Geloofwaardigheid ook weer naar de klote.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef JackHerrer het volgende:
Faal, hij is nog niet klaar met uploaden.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef JackHerrer het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef JackHerrer het volgende:
Sorry maar dit kon ik jullie niet onthoudenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Saaaaab het volgende:
Je bent gemeen! Over je ex praten terwijl ik er ben
Ex! Ex! E-X!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Saaaaab het volgende:
Je bent gemeen! Over je ex praten terwijl ik er ben
Heb jij hem wel afgekeken?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
Haha! Ze spelen op een speeltoestel voor kleine kinderen xD Dat kan toch niet, daar zijn ze veel te oud voor xD
GEEF ME SERVIESGOED. IK WIL ERMEE GOOIEN.quote:
Niet zo dramatisch doen, dat schrikt m af.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
GEEF ME SERVIESGOED. IK WIL ERMEE GOOIEN.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
GEEF ME SERVIESGOED. IK WIL ERMEE GOOIEN.
Ditquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen, dat schrikt m af.
Ex -> nu beschikbaar. En er overheen want hij zeikt z'n ex af.
Pak die signalen nou toch op!
Ik wilde een gefrustreerd R&P-topic openen, maar je hebt me gerustgesteld. Maar je begrijpt, dit moet slijten.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen, dat schrikt m af.
Ex -> nu beschikbaar. En er overheen want hij zeikt z'n ex af.
Pak die signalen nou toch op!
Daar komt toch niemandquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik wilde een gefrustreerd R&P-topic openen, maar je hebt me gerustgesteld. Maar je begrijpt, dit moet slijten.
Je moet het niet laten slijten, je kunt je het beste door aap z'n beer uit laten wonen!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik wilde een gefrustreerd R&P-topic openen, maar je hebt me gerustgesteld. Maar je begrijpt, dit moet slijten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet het niet laten slijten, je kunt je het beste door aap z'n beer uit laten wonen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |