Ik ook hoor, maar zo onthou ik soms weer eens van die nieuwe dingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed ook altijd mee, maar sinds het groene boekje heb ik er geen zin meer in
Cat en oh-oh willen je vast helpen kiezenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef bigbird het volgende:
Ik ga zo'n "kerst" pakket bestellen voor mijn zusje als cadeau voor alle goede zorgen in de laatste maandenNu nog kiezen welke... moeilijk..
Koop je zo'n zeefje gewoon bij de Marskramer of Blokker ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Tsja, dat ziet er inderdaad een stuk duffer uit dan een vrolijke bruisbal. Ik heb wel een zeefje
Ik zit het al de hele tijd te kijkenquote:
Die heb ik echt nog nooit helemaal gezienquote:
Ik heb hem op mijn twaalfde ofzo voor het laatst gezien. Janken!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit helemaal gezien
HAHAHAHAquote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn twaalfde ofzo voor het laatst gezien. Janken!![]()
Op de helft? Zit er een maximum aan dit topic? (vergeef me voor mijn new-beërigheidquote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh we zijn al op de helft.
Gaat altijd snel
Hey, how are you doing?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef bigbird het volgende:
Oh-oh, cat, .... help!!! Ik zoek een leuk kerstpakket voor mijn zusje, 26 jaar, sportief en houdt van ontspanning op zijn tijd. Ze denkt dat ze een simpele badschuim van kneipp krijgt, maar dat vind ik wat saai, en zeker na wat ze allemaal gedaan heeft..
Oeh, vet! Succes!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
BB ik ben ff dictee aan het maken hoor, laterrrrr
Haha, nou vooruitquote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
BB ik ben ff dictee aan het maken hoor, laterrrrr
Met mij gaat het wel een beetje. We hebben nu 4 avonden in de week voor onszelfquote:
Jazeker! Ze heeft een badquote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
En Cat is zingen.
Heeft ze een bad?
oeh laatste zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |