quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Als het echte liefde is, maakt de leeftijd niks uit.
Nog wel ja, tot dat die vriendin 35 word, en dan word ze gedumpt door die man omdat ze te oud isquote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Bostrol het volgende:
Als je emotioneel ongeveer dezelfde leeftijd hebt maakt het weinig uit. Vriendin van 25 is onlangs getrouwd met man van 53. Gaat goed.
Jep, en die vent komt over een paar in de fase dat hij op zoek gaat naar ene jonge meid van mid-twintig en wat blijkt... die heeft hij dan alquote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
dat is wel het geval. daarom heb iik tijdens de dates ook niet gemerkt dat hij zoveel ouder was. maar toch... je zit toch in een andere levensfase.
17 en 27 vind ik dus wel echt te ver gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 20:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maakt geen drol uit. Ik ben 39, mijn echtgenote is er 29. We zijn al samen vanaf haar 17e.
Jezus wat ben jij kansloos zeg, je vindt hem leuk zeg je, hij lijkt 25 zeg je en dan hoor je dat hij 34 is, so what? Is hij opeens lelijk geworden ofzo? Of heb je liever iemand van 25 die 10 jaar ouder lijkt? Mijn ouders schelen 12 jaar en ze zijn al heel lang samen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
hallo allemaal,
heb drie weken terug een hele leuke jongen leren kennen. hij wist dat ik net 21 was geworden, zijn leeftijd wist ik niet, maar ik schatte rond de 25. nu ben ik er dus gisteren achter gekomen dat ik hier een paar jaartjes naast zat...
9 jaar om precies te zijn (hij is dus 34)! ik ben echt ontzettend geschrokken en was ook best boos. wat moet ik nu?.
zijn er hier mensen met een relatie waarin de een een stuk ouder/jonger is dan de ander. en in hoeverre heeft dit een kans van slagen?
waar lees jij in de OP dat er is gelogen.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:38 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die liegen over futiliteiten als een leeftijd, liegen over veel meer zaken. Daar kun je gif op innemen.
TS liegt toch tegen zichzelf?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waar lees jij in de OP dat er is gelogen.
quote:
De vraag is of zij dat ook nog leuk vindt als zij 50 is en hij dus 78.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Bostrol het volgende:
Als je emotioneel ongeveer dezelfde leeftijd hebt maakt het weinig uit. Vriendin van 25 is onlangs getrouwd met man van 53. Gaat goed.
TS schat leeftijd op 25 > blijkens de feiten is mans 34.quote:
ik blijf 't maar vaag vinden..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
TS schat leeftijd op 25 > blijkens de feiten is mans 34.
TS heeft zichzelf schromelijk voor de gek gehouden, dat in ieder geval.
Nu begin ik echt te koken van woede. Ik kan hier maar beter niet meer op ingaan, anders mutileer ik mezelf dadelijk in slaap.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik blijf 't maar vaag vinden..
YESquote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Saaaaab het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er van schrok jaMaar inderdaad, er zijn genoeg gevallen waarin een groot leeftijdsverschil gewoon werkt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Bostrol het volgende:
Ik scheel 15 jaar met mijn vriendin (ik ben de jongere). Eigenlijk geen problemen, we passen uitstekend bij elkaar en houden van elkaarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
hallo allemaal,
heb drie weken terug een hele leuke jongen leren kennen. hij wist dat ik net 21 was geworden, zijn leeftijd wist ik niet, maar ik schatte rond de 25. nu ben ik er dus gisteren achter gekomen dat ik hier een paar jaartjes naast zat...
9 jaar om precies te zijn (hij is dus 34)! ik ben echt ontzettend geschrokken en was ook best boos. wat moet ik nu?.
zijn er hier mensen met een relatie waarin de een een stuk ouder/jonger is dan de ander. en in hoeverre heeft dit een kans van slagen?
succesquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Ja ik leef nog!:) Ik heb besloten om het toch te proberen, zoveel velen hier al in dit topic zeggen: er bestaan verhalen dat het goed gaat, maar ook dat het fout gaat. Relaties met minder leeftijdsverschil kunnen ook mislukken dus...
Ik ga ervoor!!!!
Only @ Fok.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Je komt ze ook wel tegen van 34 en 18 hoor.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem, als je goed samen gaat, waarom niet. Mijn smerige antilliaanse buurman van 47 die neukt meisjes van 16.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |