Draai er een gloeilamp inquote:Op woensdag 16 december 2009 12:53 schreef Leipo666 het volgende:
dank je
we zullen in ieder geval de kap van de kattenbak afhalen zodat hij er wel op past
iemand anders nog tips voor katten met lampenkappen?
Sterkte voor je katquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Leipo666 het volgende:
iemand ervaring met wat voor een eten en drinken bakjes het beste werken met zo'n kap?
daar zat ik ook aan te denken, toevallig heb ik nog zo'n oude drinkbak liggen: kijken of hij daaruit wil drinkenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef oddeyed het volgende:
En zo'n aardewerken eetbak voor honden dan? Die zijn meestal lichtbruin met blauw aan de binnenkant, en heel zwaar en ook groot, maar die kan hij niet omhoog wippen of omgooien.
goed ideequote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Black-Hole het volgende:
Vraag eens of de dierenarts een pyjamatje heeft voor je kat. Is een soort rompertje waardoor je kat nergens bij kan maar wel de vrijheid heeft. Hele lichaam met uitzondering van pootjes, staart en kop is dan 'ingepakt'. Heeft de mijne ook gehad na een operatie. Je kat heeft zo geen last van die irritante kap.
Goede tipquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Black-Hole het volgende:
Vraag eens of de dierenarts een pyjamatje heeft voor je kat. Is een soort rompertje waardoor je kat nergens bij kan maar wel de vrijheid heeft. Hele lichaam met uitzondering van pootjes, staart en kop is dan 'ingepakt'. Heeft de mijne ook gehad na een operatie. Je kat heeft zo geen last van die irritante kap.
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:06 schreef Leipo666 het volgende:
enige jammere is dat hij dus steeds met zijn kop gaat schudden, op zijn achterpoten gaat staan, om zich gaat kijken,niets ziet door die kap, zijn evenwicht verliest en dus achterover valt.
op de grond niet zo erg, maar als hij dat op het randje van het aquarium doet hou ik mijn hart wel vast
Maar je was de vorige keer dat ie vermist was toch al tot de conclusie gekomen dat hij de weg naar huis niet kan vinden? Dat schreef je hierboven al eens, toen je hem sterk vermagerd terug vond.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:36 schreef Leipo666 het volgende:
Diégo blijkt een dom beest te zijn: vanaf afgelopen woensdagavond hebben we niets meer van hem vernomen![]()
nergens meer te bekennen in de buurt.....
Als ik jou was zou ik er toch eens over denken of je hem niet in de tuin kunt houdenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:02 schreef Leipo666 het volgende:
vraag me dan alleen af hoe hij aan zijn eten gaat komen...... gewone brokjes die mensen buiten zetten zijn niet zo goed voor hem: blaasgruis
hopelijk heeft de carnibest zijn instincten voor vers vlees aangewakkerd en doet hij zich nu te goed aan andere kleine diertjes
eerlijk gezegt ben ik daar ook wel bang voor. Hij zwierf nu al 3 weken rond een appartementencomplex voordat deze mevrouw hem met pasen in huis nam. Dit was 1,5km hemelsbreed vanaf ons huis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:39 schreef Aneurism het volgende:
En over 6 maanden hebben we weer hetzelfde topic.
Hebben we het uitgebreid over gehad (ook met haar) maar dat is dus geen optie. Hij heeft ook blaasgruis en moet duur voer hebben, dat kan ze niet betalen. Wel wil ze hem graag opvangen als we op vakantie gaan zodat niet ons huis vernield word. Asiel is te kort dag: die zitten al helemaal vol. Dus dat is heel aardig van haar!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:40 schreef Sorella het volgende:
Misschien wil die mevrouw hem wel terug hebben als je er toch over denkt om hem weg te doen ?
zeker apart.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
Bizar topic. Fijn dat je hem (al)weer hebt teruggekregen.
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Hebben we het uitgebreid over gehad (ook met haar) maar dat is dus geen optie. Hij heeft ook blaasgruis en moet duur voer hebben, dat kan ze niet betalen. Wel wil ze hem graag opvangen als we op vakantie gaan zodat niet ons huis vernield word. Asiel is te kort dag: die zitten al helemaal vol. Dus dat is heel aardig van haar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |