tijd?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
gaat niet om de kwantitijd maar om de kwalitijd
Dit stomme ding heb geen spellinscontrole en is rete traagquote:
dan moet je een keer een woordenboek opvreten, dat helpt ook. heb je geen spellingscheck meer nodigquote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dit stomme ding heb geen spellinscontrole en is rete traagga weer verder werken
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je een keer een woordenboek opvreten, dat helpt ook. heb je geen spellingscheck meer nodig
Ik wist niet dat het zo gemakkelijk was, moet ik maar eens proberen dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je een keer een woordenboek opvreten, dat helpt ook. heb je geen spellingscheck meer nodig
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef djayzz het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
die is leuk
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]die is leuk ja!
maar het gaat goed hiero. mn huis wordt mooien mn werk is ook leuk. en
is ook leuk en lief. en mn kat ook.
hmmmmz damn heb niks te klagen. ehhh dat is dus wat er niet goed is met mij, er is niks te zeiken
leuk! voor werk of gewoon voor de leuk?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Klinkt goedik heb ook niks te klagen, net een weekendje engeland achter de rug, en de komende weken veel met vrienden optrekken
![]()
Alleen die liefde van mijn leven heeft me nog niet gevonden
Ovenschotel prei met kerriesausje..quote:Op woensdag 16 december 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
Wat eet je Cue_? en hoe is t met je huis? heb je de sleutel nu al of niet?
oh ga je er met een vriendinnetje wonen dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ovenschotel prei met kerriesausje..
en huisje gaat goed, zelf nog niks aan gedaan, maar vriendinnetje al wel
Nee, zij neemt mijn kamer over. Maar verveelde zich omdat ze vrije dagen had.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ga je er met een vriendinnetje wonen dan?
oh dat is handig. en wat is ze in je huis aan het doen dan? wat moet er allemaal gebeuren? en wanneer denk je erin te gaan? en hoe ziet het eruit, hoe groot is het enzo? en wat kost het? hahaha. en waar is het?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, zij neemt mijn kamer over. Maar verveelde zich omdat ze vrije dagen had.
aan het schilderenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat is handig. en wat is ze in je huis aan het doen dan? wat moet er allemaal gebeuren? en wanneer denk je erin te gaan? en hoe ziet het eruit, hoe groot is het enzo? en wat kost het? hahaha. en waar is het?
klinkt goed zeg! en de keuken en de badkamer? aparte keuken? en is de badkamer groot of niet en heb je een apart toilet of niet? en is het een oud of een nieuw huis? is het een flat ofzo of meer een soort huisje/boven/benedenwoning?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aan het schilderen
alle vloeren en muren
streven is halverwege januari erin
woonkamer is 32 m2 en twee slaapkamers van ong 7/8 m2
en is gewoon in enschede, 800 meter verder dan waar ik nu woon
Keuken is zo'n 7m2 en badkamer 3m2quote:Op woensdag 16 december 2009 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt goed zeg! en de keuken en de badkamer? aparte keuken? en is de badkamer groot of niet en heb je een apart toilet of niet? en is het een oud of een nieuw huis? is het een flat ofzo of meer een soort huisje/boven/benedenwoning?
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Keuken is zo'n 7m2 en badkamer 3m2
aparte keuken ja.. en badkamer is ds klein, maar met alleen douche, want wc is apart.
Tis een flatje, van 3 hoog en ik zit op de derde verdieping. Zijn al wel oude pandjes, maar geen geiser
Jah die van mij is dan wel iets groter. Maar goed te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]klinkt very good
ach 3 m2 is ok als er geen plee bij zit. bij mij is het 2m2 en zit wel een plee bij, dat is wel echt te klein
ja kan ik me voorstellen dat je bli bent. heerlijk. en ik ga wel komen kijken hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah die van mij is dan wel iets groter. Maar goed te doen
Jah ben er erg blij mee![]()
Zag dat het bij jou ook goed gaat, goed om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |