quote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
Even Siniti een lesje geleerd.
Dat filmpje waar jouw avatar van is, is zooooooooo liefquote:
Griekjeee!! Hoe is het? Tijdje niet gesproken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat filmpje waar jouw avatar van is, is zooooooooo lief
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat filmpje waar jouw avatar van is, is zooooooooo lief
Jaquote:
whehehe ik had 1 van je poppetjes GEËLIMINEERDquote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
Even Siniti een lesje geleerd.
S.Seagal woont zelfs in dezelfde buurt als ikquote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaEr zijn nog wel een paar H'veen boys op FOK hoor.
Waar heb je op school gezeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
S.Seagal woont zelfs in dezelfde buurt als ik
Een half voetbal team uit H'veen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaEr zijn nog wel een paar H'veen boys op FOK hoor.
OSG Sevenwolden, Fedde Schurerpleinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar heb je op school gezeten?![]()
Het werd wel saai toen mijn Skarmory jou weerloos liet.quote:
Je liegt! Ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 14:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
OSG Sevenwolden, Fedde Schurerplein
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het werd wel saai toen mijn Skarmory jou weerloos liet.
Havoquote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je liegt! Ik ook! Havo/VWO?
Damn ,euh je bent 3 jaar jonger dus je hebt vast nog wel tegelijk met mij op school gezetenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Damn ,euh je bent 3 jaar jonger dus je hebt vast nog wel tegelijk met mij op school gezeten![]()
![]()
Even kijken... eh.. In 2004 ging ik naar de eerste. In 2006 ging ik naar de derde.. En in 2009 slaagde ikquote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Damn ,euh je bent 3 jaar jonger dus je hebt vast nog wel tegelijk met mij op school gezeten![]()
![]()
Ja verwar me niet met die jaartallenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even kijken... eh.. In 2004 ging ik naar de eerste. In 2006 ging ik naar de derde.. En in 2009 slaagde ik
lees: de mensen die je pestten.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja verwar me niet met die jaartallen. Noem eens wat namen op van beetje bekende jaargenoten, dan weet ik het wel
Ik weet toch niet wie er voor jou bekend warenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja verwar me niet met die jaartallen. Noem eens wat namen op van beetje bekende jaargenoten, dan weet ik het wel
Zie dat kind ook kijken van; wat.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe erg faal je dan als ouder.
De mooiste meisjes uit je klas.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wie er voor jou bekend waren![]()
Rixt en Margryt? De schaatsters? Die nooit op school waren omdat 'ze aan het trainen waren'?quote:
Ja dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wie er voor jou bekend warenMaar je weet de stakingen tegen de 1040 urennorm toch nog wel? Of zat je toen al niet meer op het FS?
Haha zat jij bij hun jaar? Zat je dus in Havo 4 toen ik VWO 6 had. Margryt met haar X benen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rixt en Margryt? De schaatsters? Die nooit op school waren omdat 'ze aan het trainen waren'?
Toen zat ik in de 4equote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit.! Volgens mij was dat net een jaar later.
Rixt en Margrytquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rixt en Margryt? De schaatsters? Die nooit op school waren omdat 'ze aan het trainen waren'?
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha zat jij bij hun jaar? Zat je dus in Havo 4 toen ik VWO 6 had. Margryt met haar X benen.
Meer namenquote:
Die mooiboyquote:
Gehehequote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die mooiboy. Maar ik kende geen jongens uit die tijd, alleen meisjes.
Lakitu, haal Netbattlequote:
wat is datquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lakitu, haal Netbattle. Ik wil je inmaken met Pokémon.
What the fuckquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sierou? Martine? Femke? Naomi? Freia? Jolanda?
Hmm Femke en Naomi blond? De rest ken ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sierou? Martine? Femke? Naomi? Freia? Jolanda?
Ja, die twee blonde jaquote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm Femke en Naomi blond? De rest ken ik nietOf je moet Yomanda bedoelen. Wie ben jij dan.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |