Daar heb je me...quote:
Hij is dan weer niet zo'n nerdquote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb je me...
Maar er zijn toch ook genoer "nerd" topics?
Zolang je computer toch werkt? Ik vind 1,5 zonder stroom erger dan 1,5 uur zonder internet...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef El_Matador het volgende:
1,5 uur zonder internet.Cold Turkey
![]()
Maar zou je echt niet naar die verjaardag gaan als er geen andere manier was dan met hem in de trein?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is dan weer niet zo'n nerd
Maar kon het niet beter uitleggen
Gewoon voor mijn lolquote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
leuk! voor werk of gewoon voor de leuk?
hmmmz misschien moet je dr mailen dat ze harder moet zoeken
nja ofde liefde van mijn leven gaat worden weet ik ook niet hoor. het is leuk zoals het is, maar voor de lange termijn weet ik het zo net nog niet. Hij is nóg moeilijker dan ik
Ik zou wel gaan, maar probeer van alles te doen om het te ontwijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar zou je echt niet naar die verjaardag gaan als er geen andere manier was dan met hem in de trein?
Ik heb nog liever een bloedtransfusie van een AIDSpatient dan 1,5 uur zonder internet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang je computer toch werkt? Ik vind 1,5 zonder stroom erger dan 1,5 uur zonder internet...
Cue_, que pasa?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is dan weer niet zo'n nerd
Maar kon het niet beter uitleggen
Dan ga je wel positiever door het levenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een bloedtransfusie van een AIDSpatient dan 1,5 uur zonder internet.
Nou nou nou...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een bloedtransfusie van een AIDSpatient dan 1,5 uur zonder internet.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom sneeuwt het hier nog niet?
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je wel positiever door het leven
Dan is het wel erg, als je je zelf moet quotenquote:
Hier ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom sneeuwt het hier nog niet?
quote:
Ik heb maar een klein stukkie opgevangen, maar is er een man in je leven?quote:
omg tijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn. Een smile die 3 boca grandes tegelijk breed is.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan vandaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb maar een klein stukkie opgevangen, maar is er een man in je leven?
Wattes?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn. Een smile die 3 boca grandes tegelijk breed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |