk als vorig jaar, dus ik zal wel veel fouten hebben
Na het knippen doen joh, en gewoon zelf doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik moet mijn haar nog verven maar heb geen zin
En dan gaan ze morgen bij de kapper vast piepen dat ik ook geverfd moet
Aaaaaaah happy Faasday alvastquote:
Ik moet wel nu, want ik zag 4 à 5 grijze haren en die wil ik echt nog nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Na het knippen doen joh, en gewoon zelf doen.
Ik ben zoooooo blij dat ik mn haren niet meer verf
En ik ben blij met m'n henna. Verf -> jeuk Henna -> dikker haar, meer glans stinkt alleen zo.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Na het knippen doen joh, en gewoon zelf doen.
Ik ben zoooooo blij dat ik mn haren niet meer verf
Oooooodetwalletjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef nieslief het volgende:
]
[..]
Daar mag je dan wel op rekenen ja. Er zitten flink wat instinkers in.
Eau-de-Toiletje
Hihi, ik wou al zeggen, dat is wel erg snel om nu al op de helft te zijn..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de helft van d'r Groot Dictee op tv
En bedankt voor je achtergrondinfoHoe kwam je in dit topic? Las je al een tijdje mee of sprong je er gewoon in?
/kruisverhoor
Is een lichaamsdeel dus ruggegraat geloof ikquote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet wel nu, want ik zag 4 à 5 grijze haren en die wil ik echt nog niet![]()
En idd na het knippen is ook wel een idee, als ik me dan maar niet laat omlullen door de kapper dat het dáár moet. Dus ik moet nog even een rugge(n?)graat () kweken voor morgen.
Bel mij maar, dan zeg ik t wel tegen je kapperquote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En idd na het knippen is ook wel een idee, als ik me dan maar niet laat omlullen door de kapper dat het dáár moet. Dus ik moet nog even een rugge(n?)graat () kweken voor morgen.
Lukt wel hoor, we gaan je gewoon even moed inpraten:quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaar ook die instinkers.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooodetwalletje![]()
Ik ben wel goed ik taal hoor, maar met en zonder streepjes en zo vind ik echt totaal onlogisch
Ga gauw leren, straks geef je ons de schuld als je een onvoldoende haaltquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Maar, ik ga ervandoor, ik moet nog leren (zit middenin de toetsweek..) Wil je nog verder met je kruisverhoor, Greys? Doe het dan snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |