Dat is natuurlijk ook een (veiligere) oplossingquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of ik zorg dat ik weg ben of doe als of
En neem een trein eerder/later
Dan nog voel je je de hele rit bekeken.. dat zit ook lekker relaxedquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon je mp3speler opzetten klaar
beter bekeken worden door familie dan door 1 of andere viezerik...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog voel je je de hele rit bekeken.. dat zit ook lekker relaxed
ik heb liever de viezerikquote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
beter bekeken worden door familie dan door 1 of andere viezerik...
het moet wel een verschrikkelijke jonge zijn als je zo over je eigen broer denkt...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb liever de viezerik
100x liever dan m'n broer
Ik vind hem verschrikkelijk.. weet niet hoe anderen over hem denken. Tis gewoon een nerdje die sociaal nog niet helemaal ontwikkeld is.. of niet het 'niveau' heeft waar ik graag mee omga.. zoiets.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
het moet wel een verschrikkelijke jonge zijn als je zo over je eigen broer denkt...
Je mag je broer wel hoor ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog voel je je de hele rit bekeken.. dat zit ook lekker relaxed
hoe oud is die beste jonge?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk.. weet niet hoe anderen over hem denken. Tis gewoon een nerdje die sociaal nog niet helemaal ontwikkeld is.. of niet het 'niveau' heeft waar ik graag mee omga.. zoiets.
je praat over em of het iemand van 21 is die nog doet als of die 17 is...quote:
Jongens lopen altijd een beetje achter. Ooit komt het goed met hem.quote:
hehe..quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
je praat over em of het iemand van 21 is die nog doet als of die 17 is...
Het kan absoluut goedkomen en dat hoop ik ook absoluut voor hem, hij is er ook wel mee bezig nu. ... maar daar hoef ik geen getuigen van te zijn zeg maar.. hoe cru het ook klinkt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jongens lopen altijd een beetje achter. Ooit komt het goed met hem.
Zelfs met mij is het goed gekomen. Althans ik ben op de goeie weg
heb je al es geprobeerd om uit die sleur te halen? Of heb je em al eens Fok! voorgesteldquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hehe..
tja hoe leg je het uit.. Weinig ervaring, weinig vrienden, sociaal dus weinig kansen hebben gehad om te groeien. Verder altijd allenig geweest en weinig te vertellen. verlegen, kijkt wat om zich heen of de hele tijd dus naar de persoon tegenover hem.
Dus gewoon saaitja het is m'n broer, maar heb in die zin niet een band met hem.
Waarom niet? Het is je broer...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan absoluut goedkomen en dat hoop ik ook absoluut voor hem, hij is er ook wel mee bezig nu. ... maar daar hoef ik geen getuigen van te zijn zeg maar.. hoe cru het ook klinkt.
Ja dus? Ik heb gewoon niet die band met hem. Kan ook niet zeggen dat ik van hem houd ofzo.. dat gevoel heb ik ook niet.quote:
Dat is toch rede genoeg?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is je broer...
ben niet gek.. wie weet komt ie hier dan ookquote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heb je al es geprobeerd om uit die sleur te halen? Of heb je em al eens Fok! voorgesteld
Ok.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb gewoon niet die band met hem. Kan ook niet zeggen dat ik van hem houd ofzo.. dat gevoel heb ik ook niet.
Als ik dat zo hoor, heeft ie niks in relaties te zoekenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben niet gek.. wie weet komt ie hier dan ook
Ergens geef ik je gelijk, ik erger mij ook aan mijn broertje.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan absoluut goedkomen en dat hoop ik ook absoluut voor hem, hij is er ook wel mee bezig nu. ... maar daar hoef ik geen getuigen van te zijn zeg maar.. hoe cru het ook klinkt.
En die band ken ik dus totaal niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ja, sorry, ik kan me er niks bij voorstellen. Ik kan prima met mijn broers en zussen opschieten en ik dirf ook rustig te stellen dat ik van ze houd.
Des te meer in Singles tochquote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor, heeft ie niks in relaties te zoeken(o sorry, die was best hard...)
Dat moeten we niet hebben inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben niet gek.. wie weet komt ie hier dan ook
Daar heb je me...quote:
Hij is dan weer niet zo'n nerdquote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb je me...
Maar er zijn toch ook genoer "nerd" topics?
Zolang je computer toch werkt? Ik vind 1,5 zonder stroom erger dan 1,5 uur zonder internet...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef El_Matador het volgende:
1,5 uur zonder internet.Cold Turkey
![]()
Maar zou je echt niet naar die verjaardag gaan als er geen andere manier was dan met hem in de trein?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is dan weer niet zo'n nerd
Maar kon het niet beter uitleggen
Gewoon voor mijn lolquote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
leuk! voor werk of gewoon voor de leuk?
hmmmz misschien moet je dr mailen dat ze harder moet zoeken
nja ofde liefde van mijn leven gaat worden weet ik ook niet hoor. het is leuk zoals het is, maar voor de lange termijn weet ik het zo net nog niet. Hij is nóg moeilijker dan ik
Ik zou wel gaan, maar probeer van alles te doen om het te ontwijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar zou je echt niet naar die verjaardag gaan als er geen andere manier was dan met hem in de trein?
Ik heb nog liever een bloedtransfusie van een AIDSpatient dan 1,5 uur zonder internet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang je computer toch werkt? Ik vind 1,5 zonder stroom erger dan 1,5 uur zonder internet...
Cue_, que pasa?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is dan weer niet zo'n nerd
Maar kon het niet beter uitleggen
Dan ga je wel positiever door het levenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een bloedtransfusie van een AIDSpatient dan 1,5 uur zonder internet.
Nou nou nou...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een bloedtransfusie van een AIDSpatient dan 1,5 uur zonder internet.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom sneeuwt het hier nog niet?
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je wel positiever door het leven
Dan is het wel erg, als je je zelf moet quotenquote:
Hier ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom sneeuwt het hier nog niet?
quote:
Ik heb maar een klein stukkie opgevangen, maar is er een man in je leven?quote:
omg tijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn. Een smile die 3 boca grandes tegelijk breed is.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan vandaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb maar een klein stukkie opgevangen, maar is er een man in je leven?
Wattes?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn. Een smile die 3 boca grandes tegelijk breed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |