Mis ik een stukje van de film ofzo? Wie moet ik bellen?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet gebeld!
Belse es, sar!
Hmmmz.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ik niiiiiiieeehhiiiiieeet! Dat was BOU!!
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, al heb ik al een Wii (van 2 jaar terug) en een Xbox360 (van Armageddon).
Fiets zou de verstandigere keuze zijn, ik heb geen fiets, maar ik ben niet verstandig.
Ach die dingen worden toch maar gestolen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Fiets zou de verstandigere keuze zijn, ik heb geen fiets, maar ik ben niet verstandig.
Ja ging best wel hard.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef vencodark het volgende:
Btw, in ruim uurtje het topic vol. Dat is nog niet zo slecht.
Daaromquote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach die dingen worden toch maar gestolen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef vencodark het volgende:
Btw, in ruim uurtje het topic vol. Dat is nog niet zo slecht.
Dat is de oude score ongeveer. Zo een stuk of 10 topics per dagquote:
Wat een mega kerst "pakket"quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
En ik wil gewoon iets leuks, niets iets nuttigs.
En als je toch mag kiezen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
En ik wil gewoon iets leuks, niets iets nuttigs.
Vroegâh.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat is de oude score ongeveer. Zo een stuk of 10 topics per dag
Die goede oude tijd
Oef, dat zijn 3000 posts.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat is de oude score ongeveer. Zo een stuk of 10 topics per dag
Die goede oude tijd
Tot straksquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mensjes
ik ga naar beneden.. eten.. en boodschapjes doen ..
Toen de dijken nog doorbrakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Toen de dijken nog doorbrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:21 schreef DjinN het volgende:
Gaat lekker met de SinglesTopics vandaag
Jij droomt dus over een nieuwe droom.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef DR34M3R het volgende:
Oh. Enneh... waar dromen we dan van? Ik heb een nieuwe droom nodig..
Lekker op vakantie gaan? Of moet het een lekkere kerel zijn?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef DR34M3R het volgende:
Oh. Enneh... waar dromen we dan van? Ik heb een nieuwe droom nodig..
Sja, het mag beide denk ik. Al ben ik aan dat laatste nog niet echt toe ..quote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Lekker op vakantie gaan? Of moet het een lekkere kerel zijn?
Indd. ik ben bijzonder opgelucht.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wilde je volgens mij al een hele tijd doen.
Rawr.
LEES DAN GVD TERUG NONDEJU!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
Hmmmz.
*Trekt neus op en kijkt wantrouwend neer op angellekke*
Geniet van de opluchting.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. ik ben bijzonder opgelucht.![]()
Ik ga eens wat anders doen dan dit.
Gegroet allen
Ik heb vandaag plaatjes zitten kijken van Petra in Jordanie. Daar ga ik van dromen denk ik, echt heel mooiquote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sja, het mag beide denk ik. Al ben ik aan dat laatste nog niet echt toe ..
En bedankt.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag plaatjes zitten kijken van Petra in Jordanie. Daar ga ik van dromen denk ik, echt heel mooi
Hmmm, ik zal de griffier het laten terug lezen. Dat je dacht dat ik zo van het plebs was zegquote:Op woensdag 16 december 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LEES DAN GVD TERUG NONDEJU!!!!!!!!!!!!!
Als je even terugleest kun je zien dat Boudemaniak de regels heeft verzonnen en zo ook regel 3 waarin dit staat. Anderen hebben daarna meteen jou toegevoegd.
Ik heb nog wel een Petra voor jequote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Petra
Aaaaahhhhwhwhwhhwhwwh Ripsebips, neem me meeeeeeeeeeeehhhh!!!!!
*hangt aan been*
Ah. Hier. Kijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal de griffier het laten terug lezen. Dat je dacht dat ik zo van het plebs was zeg
*hoort aan*
Ok, vooruit dan, je hebt gelijk deze keer.
You can overstep even your boundaries as queen. You should not ever forget that.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah. Hier. Kijk.
En mij maar wantrouwend aankijken en beschudigen he.
Nou zit ik die miniserie Alice te kijken en wilde ik bijna gillen OFF WITH HIS HEAD... maar da's sneu
\
Nu wilt ze erheenquote:
Zij nu ookquote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik kan er voorlopig ook alleen maar van dromen hoor
gaat niet om de kwantitijd maar om de kwalitijdquote:Op woensdag 16 december 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij deden we er ooit 10 per dag ofzo
wat voor tijd?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
gaat niet om de kwantitijd maar om de kwalitijd
tijd?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
gaat niet om de kwantitijd maar om de kwalitijd
Dit stomme ding heb geen spellinscontrole en is rete traagquote:
dan moet je een keer een woordenboek opvreten, dat helpt ook. heb je geen spellingscheck meer nodigquote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dit stomme ding heb geen spellinscontrole en is rete traagga weer verder werken
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je een keer een woordenboek opvreten, dat helpt ook. heb je geen spellingscheck meer nodig
Ik wist niet dat het zo gemakkelijk was, moet ik maar eens proberen dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je een keer een woordenboek opvreten, dat helpt ook. heb je geen spellingscheck meer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |