Maar als mijn dochter 13 is en ze komt met een vriendje thuis, ongeacht of ie nu 16 of 61 is, gaat ze het kolenhok in en komt er niet eerder voor haar overgang uitquote:De menstruatie is het maandelijks terugkerende bloedverlies uit de baarmoeder tijdens de vruchtbare levensperiode. De medische term voor menstruatie is menses. Menstruatie wordt ook wel ongesteldheid genoemd.
quote:De overgang is de periode voor en na de laatste menstruatie waarin de menstruaties onregelmatig worden en uiteindelijk helemaal wegblijven. De hormonen zoeken in deze periode een nieuw evenwicht. De duur van deze periode is voor elke vrouw verschillend. De gemiddelde tijd tussen het onregelmatig worden en het wegblijven van de menstruaties is vier jaar. De meeste westerse vrouwen krijgen hun laatste menstruatie tussen hun veertigste en zestigste jaar; de gemiddelde leeftijd is 51 jaar. Vrouwen van wie de moeder vroeg in de overgang kwam hebben zelf een grotere kans vroeg in de overgang te komen. De medische term voor de overgang is menopauze
Tsk, ze kennen elkaar net, kom jij gelijk met seks aan. Goede voorbeeld word jij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Wel veilig doen he! Meisjes van 13 menstrueren al![]()
Ow, menstrueren.. Sorry, moeilijk woord![]()
[..]
Maar als mijn dochter 13 is en ze komt met een vriendje thuis, ongeacht of ie nu 16 of 61 is, gaat ze het kolenhok in en komt er niet eerder voor haar overgang uit![]()
En voor TS:
[..]
dat is niet helemaal waar, ik ken een uitzondering van dame 1 die pas 17 was en zuster lief pas bij dr 15de.quote:Op zondag 13 december 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Wel veilig doen he! Meisjes van 13 menstrueren al![]()
Ow, menstrueren.. Sorry, moeilijk woord![]()
[..]
Maar als mijn dochter 13 is en ze komt met een vriendje thuis, ongeacht of ie nu 16 of 61 is, gaat ze het kolenhok in en komt er niet eerder voor haar overgang uit![]()
En voor TS:
[..]
Leeftijd delen door 2, en dan 7 bij optellen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef ikkedus15 het volgende:
eej,
ik vind een meisje leuk en zij mij ook maar zij is 13... ik ben zelf net 16 maar kan da eigelijk wel vanwege de leeftijd? Ze lijk zelf ookwel 15/16 en gedraagt zich ook zo. ik wist pas vandaag dat ze eigelijk 13 was... maar is er een soort grens qua leeftijd ?
Wat moeten ze anders doen dan?quote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsk, ze kennen elkaar net, kom jij gelijk met seks aan.
Onzinquote:Op maandag 14 december 2009 03:30 schreef Winner_Taco het volgende:
Als je 18 bent is zij 15.
Tegen die tijd zou het eventueel ergens een probleem kunnen gaan worden.
Tot die tijd kun je er dus rustig op duiken
16+ mag je neuken .quote:Op maandag 14 december 2009 07:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OnzinAls haar ouders er niets op tegen hebben en zij ook niet... Is het geen probleem
Dat is al vanaf 16 hier in Nederland. Ik zal het even opzoeken voor de zekerheid..quote:Op maandag 14 december 2009 07:34 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
16+ mag je neuken .
Wettelijk gezien dan.
Als je 18 + bent en madam is 15 en ze wil problemen kan ze aangifte doen.
Hoeft niet maar kan wel....
quote:Wettelijk geldt trouwens voor het hebben van sex een minimum leeftijd van 16 jaar.
Maar er geldt ook nog zoiets als dat seks met een leeftijdsgenoot onder de 16 weer wel mag.
Het betekent dus wel dat je, wanneer je als 16 jarige seks hebt met een meisje van 15 jaar, je kan worden vervolgt voor aanranding.
Mijn vriendin wordt over 2 weken 15, ik ben net 18...quote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef AliKebap het volgende:
Een jongen hier in het dorp, 18 jaar, heeft een 'relatie' met een meisje van 13!! How sick is that
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |