Ah mooi, dan is er nog kans voor MissBliss dat ie in de winkels er wel isquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in de webshop, dat wil niet zeggen dat ze m in de winkel niet hebben.
Als ze m in Amsterdam niet meer hebben kan ik altijd hier nog ff kijken, als je dat anders verpakt past dat makkelijk door de brievenbus volgens mij
Fijn dat de kerstboom daar staat. En bij jezelf komt ie er niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat. Vandaag een slechte dag op werk. Afgelopen weekend veel gedaan met schoonpa, waaronder kleding shoppen en op familievisiteDat was wel geslaagd en we hebben nu ook de kerstboom in orde daar
Is het een grote winkel? Ik ben er namelijk nog niet geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ben er weleens geweest ook. Heb daar mijn goddelijke Kings of skin gehaald
Ik moet nog steeds zo'n zeefje kopen voor in de badafvoer, voor al die meuk die er in die ballen zitquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[ afbeelding ] --> lijkt me ook heerlijk, misschien binnenkort eens kopen, lekker badderen in de kerstvakantie
Ik deed ook altijd mee, maar sinds het groene boekje heb ik er geen zin meer inquote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Oeh het dictee is begonnen, ik doe mee
Hah nee, een kleine kerstboom hebben we ooit geprobeerd, maar die overleeft het niet. Alhoewel ik natuurlijk wel wat kan proberen te vogelen voor op de slaapkamerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah mooi, dan is er nog kans voor MissBliss dat ie in de winkels er wel is
Ik dacht dat ze hem dan sowieso niet meer hadden. Zoiets stond er bij dat andere blauwe kerst-retro ding. Dat ze eerst de bestellingen in de winkel gingen afhandelen en als er dan nog wat over was, kon je mailen dat je hem op de site wilde bestellen. Vandaar!
[..]
Fijn dat de kerstboom daar staat. En bij jezelf komt ie er niet?
Of toch zo'n klein kant en klaar dingetje anders met lampjes en al?![]()
Hoop voor je dat het morgen beter is op je werk, jij bikkel!
Tsja, dat ziet er inderdaad een stuk duffer uit dan een vrolijke bruisbal. Ik heb wel een zeefjequote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds zo'n zeefje kopen voor in de badafvoer, voor al die meuk die er in die ballen zit
Doe ze meestal in een stukkie panty () maar dat vind ik lang niet zo leuk.
Oh die is ook leuk.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[ afbeelding ] --> lijkt me ook heerlijk, misschien binnenkort eens kopen, lekker badderen in de kerstvakantie
Ik heb nog nooit meegedaanquote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh die is ook leuk.alleen al hoe het eruitziet.
Pffff zeg dat dictee zit vol instinkers. Ik kan dit jaar niet meedoen
Zap maar eens naar Ned 1 en probeer een zin of twee...... Na afloop krijg je de goede zinnen (en die staan ook op het internet dan).quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegedaan![]()
Hoe doe je dat dan? Is het erg moeilijk voor de gemiddelde nederlander
Lastig keuzes maken, ze hebben zoveel.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef bigbird het volgende:
Ik ga zo'n "kerst" pakket bestellen voor mijn zusje als cadeau voor alle goede zorgen in de laatste maandenNu nog kiezen welke... moeilijk..
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef bigbird het volgende:
Ik ga zo'n "kerst" pakket bestellen voor mijn zusje als cadeau voor alle goede zorgen in de laatste maandenNu nog kiezen welke... moeilijk..
Ik ook hoor, maar zo onthou ik soms weer eens van die nieuwe dingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed ook altijd mee, maar sinds het groene boekje heb ik er geen zin meer in
Cat en oh-oh willen je vast helpen kiezenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef bigbird het volgende:
Koop je zo'n zeefje gewoon bij de Marskramer of Blokker ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Tsja, dat ziet er inderdaad een stuk duffer uit dan een vrolijke bruisbal. Ik heb wel een zeefje
Ik zit het al de hele tijd te kijkenquote:
Die heb ik echt nog nooit helemaal gezienquote:
Ik heb hem op mijn twaalfde ofzo voor het laatst gezien. Janken!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit helemaal gezien
HAHAHAHAquote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn twaalfde ofzo voor het laatst gezien. Janken!![]()
Op de helft? Zit er een maximum aan dit topic? (vergeef me voor mijn new-beërigheidquote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh we zijn al op de helft.
Gaat altijd snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |