quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef IJsblock het volgende:
Ik had op mijn 4de al een prins albert laten zetten.
10% van de dag zijn ze dus slank? Doe mij eens uitleggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef TimKuik het volgende:
De moeders van de kinderen die dus oorbellen hebben zijn 90% van de tijd dik! Let maar op!
ECHT WAAR! En meestal zijn het ook kampers.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef IJsblock het volgende:
Is dat wat ik denk dat het isquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef IJsblock het volgende:
10% heeft annorexia.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
10% van de dag zijn ze dus slank? Doe mij eens uitleggen.
Edit: zwanger telt niet.
Ditte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
lijdenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Saaaaab het volgende:
Dat is toch lief van die ouders? Dan hoeft dat kind later als 15-jarige tjappie niet meer zo te lijden in de stoel in de piercingshop.
Verkapte kijk-mij-eens-een-kamper-zijn postquote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Kimsywimsy het volgende:
Omdat baby's niet aan hun oorbellen kunnen wroeten en geen ontstekingen krijgen zoals die smerige ranzige stinkende kutpubers, die dood gaan aan een oor-infectie.
* Kimsywimsy kreeg in haar babytijd ook oorbellen
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ditte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Als jij dit bent (quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Kimsywimsy het volgende:
Omdat baby's niet aan hun oorbellen kunnen wroeten en geen ontstekingen krijgen zoals die smerige ranzige stinkende kutpubers, die dood gaan aan een oor-infectie.
* Kimsywimsy kreeg in haar babytijd ook oorbellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |