ook alleen maar omdat ze volgens mij bij de Lidl niet anders hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd wel met wat dieetmargarine.
pindakaasquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]scherp!
ontbijt had: 20+ smerkaas, kruidenkaas en pindakaas
lunch had: kipkerrie en pindakaas
Natuurlijk altijd wel met wat dieetmargarine.
idemquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
pindakaasik ben er ook helemaal verzot op de laatste tijd!
Ik ook! En als ik het eet vind ik ook dat ik heel gezond bezig benquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemeet het ook echt elke dag zo ongeveer
Het is de goedkoopste boter zo ongeveer...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat ze volgens mij bij de Lidl niet anders hebben
Met een beetje sambal doet het erg goed! Je kan er zelfs ook nog tauge bij doen, maar dat hebben we thuis eigenlijk nooit en op het werk ook niet. Maar om dat nou voor die paar boterhammen te halen...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
pindakaasik ben er ook helemaal verzot op de laatste tijd!
Slanke vrouwen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Laureline het volgende:
Wat eten jouw schapen eigenlijk, sigme?
hahahah echt? waar dan? op zijn werk, of is er een feestje? dan ontmoet je mn broertje nog eerder dan dat je mij ontmoet...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Sarabi het volgende:
Even een tvp vanaf vakantie. Ik ga morgen het broertjevan Kwak ontmoeten waarschijnlijk
Pindakaas, sambal en komkommer. Dat is echt de gouden combi, wmb (en dan sambal badjak ipv oelek).quote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het is de goedkoopste boter zo ongeveer...
[..]
Met een beetje sambal doet het erg goed! Je kan er zelfs ook nog tauge bij doen, maar dat hebben we thuis eigenlijk nooit en op het werk ook niet. Maar om dat nou voor die paar boterhammen te halen...
Mespuntjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Aan hoeveel sambal per boterham moet ik dan denken?
Zie, ik zou er zo een eetlepel op kwakkenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef kwakz0r het volgende:
(heb net groot dictee mee zitten doen. ben benieuwd...)
Whehehhehe! Ik zie het al voor me......fikse trek, een flinke hap........quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zie, ik zou er zo een eetlepel op kwakkenWas wel leuk geweest voor mijn collega's, though
Hihihihihihi. Ja net zo leuk als naar de Japanner gaan met een persoon die er nog nooit geweest is en dus een flink lik wasabi neemtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehhehe! Ik zie het al voor me......fikse trek, een flinke hap........
Ik zal het eens proberen met komkommer, dat hebben we op het werk meestal wel liggen!quote:
M'n vriend doet er ook rustig een flinke kwak brandal op. Volgens hem is brandal wel pittiger dan oelek, trouwens.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met komkommer, dat hebben we op het werk meestal wel liggen!
Maar bij mij gaat er meestal wel wat meer sambal op.
Op het werk hebben ze sambal brandal, da's wat minder pittig. Maar thuis hebben we geloof ik oelek, doet 't ook prima, is wel wat scherper, maar da's niet erg.
je hebt van mij gewonnen! ik had 26 fout. netjes, ik ben dramatisch slecht in dingen als hoofdletters en streepjes... ben wel heel goed in woorden die ik niet ken spellen afgaand of analogie met andere woorden en klank/ortografie verhoudingen... en in grammatica/werkwoorden...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:59 schreef Syrena het volgende:
Nou, ik was in elk geval beter dan (als?) Bart Chabot. Hij 24, ik 23
![]()
En nu ga ik slapen
Had hem dan recht gezet ook!quote:
op zijn werk, ik ga even mee met mijn vriendjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hahahah echt? waar dan? op zijn werk, of is er een feestje? dan ontmoet je mn broertje nog eerder dan dat je mij ontmoet...
Zal ook wel per soort/merk verschillen. Wellicht dat de ene brandal de andere niet is. Ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend doet er ook rustig een flinke kwak brandal op. Volgens hem is brandal wel pittiger dan oelek, trouwens..
haha nou doe hem de groetjes van zn zusquote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
op zijn werk, ik ga even mee met mijn vriendje
nou inderdaad dat stattenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
7 fouten in de vijfde zinK*tdictee. Statten, dat verzin je toch niet
![]()
Kwak, hoe gaat 't bij jou?
euhquote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef Wolve000 het volgende:
Garnalensmots? Zelfs google kent het woord niet. Nou ja, binnenkort wel, dan linkt het naar deze pagina....
Maar wat is in hemelsnaam garnalensmots?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |