abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75736823
Ik heb zo kerst diner en ik moet in tenue de ville Koud !
pi_75736961
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef P.F het volgende:

[..]

In badjak zitten geen garnalen toch?
heuh? nee klopt. Is met ui

Conleche staat je goed!

En Kwak-met-boom

wij hebben hier een asociaal grote kerstboom omdat mijn meneer een probleem heeft met afmetingen inschatten hij vond het maar een klein boompje, tot ie em op ging zetten. Maar hij s wel mooi
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 17 december 2009 @ 17:56:30 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75736987
Vriend schept sneeuw zonet

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75737022
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo kerst diner en ik moet in tenue de ville Koud !
Heb je geen warme jas dan, voor erover?

En pics natuurlijk!
pi_75737089
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je geen warme jas dan, voor erover?

En pics natuurlijk!
Ik heb nog niet een outfit want ik doe niet aan lange rokken of lange jurken die de schouder bedekken !!
pi_75737438

[ Bericht 33% gewijzigd door P.F op 18-12-2009 12:16:45 ]
pi_75737691
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk co!

[ afbeelding ]

Wat een dotjes.
pi_75739621
Even mijn lijstje:

O: plakje ontbijtkoek met boter
L: 2 boterhammen philadelia/tomaat, roggebrood appelstroop, beker optimel
T: 2 biertjes (palm)
D: 3 taco's met zoveel vulling dat ze niet uit de hand te eten waren (gehakt, paprika, tomaat, sla, saus, kwark (met gebrek aan creme fraiche)
  donderdag 17 december 2009 @ 19:39:07 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75741055
Wat een avond! De stroom ligt eruit hier dus we zitten hier met kaarsjes net theewater opgezet in een kookpan. Knus hoor haha. Ik vind het geweldig! Gaat nog wel even duren voor het opgelost is want er was brand in het transformatorhuisje. Zit nu even op Marks iPhone want geen internet dus. Wat zal ik eens gaan doen?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:41:59 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75741171
ik zou zeggen, seks. Maar goed, niet altijd even makkelijk natuurlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:43:50 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75741246
Mastuberen... kan altijd
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 17 december 2009 @ 19:52:58 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75741648
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Nog een foto van het kerstgala alvast
[..]

Leuke brillekes! Het lijkt trouwens of je vriend een kroontje opheeft, op 't eerste gezicht
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75741749
Lijst! Druk!

O: grote bak magere yoghurt, kiwi
T: hand walnoten
T: appel
S: 5 uur werkcollege
L: 2 bruine bolletjes pindakaas
T: mango
S: pilates
T: paar blokjes melkchoco (zie D)
D: spaghetti met tomatensaus, mozzarella en parmezaan. Toe chocolade-caramelmousse
T: alcohol.
pi_75742002
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:43 schreef conleche het volgende:
Da's de ware kerstgedachte Kwak.

Ik dacht dit jaar ook: "Ach, ik neem gewoon geen kerstboom. Zo voor mezelf alleen, waarom zou ik...." Maar ben zo blij dat ik het toch heb gedaan! Ieder ochtend als ik de kamer binnenkom en de lichtjes zie, (laat ik 's nachts aan ) dan begin ik mijn dag helemaal vrolijk.

Dus Kwakkesteintje: eigenlijk heb jij het ook best fijn toch? Een nieuw en gezellig huisje, een kerstboom vol lichtjes, veel vrienden, iemand die over je rug streelt als je niet helemaal sobertjes meer bent. (oké, homo, maar toch! )

En dan komen er in 2010 nog allemaal dingen bij: een killahbody, vanwege het afvallen wat je gaat doen én dan een McFuture........wat zeg ik: een McNábijeFuture!!!
wat een lieve post!

ik wilde eerst ook geen boom, maar ik word zó gelukkig van kerstbomen... ik laat m ook lekker tot 6 januari staan. puh!

ja, ik zie 2010 ook wel zitten. ik ga oud en nieuw alvast vieren met heel veel mensen die ik niet ken en een paar goede bekenden, in een antikraakpand vlakbij t museumplein/concertgebouw in Amsterdam - dat wordt vast een mooi feestje

Op 2010! en dat het maar veel moois mag brengen aan iemand die t al best wel mooi heeft....
Kwak
pi_75742059
overigens: morgen zing ik in een kerstconcertje, in Haarlem. Als iemand tijd over heeft en zin heeft om te komen, meer info hier http://www.stobc.nl/

het is traditionele kerstmuziek, een sextet dat wat liedjes zingt (close harmony/barbershop) wat meiden die solo zingen, een strijkkwartetje, heel knus allemaal!
Kwak
  donderdag 17 december 2009 @ 20:05:43 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75742186
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef AKnynke het volgende:
ik zou zeggen, seks. Maar goed, niet altijd even makkelijk natuurlijk!
Hahaha, die grap heb ik al gemaakt. En werd niet zo gewaardeerd . Maar ik had serieus best zin om even lekker te knuffelen, aangezien de verwarming het ook niet deed .

Maar nu doet alles het weer dus. Jippie! Al was het wel heel gezellig zo, met al die kaarsjes achter de ramen in de hele straat .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 december 2009 @ 20:41:52 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75744004
Ben zo ongelooflijk moe...
Nou Vik, dat soort dingen moeten ook niet al te lang duren...

Kwak
pi_75744451
Ik heb vakantie, net m'n laatste tentamen gemaakt ! Ok, morgen werken en maandag, maar that's it. Zo lekker.

O 2 allison met pindakaas/hagelsag
T banaan
L 2 allison appelstroop
T halve liter mierzoete limo tijdens m'n tentamen
T 150 gr rauwe worteltjes
T 2 oreo white choc (nog één pakje voor morgen en dan is 't op, fieuw)
D 1 ei, 150 gr gekookte worteltjes, 1,5 allison met roomboter en sardientjes in tomatensaus uit blik + extra ketchup (wederom maf avondeten, maar had echt geen zin meer in de supermarkt)

Ik weet niet meer wie (sorry!) maar iemand had 't over teveel koolhydraten, na mijn pizzadagje. Die zitten in brood enzo, toch? Wat is daar 'mis' mee? Ik vind brood & co zo handig en snel. Als ik hier lees over salades enzo, lijkt me dat zo'n gedoe, qua bereiden en meenemen en opeten (alles is zo'n beetje lastiger dan twee bammetjes uit 'n plastic zakje natuurlijk ).
pi_75744924
& wat leuk trouwens, al die kerstdingetjes van jullie al! Bij mij barst het volgende week pas los. Al was ik wel helemaal ontroerd toen ik vanmiddag langs een basisschool fietste waarin allemaal kindjes hun kerstdiner hadden, in 't donker met allemaal lichtjes en een mooie boom. Ah, those were the days .
  donderdag 17 december 2009 @ 21:21:27 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75745882
Kerstdiner-trauma! Ik moest toen ik in groep 7 zat het meest vervelende kutkind EVAHR helpen Hij praatte alsof ie ieder moment in janken uit kon barsten, op zo'n dreinerig zeiktoontje, z'n naam eindigde op -iaan dus dat werd "iaahaahaaan " de 'r' was ook een probleem, hij moest van zn mams kaki kniebroeken en witte kniesokken dragen net als zn broers (die allebei net zo'n kutstem hadden) en hij loog over het feit dat ie zelf zn brood van pindakaas kon voorzien. "Zal ik je helpen met je brood smeren?" "Neeeehj da kannikzellefff hooohr "
Waarna er een gemarteld hoopje broodkeutels op zn bord lag en ik het maar nog eens aanbood

Oh wat wel leuk was: pannenkoeken met ijs en placemat-kleurplaten!
pi_75746393
Oh man, het kerstdiner op school

Het was altijd zo bijzonder om eerst naar school te gaan, dan naar huis, een beetje zenuwachtig douchen en aankleden, waarbij mijn moeder me altijd hielp met een beetje make-up. Dan in het donker weer terug naar school waar alle kaarsjes brandden en de tafels allemaal anders stonden en naambordjes van papier (die we die dag eerst zelf moesten maken) en de hele klas rook naar macaroni

En dan de volgende dag eindejaarsafsluiting in de aula die toen immens leek, met de hele school, waarbij ''So This Is Christmas'' van John lennon gedraaid werd, ieder jaar weer (en ik als kleine emo daar altijd een beetje bij moest huilen, omdat het zo'n mooi moment was )

Die goeie ouwe tijd....*zucht*.
Maar ik ben gewoon een heel melancholische zeikerd
  donderdag 17 december 2009 @ 21:33:10 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75746455
Ik zag maandag een docu met daarin ook een fragment van een kerstdiner op een school. En toen kwamen er idd allemaal warme herinneringen naar boven . Hihi ja, 's avonds in het donker naar school . Met kaarsjes! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 december 2009 @ 21:39:24 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75746744
John Lennon

Ik word nog steeds emo van sommige oude liedjes hoor, Shinyface
pi_75746806
Jaa kerstdiner!

Op de basisschool was dat inderdaad bij mij ook precies zo. Op de middelbare hadden we jaarlijks kerstgala, met voor de bovenbouw voorafgaand een kerstdiner (mét alcohol, enige feest waar we alcohol bij kregen op school!). Was altijd vreselijk leuk, galakleding was verplicht en iedereen aan het stijldansen!
pi_75746973
Haha, en foto's maken van jou in je kerstoutfit voor een dicht gordijn of witte muur, waar later in je album bovenstond: "mooi voor het kerstdiner op school". Ik had ook altijd van die lieve juffen en meesters , da's toch echt wel belangrijk voor kinderen denk ik.

Op culinair gebied iss het in retrospectief inderdaad een beetje teleurstellend. Aber hey, die zelfgeknutselde waxinelichthoudertjes hè! Oh ja, en dat het eigenlijk pas vijf uur is. Ook schattig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')