https://open.spotify.com/album/50A0VnY1ZihwIJNbfYQZO4quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
1994quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:54 schreef MCH het volgende:
Ik zag Robbie voor het eerst 15 jaar geleden. Tijd vliegt snel hoor.
Is er dan al een tour aangekondigd??quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:53 schreef MCH het volgende:
Welke huisvrouw zou eventueel met mij naar de Arena willen gaan volgend jaar juni/juli?![]()
![]()
Zo voel ik me ook altijd maar helaasquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n idee bij jou dat jij eeuwig 23 blijft.
1+1=3 Hans, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is er dan al een tour aangekondigd??
Nee, dat kliekje hoorde ik niet bijquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:14 schreef MCH het volgende:
Er was zo rond 2000 ook zo'n Nederlands clubje die Robbie overal achtervolgde. Zelfs tot 200 kmph op de snelweg. Hoorde jij daar soms bij?
Vet nummer, inderdaad. Party Like A Russian ook. Eigenzinnig, verfrissend en.... eigenlijk compleet ongeschikt voor de hitlijsten. Althans: de nummers zijn niet bepaald een krampachtige poging om de huidige hitsound zo goed mogelijk te benaderen. Verre, verre van....quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even stuk hier, luister al twee uur Q, Robbie op de radio, ik bellen. Heb net nieuwe telefoon dus eerst ging Siri aan, toen herkende dat kutding m'n vingerafdruk niet, vervolgens blijkt dat ik geen 0909-nummers mag bellen met m'n nummer.
Had even zin om de telefoon weer uit het raam te keilen en m'n oude Nokia uit 1999 te pakken.
Heb nu wat dingen in de instellingen gewijzigd dus hopelijk vanmiddag meer succes. Heb nu al hoofdpijn.
Zover kom ik niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |