heuh? nee klopt. Is met uiquote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef P.F het volgende:
[..]
In badjak zitten geen garnalen toch?
Heb je geen warme jas dan, voor erover?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo kerst diner en ik moet in tenue de villeKoud
!
Ik heb nog niet een outfit want ik doe niet aan lange rokken of lange jurken die de schouder bedekkenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je geen warme jas dan, voor erover?
En pics natuurlijk!
Leuke brillekes!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Nog een foto van het kerstgala alvast
[..]
wat een lieve post!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:43 schreef conleche het volgende:
Da's de ware kerstgedachte Kwak.![]()
Ik dacht dit jaar ook: "Ach, ik neem gewoon geen kerstboom. Zo voor mezelf alleen, waarom zou ik...." Maar ben zo blij dat ik het toch heb gedaan! Ieder ochtend als ik de kamer binnenkom en de lichtjes zie, (laat ik 's nachts aan) dan begin ik mijn dag helemaal vrolijk.
Dus Kwakkesteintje: eigenlijk heb jij het ook best fijn toch? Een nieuw en gezellig huisje, een kerstboom vol lichtjes, veel vrienden, iemand die over je rug streelt als je niet helemaal sobertjes meer bent. (oké, homo, maar toch! )
En dan komen er in 2010 nog allemaal dingen bij: een killahbody, vanwege het afvallen wat je gaat doen én dan een McFuture........wat zeg ik: een McNábijeFuture!!!
Hahaha, die grap heb ik al gemaakt. En werd niet zo gewaardeerdquote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef AKnynke het volgende:
ik zou zeggen, seks. Maar goed, niet altijd even makkelijk natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |