Nee het zit niet in de lucht, het zit puur in m'n ogen geloof ik. En nee ik heb ook geen drugs gebruikt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat noemen ze stof.
Ah dat is het. Dank!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Dzy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Floater Zulke dingen?
Jij kent mij dus duidelijk niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat noemen ze de imperfectie van ogen. Kutgod kan ook niks goed doen.
Het is dus een best wel bekend verschijnsel, ik dacht dat ik de enige was die het had.quote:
ja, dat maakt jou zo speciaal!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Oorbeer het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat dit een topic ging worden over het fenomeen dat bacteriën ogen hebben, en vliegen kunnen zien?
Bij mij zijn het altijd rondjesquote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er zojuist even een foto van gemaakt.
Het is niet scherp.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef ia het volgende:
Als ik met mijn ogen knijp kan ik ze zien.. Wel erg vaag, want als ik mijn vinger 1cm voor mijn oog houd, kan ik die never nooit scherp stellen met mijn oog.. Hoe kan het dat iets wat in mijn oog zit dan wel scherp is.. ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Phosphenequote:Op donderdag 17 december 2009 11:26 schreef Twizu het volgende:
Ja! Ik kan het soms, dan moet ik mijn oog echt op de 'Floater-stand' zetten.
Ik zie overigens ook gekleurde sterretjes als ik mijn ogen sluit, ook een bekend verschijnsel?
Ja heb ik ook, lijkt soms wel een LSD trip waar ik in beland ben.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:26 schreef Twizu het volgende:
Ja! Ik kan het soms, dan moet ik mijn oog echt op de 'Floater-stand' zetten.
Ik zie overigens ook gekleurde sterretjes als ik mijn ogen sluit, ook een bekend verschijnsel?
nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Oorbeer het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat dit een topic ging worden over het fenomeen dat bacteriën ogen hebben, en vliegen kunnen zien?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef jongegast het volgende:
sommige mensen hebben wormen in hun ogen.. als ze parasieten eitjes hebben binnengekregen door rauwe voeding in andere landen.
Dan zou ik bang wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Symphonic het volgende:
Het zou niet best zijn als bactieriën zo groot waren dat je ze met het blote oog kon zien.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef intraxz het volgende:
Ik heb ook een donker stipje. Gelukkig hangt ie ergens in een hoekje
kan ook gewoon bloed zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef IHVK het volgende:
Ik heb één hele donkere, die gaat waarschijnlijk niet meer weg volgens de oogarts. Maar heb er verder niet heel veel last van gelukkig.
zou kunnen ja, maar hij heeft er goed naar gekeken met één of ander apparaat, dus als het bloed was had hij het wel gezegd denk ik.quote:
Lees het topic nou eens, het zijn dus géén stofjes op je oogquote:Op maandag 21 december 2009 04:15 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik heb dat ook heeeel vaak. (als ik mijn ogen tot spleetjes knijp en richting het licht kijk kan ik het nu ook zien) Maar volgens mij zijn het inderdaad stofjes in je oog. Er zit natuurlijk ook altijd een laagje vocht over je oog, dus dat zou het mogelijk ook wel kunnen zijn dat je daar gewoon deeltjes van ziet.
zo gaat dat precies!quote:
Ja dat hoopt allemaal op in je schedel he, niet dat dat met je traanvocht er weer uitkomt ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef HQ-Design het volgende:
Sowieso wil ik wel eens zien wat er achter mijn ogen opgehoopt zit. Vaak genoeg vliegje in mijn oog, of wat as of andere klein spul erin.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:13 schreef ia het volgende:
100 mensen in deze topic die vertellen dat ze het ook hebbenniet beseffenden dat iedereen het heeft
Sommige mensen hebben het misschien meer dan anderen waardoor het meer opvaltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:13 schreef ia het volgende:
100 mensen in deze topic die vertellen dat ze het ook hebbenniet beseffenden dat iedereen het heeft
Denk je niet joh? De beestjes zijn nog steeds niet weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:22 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik denk niet dat je de X-factor hebt hiermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |