abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 13:54:04 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75728065
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status)
Verhip! Nu je het zegt lijkt me dat de meest plausibele verklaring. Heus!
En Sinterklaas bestaat trouwens ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75728099
quote:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status) Het is misschien niet netjes om hem daarvoor naar Nederland te laten reizen, maar zij heeft geen geld en wellicht dat als het geen feestdagen zijn hij gewoon niet komt?
Zou niet meteen conclusies ergens uittrekken en eerst uitgaan van het goede in mensen, als anders blijkt is het weer een ander verhaal.

Maar op dit moment heb je niks behalve en verloren gegaan msn gesprek, waar jij haar motivatie achter niet weet.
Wellicht dat ze dit voor je heeft verscholen uit belang voor jou? Gekke koerd wellicht en is ze bang dat als ze jou verteld dat hij overvliegt zodat zij het uit kan maken dat jij je ermee gaat bemoeien?

Ik zou verhaal vragen en het haar uit laten leggen, op voorhand conclusies trekken is iets voor George W Bush.
pi_75728106
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Daar zijn de kerstdagen inderdaad uitermate geschikt voor.
Lees de rest van de uitleg. Niet alles is altijd zwart en wit.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:57:10 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75728185
Een gekke Koerd die hoteldebotel is laten overkomen om hem met Kerst af te wijzen.
Had ik al verteld dat Sinterklaas bestaat?
pi_75728186
Ik ben benieuwd
tvp
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 17 december 2009 @ 13:58:53 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75728240
quote:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status) Het is misschien niet netjes om hem daarvoor naar Nederland te laten reizen, maar zij heeft geen geld en wellicht dat als het geen feestdagen zijn hij gewoon niet komt?
Zou niet meteen conclusies ergens uittrekken en eerst uitgaan van het goede in mensen, als anders blijkt is het weer een ander verhaal.

Maar op dit moment heb je niks behalve en verloren gegaan msn gesprek, waar jij haar motivatie achter niet weet.
Wellicht dat ze dit voor je heeft verscholen uit belang voor jou? Gekke koerd wellicht en is ze bang dat als ze jou verteld dat hij overvliegt zodat zij het uit kan maken dat jij je ermee gaat bemoeien?

Ik zou verhaal vragen en het haar uit laten leggen, op voorhand conclusies trekken is iets voor George W Bush.
Ik neem aan dat TS uit dat MSN-gesprek ook een bepaalde manier van communiceren kan herkennen: is dat heel afstandelijk en 'kil' van haar kant, dan ZOU het kunnen wat je zegt, maar ik betwijfel dat...
  donderdag 17 december 2009 @ 13:59:02 #179
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_75728244
quote:

Over nagedacht ja, dan nog liegt ze hoor.
pi_75728268
Mooi om te zien dat iedereen hier al zijn mening klaar heeft zonder haar verhaal te kennen.
TS heeft nog niet eens uitleg aan haar gevraagd en jullie maken iemand al voor hoer e.d. uit
Wellicht is die dame wel een naief en lief persoon en denkt zij echt dat dit de beste oplossing is.
Neemt niet weg dat ze ook echt een smerig spelletje aan het spelen is, maarja dat is iets wat wij alleen weten als TS verhaal gaat halen bij haar.

Maar goed ga vooral door met conclusies trekken
  donderdag 17 december 2009 @ 14:01:37 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75728329
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef BorusBulldog het volgende:

Neemt niet weg dat ze ook echt een smerig spelletje aan het spelen is,
Wat lul je nou?
pi_75728407
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Over nagedacht ja, dan nog liegt ze hoor.
Schrijf ook nergens dat ze niet liegt, ik schrijf alleen wel dat iedereen hier conclusies trekt gebaseerd op eenrichtingsverkeer van gegevens. En zoals hierboven is gepost je weet niks van het msn gesprek behalve de inhoud.

Voor de dame / heer die nogal fan is van sinterklaas.

En een gekke koerd met kerst over laten komen is extreem far stretched maar je neemt het ook te letterlijk, het idee erachter is dat je open moet staan voor wellicht andere redenen.

Jij kent de geschiedenis niet tussen de dame en die koerd, jij weet niet de exacte definitie van hun relatie op het moment, jij weet de situatie van hun relatie maar van 1 kant en toch heb jij je mening al klaar staan.
Erg knap
  donderdag 17 december 2009 @ 14:04:20 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75728430
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef BorusBulldog het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen hier al zijn mening klaar heeft zonder haar verhaal te kennen.
TS heeft nog niet eens uitleg aan haar gevraagd en jullie maken iemand al voor hoer e.d. uit
Wellicht is die dame wel een naief en lief persoon en denkt zij echt dat dit de beste oplossing is.
Neemt niet weg dat ze ook echt een smerig spelletje aan het spelen is, maarja dat is iets wat wij alleen weten als TS verhaal gaat halen bij haar.

Maar goed ga vooral door met conclusies trekken
Ze liegt tegen TS. Dat op zich is al genoeg om de relatie te beeindigen.

Ze liegt tegen TS om de feestdagen met haar ex-vriendje door te brengen. Tja...(!) Ik denk niet dat die Koerd alleen komt om te scrabbelen en warme chocolademelk te drinken.
pi_75728450
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat lul je nou?
Woord vergeten in die zin

Neemt niet weg dat ze misschien ook echt een smerig spelletje aan het spelen is
pi_75728597
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ze liegt tegen TS. Dat op zich is al genoeg om de relatie te beeindigen.

Ze liegt tegen TS om de feestdagen met haar ex-vriendje door te brengen. Tja...(!) Ik denk niet dat die Koerd alleen komt om te scrabbelen en warme chocolademelk te drinken.
Ik zeg ook niet dat haar liegen goed is, maar hoe TS daar tegenaan kijkt is zijn keuze.

En ja het klinkt raar, maar ik was een keer met een dame die studeerde hier (ze was niet nederlands) en ze had een vriend thuis zitten. Die heeft ze toen een weekend over laten komen en het mee uitgemaakt. Het is nou niet echt netjes maar je weet de geschiedenis niet, als ze elkaar al heel lang kennen wil je het misschien toch echt face to face doen.
En ja met kerst is raar, maar misschien komt hij anders gewoon niet over?
Kijk ik zeg dat het alle kanten op kan omdat ik gebaseerd op de gegevens die wij hebben gehad niet meer kunnen concluderen dan dat ze tegen TS heeft gelogen.
En tot wij weten hoe de hoedanigheid van het msn-gesprek was en wat meer over gedrag van deze dame kan je toch geen conclusies gaan trekken.
Zoals ik al zei, ik vind dat TS gewoon verhaal moet gaan halen, dat lijkt mij het beste.
pi_75728791
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef BorusBulldog het volgende:
En ja het klinkt raar, maar ik was een keer met een dame die studeerde hier (ze was niet nederlands) en ze had een vriend thuis zitten. Die heeft ze toen een weekend over laten komen en het mee uitgemaakt. Het is nou niet echt netjes maar je weet de geschiedenis niet, als ze elkaar al heel lang kennen wil je het misschien toch echt face to face doen.
En ja met kerst is raar, maar misschien komt hij anders gewoon niet over?
Dan nog ga je daar niet tegen je vriend over liegen.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:15:44 #187
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_75728833
Ik denk dat ze het helemaal niet zo slecht bedoelt TS, je komt er wel bovenop, bewaar gewoon de vrede en negeer de chatlogs, over een paar weken is ze die gast vast vergeten en heb jij gewoon een vriendin
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:18:07 #188
11102 knep
Mountainfreak
pi_75728928
Goed topic.
pi_75728962
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:14 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dan nog ga je daar niet tegen je vriend over liegen.
Dat liegen is al vastgesteld en is omonstotelijk bewezen. Haar motivatie daarachter is door ons niet te bepalen, en toch heeft iedereen zijn / haar conclusie hier al klaar.
Of TS ermee kan leven dat iemand tegen hem liegt is aan hem.
De vraag is of TS haar kant van het verhaal zou willen horen, wat mijn advies is i.p.v. de 100 euro achterlaten en haar als hoer beschouwen, haar als hoer beschouwen kan later altijd nog.
pi_75728985
Leuk verhaal, wacht op vervolg.

Tvp'tje dus.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_75729213
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef BorusBulldog het volgende:
Dat liegen is al vastgesteld en is omonstotelijk bewezen. Haar motivatie daarachter is door ons niet te bepalen, en toch heeft iedereen zijn / haar conclusie hier al klaar.
Of TS ermee kan leven dat iemand tegen hem liegt is aan hem.
De vraag is of TS haar kant van het verhaal zou willen horen, wat mijn advies is i.p.v. de 100 euro achterlaten en haar als hoer beschouwen, haar als hoer beschouwen kan later altijd nog.
Het ligt ook redelijk voor de hand dat ze van plan is om vreemd te gaan.

Afgaande op de posts van de TS denk ik dat hij er toch niet tegen kan dat ze tegen hem loog. Los daarvan denk ik dat het niet verstandig is om haar nog te accepteren omdat het zo niet vroeg, dan laat wel toch aan je gaat knagen. Ik zou voorstellen dat hij haar eerst de kans geeft om haar verhaal te doen en dan het uitmaakt.

Mijn voorstel voor TS: stel haar voor haar naar Schiphol te brengen of samen naar haar ouders te gaan. Gaat ze tegenstribbelen, geef haar dan die kerstkaart met de uitgeprinte chatlog. Luister naar haar verhaal en maak dan dat je weg komt.
pi_75729221
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Tentin_Quarantino het volgende:

[..]

Wat niet weet, wat niet deert. Maar nu ik het weet zal dat feestje voor haar niet doorgaan. Kan ik haar nu mooi aan de rest van de familie voorstellen
dude serieus?
  donderdag 17 december 2009 @ 14:28:58 #193
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_75729282
Echt raar hoe mensen hier het liegen opzij zetten en de motivatie willen weten.. Dr is toch geen reden om over zoiets te liegen? Als er geen andere plannen zijn?
pi_75729357
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Het ligt ook redelijk voor de hand dat ze van plan is om vreemd te gaan.

Afgaande op de posts van de TS denk ik dat hij er toch niet tegen kan dat ze tegen hem loog. Los daarvan denk ik dat het niet verstandig is om haar nog te accepteren omdat het zo niet vroeg, dan laat wel toch aan je gaat knagen. Ik zou voorstellen dat hij haar eerst de kans geeft om haar verhaal te doen en dan het uitmaakt.

Mijn voorstel voor TS: stel haar voor haar naar Schiphol te brengen of samen naar haar ouders te gaan. Gaat ze tegenstribbelen, geef haar dan die kerstkaart met de uitgeprinte chatlog. Luister naar haar verhaal en maak dan dat je weg komt.
Dit is dus precies wat ik bedoelde, misschien ben ik niet zo goed in het verwoorden van dit soort dingen.
Het is alleen zo dat ondanks dat het voor de hand ligt dat ze van plan is om vreemd te gaan je haar dat niet al op kan stempelen.

Stel dat zo de doodstraf werd uitgedeeld onder het motto: de dader? "ja het ligt voor de hand dat hij de moord heeft gepleegd"
  donderdag 17 december 2009 @ 14:37:46 #195
85962 ioko
I Appear Missing
pi_75729543
TS. Ik zou wel een heel goed verhaal willen horen van deze dame. Heeft ze die niet, dan zou ik het voor gezien houden. Hoe goed de seks ook is.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 17 december 2009 @ 14:42:43 #196
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_75729728
TVP

Sterkte vandaag TS!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:51:38 #197
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75730042
quote:

Als je dood wil is dat wel 1 van de meer omslachtige manieren.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 17 december 2009 @ 17:31:49 #198
107521 Furia
snoopy weer
pi_75736261
quote:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status)
Heb jij er al over nagedacht dat het meisje een relatie heeft met TS en dus al eerder een punt achter haar relatie met de Koerd heeft gezet? Ze heeft nu - volgens eigen zeggen - niets met die Koerd. Tenminste, niets dat niet door de beugel kan. Dan hoeft er ook nergens een punt achter gezet te worden.
pi_75737018
tvp
  donderdag 17 december 2009 @ 18:19:35 #200
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_75737716
Confronteren, misschien was ze wel aan het spelen met hem. Maar dat weet je zelf het best, want jij kent de toon van het msn gesprek. (en wat er gezegt is)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_75738215
Vanavond is het zover toch?
Niet terugplaatsen @admin
pi_75738317
die van die overlijdensadvertentie vind ik wel grappig
pi_75738402
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Apebeer het volgende:
Vanavond is het zover toch?
We hen dr zin an!
Striving to be more than average.
pi_75738483
Ergens klopt het verhaal van geen kanten. Toch een tvp om te kijken of het nog geloofwaardig wordt
pi_75738741
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Daniane het volgende:

[..]

We hen dr zin an!
*SBS6 voiceover stem* Heel Nederland zit aan zijn pc gekluisterd, in afwachting van de ontknoping in dit mysterieuze drama. Kijk vanavond om half 8, bij SBS6
Niet terugplaatsen @admin
  donderdag 17 december 2009 @ 18:49:34 #206
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738865
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Apebeer het volgende:

[..]

*SBS6 voiceover stem* Heel Nederland zit aan zijn pc gekluisterd, in afwachting van de ontknoping in dit mysterieuze drama. Kijk vanavond om half 8, bij SBS6
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
pi_75738956
Niet om TS af te kraken, maar ik vermoed dat hij straks (of morgen) met de opmerking dat het is opgelost omdat er helemaal niets aan de hand was, terwijl zij hem een of ander lulverhaal op de mouw heeft gespeld.

"Sorry voor het topic, maar er bleek uiteindelijk niets aan de hand te zijn. Ze had hem uitgenodigd om samen met hem een surpriseparty voor mijn verjaardag in augustus te organiseren. Daarom had ze een beetje tegen mij gelogen, want dat mocht ik natuurlijk niet weten. Niets aan de hand dus!"

Desalniettemin hoop ik dat TS haar niet zomaar op haar woord gelooft en dat ze met een heel goed excuus moet aankomen wil hij haar niet dumpen...
pi_75740133
Ik hou het bijna niet meer van de spanning. TS updatje pls!!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_75740348
oeps, had alleen de eerste post gelezen. Popcorn topic

[ Bericht 30% gewijzigd door ArcticBlizzard op 17-12-2009 19:30:03 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 17 december 2009 @ 19:36:05 #210
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75740904
TS schiet gvd eens op met een update!
Stand for something or fall for anything
pi_75741164
Spannend dit.
Their eyes opaque.
pi_75741636
tvp