quote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
Even Siniti een lesje geleerd.
Dat filmpje waar jouw avatar van is, is zooooooooo liefquote:
Griekjeee!! Hoe is het? Tijdje niet gesproken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat filmpje waar jouw avatar van is, is zooooooooo lief
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat filmpje waar jouw avatar van is, is zooooooooo lief
Jaquote:
whehehe ik had 1 van je poppetjes GEËLIMINEERDquote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
Even Siniti een lesje geleerd.
S.Seagal woont zelfs in dezelfde buurt als ikquote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaEr zijn nog wel een paar H'veen boys op FOK hoor.
Waar heb je op school gezeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
S.Seagal woont zelfs in dezelfde buurt als ik
Een half voetbal team uit H'veen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaEr zijn nog wel een paar H'veen boys op FOK hoor.
OSG Sevenwolden, Fedde Schurerpleinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar heb je op school gezeten?![]()
Het werd wel saai toen mijn Skarmory jou weerloos liet.quote:
Je liegt! Ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 14:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
OSG Sevenwolden, Fedde Schurerplein
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het werd wel saai toen mijn Skarmory jou weerloos liet.
Havoquote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je liegt! Ik ook! Havo/VWO?
Damn ,euh je bent 3 jaar jonger dus je hebt vast nog wel tegelijk met mij op school gezetenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Damn ,euh je bent 3 jaar jonger dus je hebt vast nog wel tegelijk met mij op school gezeten![]()
![]()
Even kijken... eh.. In 2004 ging ik naar de eerste. In 2006 ging ik naar de derde.. En in 2009 slaagde ikquote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Damn ,euh je bent 3 jaar jonger dus je hebt vast nog wel tegelijk met mij op school gezeten![]()
![]()
Ja verwar me niet met die jaartallenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even kijken... eh.. In 2004 ging ik naar de eerste. In 2006 ging ik naar de derde.. En in 2009 slaagde ik
lees: de mensen die je pestten.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja verwar me niet met die jaartallen. Noem eens wat namen op van beetje bekende jaargenoten, dan weet ik het wel
Ik weet toch niet wie er voor jou bekend warenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja verwar me niet met die jaartallen. Noem eens wat namen op van beetje bekende jaargenoten, dan weet ik het wel
Zie dat kind ook kijken van; wat.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe erg faal je dan als ouder.
De mooiste meisjes uit je klas.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wie er voor jou bekend waren![]()
Rixt en Margryt? De schaatsters? Die nooit op school waren omdat 'ze aan het trainen waren'?quote:
Ja dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wie er voor jou bekend warenMaar je weet de stakingen tegen de 1040 urennorm toch nog wel? Of zat je toen al niet meer op het FS?
Haha zat jij bij hun jaar? Zat je dus in Havo 4 toen ik VWO 6 had. Margryt met haar X benen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rixt en Margryt? De schaatsters? Die nooit op school waren omdat 'ze aan het trainen waren'?
Toen zat ik in de 4equote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit.! Volgens mij was dat net een jaar later.
Rixt en Margrytquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rixt en Margryt? De schaatsters? Die nooit op school waren omdat 'ze aan het trainen waren'?
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha zat jij bij hun jaar? Zat je dus in Havo 4 toen ik VWO 6 had. Margryt met haar X benen.
Meer namenquote:
Die mooiboyquote:
Gehehequote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die mooiboy. Maar ik kende geen jongens uit die tijd, alleen meisjes.
Lakitu, haal Netbattlequote:
wat is datquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lakitu, haal Netbattle. Ik wil je inmaken met Pokémon.
What the fuckquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sierou? Martine? Femke? Naomi? Freia? Jolanda?
Hmm Femke en Naomi blond? De rest ken ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sierou? Martine? Femke? Naomi? Freia? Jolanda?
Ja, die twee blonde jaquote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm Femke en Naomi blond? De rest ken ik nietOf je moet Yomanda bedoelen. Wie ben jij dan.
![]()
Wat diss je mooie Friesche namenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What the fuck. Gaat dit over Lord of the Rings?
,
,
!
Heyquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Griekjeee!! Hoe is het? Tijdje niet gesproken.
![]()
![]()
Die ja, serieus ik wil 'mquote:
Het werkt ook bij mijn kat, maar die is lang niet zo schattigquote:
Whehe de sooszquote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, die twee blonde jaWie ik ben? Mij ken je niet, ik was zo een sooszganger. Waarschijnlijk had je daar een hekel aan
![]()
Maar ik ben geen gothicquote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe de sooszDat is lang geleden. Nee eigenlijk kende ik daar niemand van
linkjequote:
Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd, misschien heb ik ook wel zo'n lief dingquote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het werkt ook bij mijn kat, maar die is lang niet zo schattig![]()
Maar wel liev natuurlijk
Ja sorryquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed goed. Waarom ben je zo weinig online? Het is zo saai zonder jou.
Ahw wat liefquote:Op woensdag 16 december 2009 15:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Spijtig, ik kan niet wachten tot je weer actief bezig gaat.![]()
hij blijft me lastigvallen met PM'squote:Op woensdag 16 december 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een casanova is die php toch![]()
Hij heeft d'r toch echt gebeld?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hij heeft yvonne huilend opgebeld hoorde ik en mag over een maand ofzo weer terugkomen.
Hij laat mij smelten.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een casanova is die php toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha. Zoiets verwachtte ik al wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hij heeft yvonne huilend opgebeld hoorde ik en mag over een maand ofzo weer terugkomen.
Serieus?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij heeft d'r toch echt gebeld?
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij heeft d'r toch echt gebeld?
Jij komt ook in zijn collage.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Serieus?Ik dacht dat zal vast wel mailen moeten zijn
Whut?quote:
Lees de berichten in mijn fotoboek maar eens.quote:
Omgquote:Op woensdag 16 december 2009 15:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lees de berichten in mijn fotoboek maar eens.![]()
![]()
Hij wil een mooie fok vrouwen collage maken ofzo.
Ach, ik zou hem tijdens het stappen best wel willen ontmoeten. Even een praatje maken en een drankje drinken kan geen kwaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga wel uit hoor met php. Mjin wingman alles.
Ik wil jou ook weleens ontmoeten, deernequote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, ik zou hem tijdens het stappen best wel willen ontmoeten. Even een praatje maken en een drankje drinken kan geen kwaad.
Maar hij dacht dat ik met hem wou daten, daar heb ik dus geen behoefte aan.
Jammerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, ik zou hem tijdens het stappen best wel willen ontmoeten. Even een praatje maken en een drankje drinken kan geen kwaad.
Maar hij dacht dat ik met hem wou daten, daar heb ik dus geen behoefte aan.
ik eerstquote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil jou ook weleens ontmoeten, deerne![]()
![]()
![]()
![]()
En daar moet ik mij dan maar voor opofferen?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jammer! Help die jongen toch even aan een onvergetelijke nacht
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwen die pratenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef griekjeee het volgende:
met vrouwen valt niet te discussiëren.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
MET APFELKORN EN NAAR DE KLOTE, IK NEEM EEN SLOK, EEN HELE GROTE!1!11!11!1hoe kunnen we zon fokfheld hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
maar een zo'n regelkoning die meisjes van 13 regelt kan ik gewoon niet hatenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rappers met een zachte G mogen mij haten, dus ga je gang.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
MET APFELKORN EN NAAR DE KLOTE, IK NEEM EEN SLOK, EEN HELE GROTE!1!11!11!1DIT IS MIJN DING. DIT IS HET LEVEN, DRANK VOOR ALTIJD, KATER VOOR EVEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaan. Zie het als wereldverbetering. Voor zoiets nobels wil je toch wel wat moeite doenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En daar moet ik mij dan maar voor opofferen?
Zeg...quote:
Ach, die meisjes hebben ook liefde nodig. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, pure handel.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef gers het volgende:
[..]
maar een zo'n regelkoning die meisjes van 13 regelt kan ik gewoon niet haten
ik krijg alleen maar van die afgeragte tienermoeders uit de bijlmer tijdens mijn concertquote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, die meisjes hebben ook liefde nodig. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, pure handel.
Ach ja, pauper rappers trekken paupers aan. Niks nieuws.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:27 schreef gers het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar van die afgeragte tienermoeders uit de bijlmer tijdens mijn concert
Die kennen in ieder geval alle trucjes uit het boek.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:27 schreef gers het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar van die afgeragte tienermoeders uit de bijlmer tijdens mijn concert
Zwart wit.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat zeggen jullie, ik heb gala morgen. Ik heb een breed scala kleuren waar ik uit kan kiezen. Zeggen jullie, op z'n klassiek zwart/wit of gaan jullie voor exotische kleuren?
Zwart/zwart of zwart/donkerrood.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat zeggen jullie, ik heb gala morgen. Ik heb een breed scala kleuren waar ik uit kan kiezen. Zeggen jullie, op z'n klassiek zwart/wit of gaan jullie voor exotische kleuren?
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zwart/zwart of zwart/donkerrood.
was het thema zwart is meestal wel het stijlvolstquote:Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
Ga in je wetsuit.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Helemaal alles zwart gaat hem niet worden mayne.
Hey vriend.quote:
Bohh tegen die tijd zijn de exotische kleuren al vervaagd tot grijsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zwart wit.
Je moet de exotische kleuren pas uit de kast trekken als gers zijn maagdelijkheid verliest.
Birth of a supervillain.quote:
Die in het blauw? Dat is wel geil ja.quote:
topickiller G.quote:
www.hyves.nlquote:Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, wat was die link ook alweer van of die mensen ook Hyves hebben?
quote:
Het is dan ook geen kwaliteit, maar wel pure cult.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite, maar ik baal dat ik Sucka Nigga op pauze heb gezet om dat nummer te luisteren.
Wel toffe kleding in die clip trouwens.Die mannen hebben steez.
Voor Chriz
Normaal zou ik zeggen van wel, maar ik heb net een PM van phpmystyle gekregen dus het valt wel mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat gebeurt me ook altijd als ik in real life iets zeg, ben ik nu autistisch?
In het vervolg moet je gewoon naar vrienden (http://www.hyves.nl/vrienden/) en dan rechts naar "Nodig hier je vrienden direct uit!"quote:Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, wat was die link ook alweer van of die mensen ook Hyves hebben?
True, waarom hap je niet op het woord steez? Jij als echte hiphop boi had allang dezequote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is dan ook geen kwaliteit, maar wel pure cult.
GUTENMORGEN WIR HABEN FUR SIE DIE TOMATENSUP, KIPFENSUP UND GRÜNTESUP. WAS KAN ICH FUR DICH EINSCHENKEN!?!!?!?!?!!quote:
TOMATENSUP JAWOLL!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
GUTENMORGEN WIR HABEN FUR SIE DIE TOMATENSUP, KIPFENSUP UND GRÜNTESUP. WAS KAN ICH FUR DICH EINSCHENKEN!?!!?!?!?!!
Doorsturen mag natuurlijk gewoon, daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen van wel, maar ik heb net een PM van phpmystyle gekregen dus het valt wel mee.
Ik dacht er wel gelijk aanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
True, waarom hap je niet op het woord steez? Jij als echte hiphop boi had allang deze
plaat in het topic staan.Je mist de scherpte vandaag, maar dat maakt je niet minder tof.
Hangt er vanaf. Wat moet het voorstellen?quote:
Een soort stekkerdoos voor USB's, zodat niet al die kabels in de weg liggen en zodat ik niet hoef te verwisselen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Wat moet het voorstellen?!
Een usb poort?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Wat moet het voorstellen?!
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een soort stekkerdoos voor USB's, zodat niet al die kabels in de weg liggen en zodat ik niet hoef te verwisselen. [ afbeelding ]
Ik ben zijn Dr. Phil, en zo ga je niet met cliënten om.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doorsturen mag natuurlijk gewoon, daar doe ik niet moeilijk over.
[..]
Ik dacht er wel gelijk aan. Maar ik wilde even die originele shit deliveren, dus bij deze:
USB Hub. Te koop voor een tientje bij iedere computerboer.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een soort stekkerdoos voor USB's, zodat niet al die kabels in de weg liggen en zodat ik niet hoef te verwisselen. [ afbeelding ]
Ik heb gister een meisje gekust. Ben ik nu zwanger?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef kurk_droog het volgende:
nee bestaat niet. zo opgelost. Volgend probleem
neuken?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gister een meisje gekust. Ben ik nu zwanger?
Ja.quote:
wut?quote:kak, ik blijf maar denken dat je een wijf bent![]()
Tuurlijk bestaat dat.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neuken?kak, ik blijf maar denken dat je een wijf bent
![]()
Bedankt, en waarom staat er 'verwijdert' in jouw onderschrift.quote:
Aight, orgineel is het zeker en nieuw voor mij. Maar het spreekt mij minder als bijvoorbeeld Big L en Jeru.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doorsturen mag natuurlijk gewoon, daar doe ik niet moeilijk over.
[..]
Ik dacht er wel gelijk aan. Maar ik wilde even die originele shit deliveren, dus bij deze:
Omdat ik dat zo gecopy/paste heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedankt, en waarom staat er 'verwijdert' in jouw onderschrift.
HOI BT!quote:
Altijd als iemand kak zegt moet ik gelijk aan Ruben van Koefnoen denken.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neuken?kak, ik blijf maar denken dat je een wijf bent
![]()
Hoiquote:
Hun swag is dan ook zeer lastig te evenarenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aight, orgineel is het zeker en nieuw voor mij. Maar het spreekt mij minder als bijvoorbeeld Big L en Jeru.
Cuckie cheesequote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef S.Seagal het volgende:
Jo Cuckie cheese vanavond wel training want ik zie lichten branden.
Nee, slechts aan aids en ebola.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik heb net een beschimmelde walnoot gegeten. Lijd ik nu aan hypochondrie?
Het lukt je anders aardig.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hun swag is dan ook zeer lastig te evenaren [ afbeelding ]!
Schatje tochquote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het lukt je anders aardig.Hun muziek is ook wat toegankelijker ben ik bang.
Hee Chrisjequote:Op woensdag 16 december 2009 17:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoi [ afbeelding ]!
[..]
Hun swag is dan ook zeer lastig te evenaren [ afbeelding ]!
Hoi Bobquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik dat zo gecopy/paste heb.
[..]
HOI BT!
Dat is niet grappig man, ik ken iemand die overleden is aan walnoot.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik heb net een beschimmelde walnoot gegeten. Lijd ik nu aan hypochondrie?
Tegen jou? Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Bobga je vandaag aardig doen?
Huidwalnoot of borstwalnoot?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is niet grappig man, ik ken iemand die overleden is aan walnoot.
Teelbalwalnoot.quote:
Underground is relatief, voor sommige is Delated Peoples al underground.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schatje toch [ afbeelding ]!
Ik probeer je ook subtiel klaar te stomen voor de heftige undergroundshit, maar dat kost tijd.
Nee man hij was vroeger beter.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze kankerleier weet alles![]()
.
[ afbeelding ]
Bijnoot.quote:
Zolang ik niet teveel buiten kom met dit mensonterende weer gaat het prima. Of ik moet hebben gedronken. Jij zal ongetwijfeld weer allerlei spange winteroutfits hebben waardoor je zonder problemen met een vleugje arrogantie door de straten paradeertquote:
Kom op Netbattle trouwens, ik wil fittie.quote:
Dat is niet grappig man, ik ken iemand die overleden is.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is niet grappig man, ik ken iemand die overleden is aan walnoot.
Dat is niet grappig man.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is niet grappig man, ik ken iemand die overleden is.
Ik ben busy.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom op Netbattle trouwens, ik wil fittie.
Dat is waar. Ik doel op namen als Virtuoso, Orko the Sycotik Alien, Isosceles, etc.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Underground is relatief, voor sommige is Delated Peoples al underground.
Dat valt tegenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zolang ik niet teveel buiten kom met dit mensonterende weer gaat het prima. Of ik moet hebben gedronken. Jij zal ongetwijfeld weer allerlei spange winteroutfits hebben waardoor je zonder problemen met een vleugje arrogantie door de straten paradeert.
Die fagfilm? The notebook?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb de beste film ooit maar weer eens aangezet.
LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNINGquote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Busy in je nek, come on. M'n Skarmory kan niet wachten om op jou losgelaten te worden.quote:
Notebook.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Herkenbaar, ik kom ook zelden echt leuke truien tegen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat valt tegenik heb weinig truien enzo, ik draag alleen maar snoezige tuniekjes met driekwart mouwen enzo, dat helpt niet
!
Ben ik autistisch als ik het mooier zou vinden als dat uitroepteken aan de rechterkant staat?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Busy in je nek, come on. M'n Skarmory kan niet wachten om op jou losgelaten te worden. [ afbeelding ]
Ik kan hem niet meer veranderen want zarGon (quote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben ik autistisch als ik het mooier zou vinden als dat uitroepteken aan de rechterkant staat?
Ze zijn meestal gewoon lompquote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik kom ook zelden echt leuke truien tegen.
NEE IK BEN BUSYquote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Busy in je nek, come on. M'n Skarmory kan niet wachten om op jou losgelaten te worden. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING![]()
![]()
quote:
No spangquote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer veranderen want zarGon () heeft ze net allemaal getransparanteerd.
HET KAN ME HELEMAAL NEIT (quote:
Klopt, of heel kort en laat ik meestal een redelijk korte jas dragen. Dan heb je bij elke keer dat je bukt een blote rug en dus extra koud.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zijn meestal gewoon lompik heb het daar niet zo op.
Kut.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat bepaalde mensen in dit topic "neit" in plaats van "niet" als hype proberen neer te zetten?
Ik stoor me er neit zo aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat bepaalde mensen in dit topic "neit" in plaats van "niet" als hype proberen neer te zetten?
Wie dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Allure_ het volgende:
Als jij die voorzet geeft kop ik ze graag in.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn ook allemaal stuk voor stuk zo origineel en grappig.
Ooit ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Die film gaat btw over 2 surfbazen die de hele wereld over reizen en zo altijd zomer hebben. De zomer achterna, zeg maar.
Ja zo naar hequote:Op woensdag 16 december 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, of heel kort en laat ik meestal een redelijk korte jas dragen. Dan heb je bij elke keer dat je bukt een blote rug en dus extra koud.
Ben jij toevallig geboren in een surf film? De looks heb je namelijk van nature alquote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
The only surfer comfortable riding in this cold water is Henry.
Henry is a seal.
Been there done that.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Die film gaat btw over 2 surfbazen die de hele wereld over reizen en zo altijd zomer hebben. De zomer achterna, zeg maar.
Hoe wist je dat ik dat bedoelde?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HET KAN ME HELEMAAL NEIT ( [ afbeelding ]) SCHELEN OF DAT SMATJE JE NODIG HEEFT. NETBATTLE KAN SOWIESO SAMEN MET MSN.
WAT
Ik ken een zekere persoon die gister stuk ging om die grappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn ook allemaal stuk voor stuk zo origineel en grappig.
Haha je zei niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat bedoelde?Plus dat is het neit alleen, ik moet ook iets inleveren. En pokémon kan ik daar niet bij hebben.
Omdat ik je voel man.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat bedoelde?Plus dat is het neit alleen, ik moet ook iets inleveren. En pokémon kan ik daar niet bij hebben.
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij toevallig geboren in een surf film? De looks heb je namelijk van nature al.
Helemaal neit. Plus ik ben begonnen met neit he, hou dat in jullie achterhoofd.quote:
Het is geen leuke grap.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Helemaal neit. Plus ik ben begonnen met neit he, hou dat in jullie achterhoofd.
watquote:Op woensdag 16 december 2009 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Helemaal neit. Plus ik ben begonnen met neit he, hou dat in jullie achterhoofd.
Ik zei neit op Hamachi, en toen zei jij van dat zeg ik ook altijd, kom we gaan er een trend van maken. Vraag maar aan Sat.quote:
Neit is toch best oud al.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei neit op Hamachi, en toen zei jij van dat zeg ik ook altijd, kom we gaan er een trend van maken. Vraag maar aan Sat.
Dus ik ben de trend begonnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei neit op Hamachi, en toen zei jij van dat zeg ik ook altijd, kom we gaan er een trend van maken. Vraag maar aan Sat.
Maar hij zei neit voordat jij zei dat jij het ook altijd zei.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus ik ben de trend begonnen. [ afbeelding ] Want ik zei ook al neit voordat jij dat zei.
T.R.O.Y.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Take sips of the brew, when they reminisce over you, for real.
That's what I was thinkingquote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar hij zei neit voordat jij zei dat jij het ook altijd zei.
When I was 12, I went to hell for touching ynuhhquote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef ynuhh het volgende:
Ayo Chriz, I had this bugged out dream last night that I
was the Devil's daughter, C, I was doing some ill shit...
Chriz is a rebel, on a higher level, go get a shovelquote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
When I was 12, I went to hell for touching ynuhh [ afbeelding ]!
Ik heb geslapen opgestaan muziek geluisterd en DotA gespeeld.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:45 schreef Skylark. het volgende:
Wat heb ik een goede, functionele dag gehad vandaag. Ik heb sleutels laten bijmaken, een documentmap gekocht en m'n documenten gearchiveerd, m'n printer aangesloten, een jashaakje opgehangen, m'n kamer opgeruimd én printpapier gekocht.
Oja, en geen spaan van jou heel gelaten.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geslapen opgestaan muziek geluisterd en DotA gespeeld.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geslapen opgestaan muziek geluisterd en DotA gespeeld.
Kan ik mij niet herinneren.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, en geen spaan van jou heel gelaten. [ afbeelding ]
In de pan is het toch een cheeseburger?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
In de pan, want uit zo'n tosti-apparaat dat dat ding plet is het vies.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
In de pan is het toch een wentelteefje?
wat.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
In de pan is het toch een cheeseburger?
http://www.dumpert.nl/med(...)t_aria_giovanni.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
Kánker, toen ik op quote drukte stond er ook nog wentelteefje.
Niet dat dit wél ergens op slaat.
Hoezo ben je eigenlijk van een solo-opererende bountyhunter naar een in groepsverband-jagende wolf getransformeerd?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
Kánker, toen ik op quote drukte stond er ook nog wentelteefje.
Niet dat dit wél ergens op slaat.
Ze zegt toch echt cheese sandwich in het begin.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)t_aria_giovanni.html
Moet ik ze nu alsnog verkopen ondanks dat ik weet dat hij zich erop af gaat trekken ofzoquote:en ik hoop dat jij ze veel heb gedragen.
daar ben ik al een tijdje naar opzoek.
Ik ben de af en toe voorbij komende guest appearance.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo ben je eigenlijk van een solo-opererende bountyhunter naar een in groepsverband-jagende wolf getransformeerd?
Hij wil gewoon dat ze ingelopen zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Moreel dilemmaik heb schoenen op marktplaats staan, en nu wil iemand ze kopen, maar hij mailt:
[..]
Moet ik ze nu alsnog verkopen ondanks dat ik weet dat hij zich erop af gaat trekken ofzo?
Zorgt wel voor inflatie van Chriz2k-posts.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben de af en toe voorbij komende guest appearance.
Lol que?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
In de pan is het toch een cheeseburger?
Mannen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Moreel dilemmaik heb schoenen op marktplaats staan, en nu wil iemand ze kopen, maar hij mailt:
[..]
Moet ik ze nu alsnog verkopen ondanks dat ik weet dat hij zich erop af gaat trekken ofzo?
Als ik het centraal hou valt het mee. Althans, dit heeft mijn advocaat aangeraden.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zorgt wel voor inflatie van Chriz2k-posts.
Maak een Chriz3k voor de SC.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik het centraal hou valt het mee. Althans, dit heeft mijn advocaat aangeraden.
Chriz2kloonquote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak een Chriz3k voor de SC. [ afbeelding ]
Nice! Ik dacht er ook laatst aan en wilde het weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:04 schreef Allure_ het volgende:
http://www.visit4info.com(...)ugo-Boss-Range/78765
Van welk nummer is dit ook alweer?
Rob Dougan - Clubbed for Death.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:04 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:04 schreef Allure_ het volgende:
Dankje.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rob Dougan - Clubbed for Death.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |