Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prismaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
en dat met de Dikke van Dale op schoot, niet gek hoor
jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft toch niks met iemand kennen te maken?Ik ben ook jonger, was vroeger vriendin met haar jongere zus,je kan erg met hen lachen , echt..
nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aangingquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij het over dezelfde avond hebt als ik denk, dan moet ik je zeggen dat ik heel hard heb gelachen, zeker omdat bommels en ik ondertussen gewoon zaten te pm-en
Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prisma
die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:
@ Fann, druk jij ook wel eens op de verkeerde knop en dat je dan iets thuis krijgt wat je helemaal niet wilde hebben, vorige week kwam die jongen met 3 kratten bier binnen, die ik niet besteld had![]()
Ooow, ja, dat was hilarisch .....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aanging
weet je hoe kut als je misgrijpt,als je enorm verkouden bent?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaar
Zeker en vastquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijk
wat doer perla met de Vanille koffie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehadmaar dat komt vast wel een keer
Perla FUCKING Vanille koffie
ik wist niet dat die zo lekker was !
![]()
dat pakkie hou ik achter voor die Griek zitten maar 18 pads in![]()
![]()
hij mag de Mocca
Toppers?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het Dictee op 1 en de Toppers op 3.
whut???quote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
wat doer perla met de Vanille koffie?
Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
das geen roddel, dat is allang naar buiten gebracht
ah k.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwelvan Simon?? Hij gaat verhuizen.....er komen teveel mensen bij hem aan de deur...woont nu ook heel centraal...als dat geen nieuws is,roddels weet ik niet dat doen wij hier niet op t dorp...
![]()
tering wat een baggerfilmquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef mij de schuld maar, wel zo handig
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niksquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niks
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
jah ik denk tquote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |