abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75971055
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het wordt pas triest als je zo eenkennig bent dat je vast blijft houden aan je mening
Het wordt triest als je feiten naast je neerlegt en je mening op het feit gaat stoelen dat dat altijd al je mening was. Helaas zijn de feiten nu niet van dien aard dat dit een juich stemming rechtvaardigt.
pi_75971077
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef zoost het volgende:

[..]

Daar is dan nog ook al wat aanleiding toe. Dat de beurzen nu (relatief) hoog staan, doet daar helemaal niets aan af.
We zitten hier toch in het AEX-gedeelte? De beurzen doen er dus wel degelijk toe.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75971184
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef zoost het volgende:

[..]

Daar is dan nog ook al wat aanleiding toe. Dat de beurzen nu (relatief) hoog staan, doet daar helemaal niets aan af.
het gaat eigenlijk meer om de geloofwaardigheid van de mening van de aangehaalde Kees de Kort. Vermaak is belangrijk in het leven, maar je kunt er niet in wonen

Als ik Hans Sibbel (Lebbis) vraag wat ie van wat dan ook denkt krijg ik waarschijnlijk ook een lading gal over me heen. Maar dan ook altijd. Of de zon nou schijnt of niet. Of er aanleiding voor is of niet. Kees de Kort komt ook zo over. Maakt niet uit welk thema, maakt niet uit welk moment. Altijd is het een voorbode van ellende.

Proefondervindelijk blijkt dat hij niet altijd gelijk heeft (zeg ik het nog voorzichtig).

Zijn bijtende cynisme is vermakelijk , daar niet van. Maar ik schaar 'm zolangzamerhand meer in de categorie carberatiers
pi_75971813
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef zoost het volgende:

[..]

Het wordt triest als je feiten naast je neerlegt en je mening op het feit gaat stoelen dat dat altijd al je mening was. Helaas zijn de feiten nu niet van dien aard dat dit een juich stemming rechtvaardigt.
Als jij nu voor de verandering je mening gaf en die met feiten onderbouwde kan ik beoordelen of ik je serieus moet nemen

Nu kom je niet verder dan een hoop geblaat en is het jammer voor mijn tijd dat ik op je reageer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75971837
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

het gaat eigenlijk meer om de geloofwaardigheid van de mening van de aangehaalde Kees de Kort. Vermaak is belangrijk in het leven, maar je kunt er niet in wonen

Als ik Hans Sibbel (Lebbis) vraag wat ie van wat dan ook denkt krijg ik waarschijnlijk ook een lading gal over me heen. Maar dan ook altijd. Of de zon nou schijnt of niet. Of er aanleiding voor is of niet. Kees de Kort komt ook zo over. Maakt niet uit welk thema, maakt niet uit welk moment. Altijd is het een voorbode van ellende.

Proefondervindelijk blijkt dat hij niet altijd gelijk heeft (zeg ik het nog voorzichtig).

Zijn bijtende cynisme is vermakelijk , daar niet van. Maar ik schaar 'm zolangzamerhand meer in de categorie carberatiers
Kees de Kort of niet, in feite zijn we allemaal caberatiers. Leg bv eens alle voorspellingen, kreten en ander geleuter uit de verschillende topics hier op fok eens naast elkaar. Of volg de uitspraken van welke econoom, topeconoom, politicus, expert, professor eens gedurende 3 jaar. Die zitter er waarschijnlijk allemaal meer dan 50% van de tijd volledig naast.Al die personen zijn dus per definitie ongeloofwaardig (?) Inclusief jij en ik. Kees de Kort is een negatieve drammer, maar zijn punt is helder. Rottigheid los je niet op met het creeeren van nog meer rottigheid. Het feit dat hij begin dit jaar iets roept wat niet waar geweest zou kunnen zijn doet daar vrij weinig aan af. Want als de geloofwaardigheid van een publiek figuur van 70-80-90-100% aan voorspellende waarde vasthangt, dan kunnen we allemaal onze kop wel houden natuurlijk. Het lijkt me ook lastig om iets uitgebreid te "voorspellen" in 3 minuten. Je zou nml rekening moeten houden met elke actie van elke actor in het geheel. En dat lijkt me vrij onmogelijk. Paul Krugman (zie fora.tv) heeft daar in zijn fora.tv geleuter wat meer tijd voor. Dan heb je wel de kans om in te gaan op het effect van beslissingen die in de toekomst genomen moeten worden (republikeinen 2010/tax cuts etc). Wanneer hij drie minuten de tijd krijgt om iets te zeggen over waar we over drie jaar zitten zonder te vermelden dat er meerdere wegen leiden naar over "drie jaar' en dat die weg afhangt van bepaalde machtsverhoudingen en beslissingen, dan wordt de voorspelling/visie natuurlijk erg lastig om uit te komen. Het lijkt me dat de toekomst dynamischer om hier in drie minuten iets over te vertellen. In feite moet je dan niets zeggen, maar de tv/radiominuten moeten ook gevuld worden.
De zure ondertoon van Kees de Kort heeft volgens mij wel te maken met een statisch feit, en dat is dat we met een gigantisch structureel probleem zitten waar niks structureels aan gedaan wordt. Vooral niet als we met zijn allen gewoon aan dezelfde stoelendans beginnen, waar we volgens mij niet eens meer de middelen voor hebben.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  woensdag 23 december 2009 @ 16:13:06 #231
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_75974394

Kees ziet het weer goed. Natuurlijk gaan alle financiële mannetjes weer bagatelliseren.

In Nederland is de fin. wereld bijna 10% van de economie. Tijd voor de website www.fin-adviseur-zeepbel.nl
  woensdag 23 december 2009 @ 16:16:41 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75974543
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

Kees ziet het weer goed. Natuurlijk gaan alle financiële mannetjes weer bagatelliseren.

In Nederland is de fin. wereld bijna 10% van de economie. Tijd voor de website www.fin-adviseur-zeepbel.nl
Je website loopt wel heel erg goed, is het niet? Hoeveel bezoekers krijg je nu per dag?
The End Times are wild
  woensdag 23 december 2009 @ 18:23:51 #233
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75979065
Mijn collegaatje ook, steeds krijgt ze een bod, wel steeds een lager bod als het vorig bod, maar al die mensen krijgen het niet rond
Na een jaar is het goed zat
pi_75982299
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

Wederom ziet Kees dat heel scherp, opvallend is dat alle bulls op dit forum allemaal huizenbezitters (vrijwel altijd ook grootschuldbezitters ) zijn. Natuurlijk gaat de lucht er niet uit, de bomen groeien tot aan de hemel niet?
Mijn insider bij de Rabobank verteld mij nog steeds dat het steeds slechter word bij de deze bank, dat is de gedachte, dat is het idee
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_75982379
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef xenobinol het volgende:

Mijn insider bij de Rabobank verteld mij nog steeds dat het steeds slechter word bij de deze bank, dat is de gedachte, dat is het idee
o ja, je kende geloof ook iemand die de kopien mag maken bij de Rabobank Schubbekutteveen, he?

Gillen tot je er blauw bij neervalt (no pun intended), da's het idee, toch?
pi_75982519
quote:

[..]

Wederom ziet Kees dat heel scherp, opvallend is dat alle bulls op dit forum allemaal huizenbezitters (vrijwel altijd ook grootschuldbezitters ) zijn. Natuurlijk gaat de lucht er niet uit, de bomen groeien tot aan de hemel niet?
Ach gut. Wie is die insider bij de Rabobank dan? Is dat Piet Moerland of de schoonmaakster van de toiletten bij Rabobank Lutjebroek?
  woensdag 23 december 2009 @ 19:50:56 #237
179598 Deprater
pi_75982919
quote:

Inderdaad, de RABO blijft failliete boeren ondersteunen op onverantwoorde wijze

Veel boeren hebben veel te veel schulden en op vele faillieten zal de RABO fors moeten inleveren. veel te veel boeren lopen in de steun bij de RABO

Daarnaast zijn de grondposities risicovol geworden
pi_75982935
quote:

[..]

Dus de AEX heeft het mis?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75982993
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef Deprater het volgende:

[..]

Inderdaad, de RABO blijft failliete boeren ondersteunen op onverantwoorde wijze

Veel boeren hebben veel te veel schulden en op vele faillieten zal de RABO fors moeten inleveren. veel te veel boeren lopen in de steun bij de RABO

Daarnaast zijn de grondposities risicovol geworden
blablablabla.... hoeveel grondposities heeft Rabo in bezit?

Als HenkWay het niet weet, weet Xenobinol het vast
pi_75983185
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus de AEX heeft het mis?

Die insider van de Rabobank weet het veel beter.
pi_75983299
Ik hoorde van de neef van de oom van de zwager van Hans Wijers dat de economie volgend jaar met ongeveer 2% gaat stijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 23 december 2009 @ 20:01:47 #242
179598 Deprater
pi_75983416
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

blablablabla.... hoeveel grondposities heeft Rabo in bezit?
Het is hoeveel grondposities gaat de RABO ongewild in bezit krijgen
pi_75983574
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:01 schreef Deprater het volgende:

[..]

Het is hoeveel grondposities gaat de RABO ongewild in bezit krijgen
blablababal (niet persoonlijk nemen hoor, het is de toon die dit topic wenst & I'm eager to please), maar denk je dat Bert Bruggink helemaal dom is

Wat Bert nie wil, gebeurt ook niet. Je onderschat echt de gewiekstheid van Bert. En Sipko trouwens
pi_75984434
Dit topic is overigens cabaret van de hoogste orde. Nu worden er niet bestaande insiders van de Rabobank en het onverkoopbare huis van een collega erbij gehaald als de waarheid voor de Nederlandse huizenmarkt

Ga zo door, ik blijf wel lurken
pi_75985650
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit topic is overigens cabaret van de hoogste orde. Nu worden er niet bestaande insiders van de Rabobank en het onverkoopbare huis van een collega erbij gehaald als de waarheid voor de Nederlandse huizenmarkt

Ga zo door, ik blijf wel lurken
Ik lees hier ook vaak met een glimlach rond mijn lippen. Vooral het idee dat mensen eindeloos aan het wachten zijn totdat de huizenprijzen met 50% gedaald zijn...
Eigenlijk willen ze allemaal kennelijk een koopwoning...en maar afgeven op de huidige eigenaren.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 23 december 2009 @ 20:49:36 #246
179598 Deprater
pi_75985750
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu worden er niet bestaande insiders van de Rabobank en het onverkoopbare huis van een collega erbij gehaald als de waarheid voor de Nederlandse huizenmarkt
Nou het laatste bod was 50.000 euro onder de originele vraagprijs, en dat voor een rijtjeshuis.

En als de markt moeilijk wordt gaan kopers van alles vinden en aanwijzen

En wat betreft de RABO die zal een deal moeten maken met de overheid inzake diverse grondposities op goede locaties om niet diep in de shit te geraken
Eeen schuur met inhoud van 500.000 is altijd slecht te verkopen in een slechte markt
pi_75985870
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Deprater het volgende:

[..]

Nou het laatste bod was 50.000 euro onder de originele vraagprijs, en dat voor een rijtjeshuis.

Tja, wat moeten we hiermee? Over wie of wat zegt het wat? Over de huizenmarkt of over de vraagprijs, de bieder, de verkoper, dit specifieke huis, het dorp waar dit specifieke huis in staat, etc?
pi_75985937
Voor als ze het na 2 jaar van een kleine daling nog steeds beweren.

Das ongeveer het zelfde als een gozer met een vet wijf die tegen zijn vrienden op internet zegt dat ie een lekker wijf heeft
pi_75985952
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik lees hier ook vaak met een glimlach rond mijn lippen. Vooral het idee dat mensen eindeloos aan het wachten zijn totdat de huizenprijzen met 50% gedaald zijn...
Eigenlijk willen ze allemaal kennelijk een koopwoning...en maar afgeven op de huidige eigenaren.
Niet allemaal over 1 kam scheren. De 50% is misschien een extreem standpunt. Denk dat de meeste meer iets tussen de 15 en 25% verwachten over een periode van 3-4 jaar. En dat klinkt al minder extreem. Daarvan hebben we dit jaar al 5-6%, dus dan blijft over 9-20%
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_75986488
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Niet allemaal over 1 kam scheren. De 50% is misschien een extreem standpunt. Denk dat de meeste meer iets tussen de 15 en 25% verwachten over een periode van 3-4 jaar. En dat klinkt al minder extreem. Daarvan hebben we dit jaar al 5-6%, dus dan blijft over 9-20%
nee hoor, we nemen de bullshit gewoon de maat. Al dat gejank en gespam ten spijt is de daling marignaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')