abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75652957
Het vorige deel: Slank de kerst in #897: Padam-Psssssjjj

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75653081
Fipo!

Bij de Leenbakker? Hebben ze daar ook al leggings?
Tis alleen te koud om er heen te fietsen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75653159
Ik had even ruzie met de OP, maarrr zo te zien doet ie het.
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75653315
Ik zag het

Buiten is idd wel lekker, maar binnen is fijner. Zometeen wel weer mn kleertjens ophalen bij de enge meneer van de wasserette.
pi_75653374
Maar van die thermo dingen zien er vaak zo gek uit...Die van mij waren in ieder geval altijd een beetje flubberig ofzo.
Ik wil termo maillots, maar dan moeten ze er wel pracies uit zien als normale!
pi_75653385
tvp
pi_75653453
Ik ga morgen wel langs de kruidvat, dan moet ik toch naar buiten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75653502
Ik wil ook een thermolegging .
pi_75653526
Ik heb er 1 van craft van de Perry Sport !
pi_75653547
syrena, thanks voor de tip! ik heb balneum extra vettende douche olie gekocht. heb nu al zin om me er morgen mee te douchen... want mn bodylotion begint alweer uit te werken en alles kriebelt alweer... brrr...
Kwak
pi_75653552
TVP. En ik ga chocolade kopen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75653682
Ik heb weer een blog geschreven !!!!
pi_75653707
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
syrena, thanks voor de tip! ik heb balneum extra vettende douche olie gekocht. heb nu al zin om me er morgen mee te douchen... want mn bodylotion begint alweer uit te werken en alles kriebelt alweer... brrr...
Naar!! Heb je toevallig veel suiker/troep gegeten? Ik heb dat vaak als ik slecht eet
pi_75653719
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik hoop echt dat het helpt, niks zo naar als een hele droge huid
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75653838
Goed idee, kwak! Ik heb ook overal jeuk. 't Zal de kou zijn

Ik heb een merinowollen lange onderbroek. Maar vandaag heb ik gewoon een katoenen maillot onder m'n spijkerbroek, zo koud is het nou ook wel weer niet
pi_75653858
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Naar!! Heb je toevallig veel suiker/troep gegeten? Ik heb dat vaak als ik slecht eet
niet meer dan anders het is elk jaar wel ergens op mijn lijf raak vanaf eind oktober... verwarming aan, koude droge lucht buiten en hoppa, eczeem aanvallen. tel daarbij op dat ik niet goed ben ik kort of koud douchen (is beter voor mn huid) en je hebt een winter vol jeuk en kapotte krabplekjes.

vorig jaar had ik extreem veel last van mn oogleden, en ook wat op mn bovenbenen, en verder vooral knieholtes. dit jaar heeft het zich genesteld op mijn buik, onderrug en bovenbenen... elk jaar een ander pllekje (heb t ook weleens op mn hoofdhuid gehad, tussen mn haar...)

het hele jaar door heb ik eczeem in mn oksels, onder mn borsten en in mn nek. in de winter dus nog extra op andere plekken.
Kwak
pi_75653872
Je moet je huid ook niet afsluiten! Wel als er verzorgende rommel onder zit, maar niet dicht maken met vaseline of zo
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:10:08 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75653911
Hoi tvp moet nu weg doei!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:12:27 #19
236335 neen
schone schijn
pi_75653994
Ik heb hier niet eens handschoenen liggen koud!
het lijkt niet wat het is
pi_75654037
Ik heb de oorwarmers in mijn tas, die zet ik dalijk lekker op
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:14:16 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75654068
Arme Kwakkie! Jeuk is kut Hopelijk werkt de balneum!

Boodschappen gedaan! Ik voel me stiekem heul trots als ik een boel groente afreken Alsof het die meisjes wat kan bommen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75654096
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Maar van die thermo dingen zien er vaak zo gek uit...Die van mij waren in ieder geval altijd een beetje flubberig ofzo.
Ik wil termo maillots, maar dan moeten ze er wel pracies uit zien als normale!
M'n legging ziet er gewoon uit als een gewone legging hoor! Gewoon zwart, maar dan met een lekker laagje aan de binnenkant.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75654125
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef P.F het volgende:
Je moet je huid ook niet afsluiten! Wel als er verzorgende rommel onder zit, maar niet dicht maken met vaseline of zo
I know, ik smeer alleen vette cremes (geen vaseline) en neutrale voedende bodylotions. maar ik ben te lui voor dagelijks smeren, dus nu probeer ik de vette doucheolie erbij, kijken of t helpt!
Kwak
pi_75654305
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n legging ziet er gewoon uit als een gewone legging hoor! Gewoon zwart, maar dan met een lekker laagje aan de binnenkant.
Ooh dan moet ik die ook hebben!
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:21:45 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75654401
6 december 2008:
heup: 100
taille: 88
borst: 103

Iets meer dan een jaar later:
heup: 86
taille: 72
borst: 90
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')