Heb je hem al een keer meegesleept naar Nemo? Wetenschappelijk museum (in Amsterdam) voor kinderen, mogen ze overal aan komen en mee spelen. Zelfs ik vind het nog tofquote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt geweldig! Zeker voor de mini. Zweden staat al lang hoog op ons lijstje, zonder familiegedoe waren we er deze winter al heen getrokken![]()
Ik was zelf ook erg onder de indruk van dat enorme schip in Egypte, dat ze tussen 2 piramides hebben opgegraven. Deze is het:
[ afbeelding ]
Egypte lijkt me trouwens ook een leuke reis om te maken met onze studiebol! Die gaat ons dan vast al de hele vliegreis om de oren slaan met alle goden
rookworst! en zoute drop, inderdaad. Voor de rest niet zoveel..quote:Op woensdag 16 december 2009 18:39 schreef Laureline het volgende:
Ja, op de koffie bij Nynke lijkt me leuk! Nemen we zakjes drop voor je mee, of heb je dat ook in Zweden? Is er andere voedingswaar die je ernstig mist?
En sneeuw is altijd goed, alleen in Den Haag is dat heel zeldzaam. Als het hele land onder een dikke laag is bedekt wil er hier ook wel eens wat blijven liggen.
Gekkuuuuuuuuurd!!! Haske mooi juist, nu, als ik naar buiten kijk!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier heeft het best al even gesneeuwd. Toen ik door de stad liep..
Maar nu mag het weer lente worden.
Ja, die had ik ook eens gemaakt, en dat lukte me ook niet. Misschien wat meer paneermeel toevoegen? Of een eitje erdoorheen gooien? Of beide?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help! Ik ben Ainsley's bonenburgers aan het maken, maar ik krijg met geen mogelijkheid ballen gevormd. Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe los ik dat op?
Ik ben bang dat meer paneermeel het alleen maar erger maakt. Aan een eitje dacht ik ook maar durfde ik niet, maar als jij het ook zegt...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook eens gemaakt, en dat lukte me ook niet. Misschien wat meer paneermeel toevoegen? Of een eitje erdoorheen gooien? Of beide?
Mooie buit! Doe je wel een jaar mee zeker?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef sigme het volgende:6,5 kg lamszadel 4 kg kotelet 11 kg bout 4,5 kg rollade 15,5 kg gehakt 12 kg worstgehakt
En dan heb ik onderweg niertjes, lever, hart en 15kg kotelet, bout & zadel bij moeder en schoonmoeder achtergelaten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef sigme het volgende:6,5 kg lamszadel 4 kg kotelet 11 kg bout 4,5 kg rollade 15,5 kg gehakt 12 kg worstgehakt
En dan heb ik onderweg niertjes, lever, hart en 15kg kotelet, bout & zadel bij moeder en schoonmoeder achtergelaten.
op eigen risico he!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik e
[..]
Ik e
[..]
Ik ben bang dat meer paneermeel het alleen maar erger maakt. Aan een eitje dacht ik ook maar durfde ik niet, maar als jij het ook zegt....
Juist goed toch? En van gelukkig(er) zijn blijf je ook slankquote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Merel het volgende:
...
Qua eten ga ik niet heel erg lekker, maar dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik voel me weer wat beter dan een tijdje geleden (voor zo lang als het duurt tenminste), daar ben ik al blij zat mee.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Chicolate het volgende:
Sinds ik mn vakantiebestemming weet, wil ik niets anders dan foto's kijken en info zoeken over de omgeving. Faal. Dat moet mórgen, als ik wél tijd heb
.
Ik wil nog een en ander wegdoen en tussen de 30 en 40kg overhouden. De volgende lading komt over minder dan een jaar, er moet ongeveer driekwart jaar overbrugd worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mooie buit! Doe je wel een jaar mee zeker?
Ierlandquote:
Ik hou ook wel van lever..vroeger kookte m'n moeder dat, en dan in dunne plakjes met zout op brood, heerlijk. In Zimbabwe wel kippenlever en niertjes gegeten, en ook dat vond ik niet zo vies...Hart lijkt me op de een of andere manier niet lekker..quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Laureline het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zelf wel eens niertjes, lever of hart eten? Zelf houd ik niet van orgaanvlees, en hart was altijd voor de poes. Maar er schijnen wel goede stoffen in te zitten.
ik eet allesquote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Laureline het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zelf wel eens niertjes, lever of hart eten? Zelf houd ik niet van orgaanvlees, en hart was altijd voor de poes. Maar er schijnen wel goede stoffen in te zitten.
Nou, eigenlijk waren het 1 volwassen ram, 1 oude ooi en 2 ramlammeren.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker, zo'n mooi jong lammetje..
Koteletten vind ik niet zo geweldig, ik vind het een verbetering om dat aan grote stukken te laten (nu hele zadelstukken van ongeveer 1kg). Het vlees is heerlijk, maar dan geknaag op scherpe botjesquote:Heb nog 3/4 van een half lam in de vriezer, 1 x 2 week wat..
Koteletten en bout is echt heerlijk, vriend vond schouder wat minder maar als ik die ga stoven dan moet dat ook perfect zijn.
Wanneer, wat doen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ierland. Als alles doorgaat tenminste
. Leek me wel een mooie combi tussen bergen, redelijk ruig en toch goed bereikbaar.
Nu ben ik niet zo culinair onderlegd en geen enorme fan van lever, maar deze combinatie klinkt me nogal.... eh.... verminderd smaakvol.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Merel het volgende:
Ik vind lever heerlijk! Had er speciaal om gevraagd toen m'n moeder vroeg wat ik op m'n verjaardag wilde etenLekker met uien en slagroom
Zomervakantie (willen eigenlijk voorjaar maar dat is niet te doen met school), wandeltocht maken.quote:
Zeg, doe jij geen beleg op je boterhammen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Wolve000 het volgende:Lijstje!
O: 3 maisbotherhammen met een beker melk
L: 2 volkoren boterhammen en een portie kibbeling en een glas optimel
S: Evy (2+)10+10+12 en daarna een beker melk
D: Kipshoarma met groente in pitabroodjes
Was een goed stevige lunch, dus er was geen behoefte aan een tussendoortje voor het sporten.
[..]
Nu ben ik niet zo culinair onderlegd en geen enorme fan van lever, maar deze combinatie klinkt me nogal.... eh.... verminderd smaakvol.![]()
![]()
Is echt heel lekker hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Wolve000 het volgende:
Nu ben ik niet zo culinair onderlegd en geen enorme fan van lever, maar deze combinatie klinkt me nogal.... eh.... verminderd smaakvol.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, doe jij geen beleg op je boterhammen?![]()
Kibbeling
ook alleen maar omdat ze volgens mij bij de Lidl niet anders hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd wel met wat dieetmargarine.
pindakaasquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]scherp!
ontbijt had: 20+ smerkaas, kruidenkaas en pindakaas
lunch had: kipkerrie en pindakaas
Natuurlijk altijd wel met wat dieetmargarine.
idemquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
pindakaasik ben er ook helemaal verzot op de laatste tijd!
Ik ook! En als ik het eet vind ik ook dat ik heel gezond bezig benquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemeet het ook echt elke dag zo ongeveer
Het is de goedkoopste boter zo ongeveer...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat ze volgens mij bij de Lidl niet anders hebben
Met een beetje sambal doet het erg goed! Je kan er zelfs ook nog tauge bij doen, maar dat hebben we thuis eigenlijk nooit en op het werk ook niet. Maar om dat nou voor die paar boterhammen te halen...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
pindakaasik ben er ook helemaal verzot op de laatste tijd!
Slanke vrouwen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Laureline het volgende:
Wat eten jouw schapen eigenlijk, sigme?
hahahah echt? waar dan? op zijn werk, of is er een feestje? dan ontmoet je mn broertje nog eerder dan dat je mij ontmoet...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Sarabi het volgende:
Even een tvp vanaf vakantie. Ik ga morgen het broertjevan Kwak ontmoeten waarschijnlijk
Pindakaas, sambal en komkommer. Dat is echt de gouden combi, wmb (en dan sambal badjak ipv oelek).quote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het is de goedkoopste boter zo ongeveer...
[..]
Met een beetje sambal doet het erg goed! Je kan er zelfs ook nog tauge bij doen, maar dat hebben we thuis eigenlijk nooit en op het werk ook niet. Maar om dat nou voor die paar boterhammen te halen...
Mespuntjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Aan hoeveel sambal per boterham moet ik dan denken?
Zie, ik zou er zo een eetlepel op kwakkenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef kwakz0r het volgende:
(heb net groot dictee mee zitten doen. ben benieuwd...)
Whehehhehe! Ik zie het al voor me......fikse trek, een flinke hap........quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zie, ik zou er zo een eetlepel op kwakkenWas wel leuk geweest voor mijn collega's, though
Hihihihihihi. Ja net zo leuk als naar de Japanner gaan met een persoon die er nog nooit geweest is en dus een flink lik wasabi neemtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehhehe! Ik zie het al voor me......fikse trek, een flinke hap........
Ik zal het eens proberen met komkommer, dat hebben we op het werk meestal wel liggen!quote:
M'n vriend doet er ook rustig een flinke kwak brandal op. Volgens hem is brandal wel pittiger dan oelek, trouwens.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met komkommer, dat hebben we op het werk meestal wel liggen!
Maar bij mij gaat er meestal wel wat meer sambal op.
Op het werk hebben ze sambal brandal, da's wat minder pittig. Maar thuis hebben we geloof ik oelek, doet 't ook prima, is wel wat scherper, maar da's niet erg.
je hebt van mij gewonnen! ik had 26 fout. netjes, ik ben dramatisch slecht in dingen als hoofdletters en streepjes... ben wel heel goed in woorden die ik niet ken spellen afgaand of analogie met andere woorden en klank/ortografie verhoudingen... en in grammatica/werkwoorden...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:59 schreef Syrena het volgende:
Nou, ik was in elk geval beter dan (als?) Bart Chabot. Hij 24, ik 23
![]()
En nu ga ik slapen
Had hem dan recht gezet ook!quote:
op zijn werk, ik ga even mee met mijn vriendjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hahahah echt? waar dan? op zijn werk, of is er een feestje? dan ontmoet je mn broertje nog eerder dan dat je mij ontmoet...
Zal ook wel per soort/merk verschillen. Wellicht dat de ene brandal de andere niet is. Ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend doet er ook rustig een flinke kwak brandal op. Volgens hem is brandal wel pittiger dan oelek, trouwens..
haha nou doe hem de groetjes van zn zusquote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
op zijn werk, ik ga even mee met mijn vriendje
nou inderdaad dat stattenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
7 fouten in de vijfde zinK*tdictee. Statten, dat verzin je toch niet
![]()
Kwak, hoe gaat 't bij jou?
euhquote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef Wolve000 het volgende:
Garnalensmots? Zelfs google kent het woord niet. Nou ja, binnenkort wel, dan linkt het naar deze pagina....
Maar wat is in hemelsnaam garnalensmots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |