Dan doe mij het weekend maarquote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dan morgen maar sneeuw en vannacht....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
ik ben niet zo van de kouquote:Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerst
Ook gezondheid voor Mina danquote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha dat was ik niet maar mina......
Leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijden
Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooistenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
De Bauer Nike rec skate is het geworden
[ afbeelding ]
ik had er 3 uitgekozen, er zouden er 2 op voorraad zijn, kwam ik daar was er maar eentje op voorraad.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooisten
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoontje met 8MP camera en Schneider-Kreuznach lens![]()
Dus it better be wit tegen die tijd, dan heb ik eens een keer motivatie om naar buiten te gaan
Cute ... , ga je ijsdansenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
De Bauer Nike rec skate is het geworden
[ afbeelding ]
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.quote:
'iPhone-bezitter last van Stockholmsyndroom'quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mag pas in Mei een nieuwe uitzoeken, dus tot die tijd heb ik nog die K-foon. Wij hebben toch dezelfde? Die van LG.
Ik wil een iPhone, een kekke witte. Met een hoesje, dat is in mijn geval wel zo raadzaam.
Wat heb jij er nu voor een uitgezocht?
In een cirkel van 25km hebben wij zeker 10 mooie schaatsplekken in de bossenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |