55 uurquote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 17-12, in totaal 3343 minuten. Dat is meer dan 55 uur.
In totaal waren er hier vandaag 236 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 15 minuten.
Er waren op dit station vandaag in totaal 75 treinen waarvan het spoor gewijzigd was. 227 treinen waren opgeheven.
Vragen, en als je mazzel hebt zegt de mcn jaquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op Amsterdam Bijlmer Arena puur op de gok in een trein gesprongen, goed gegokt. Er stond niets op de koersrollen, niets op de CTA
op A'dam Centraal een half uurtje gewacht en daar in een V naar Alkmaar meegegaan![]()
vertel eens, hoe krijg je een cabinerit ?
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
vertel eens, hoe krijg je een cabinerit ?
En als hij gesnaaid wordt is mcn ook VET de klosquote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vragen, en als je mazzel hebt zegt de mcn ja![]()
Want je mag er eigenlijk niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En als hij gesnaaid wordt is mcn ook VET de klos![]()
Je kan beter in het weekend in Roosendaal de treinspotter gaan uithangen bij het boemeltje naar Antwerpen.Inderdaad, ik heb een keer een cabinerit mogen meemaken van Marienberg naar Almelo. Toen nog met de wadlopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan beter in het weekend in Roosendaal de treinspotter gaan uithangen bij het boemeltje naar Antwerpen.Dat is inderdaad niks overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam een keer binnen op spoor 4a uit de Benelux, boemeltje staat aan de overkant op 1a te wachten. 'k Maak een foto, mcn staat naast z'n trein en schreeuwt letterlijk; "Wilt ge d'r anders voorin bij komen zitten?"
't Is dat-ie een snor had, anders had 'k het nog wel gedaan ook.
Ja, het blijft toch de "echte" trein. Gaaf om mee te makenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leuke trein is dat voor een cabinerit hè!![]()
Hoe kwam dat zo eigenlijk?
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Yreal het volgende:
Geweldig trouwens, dat de TT elke dag van de week al geldt![]()
Mooi spul, wat je zegtquote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef knars het volgende:
Laatste keer dat het me gelukt was om cabinerit te maken is 8,5 jaar geleden, ook savonds. Cabinerit in een DD-AR van Wezep naar Zwolle. Die IJsselbrug, mooi spul.
Oja, dat waren jullie nog van plan.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Yreal het volgende:
T gaat word worden morgen, met ons treinen rondje![]()
Hij roest een beetje.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi spul, wat je zegt![]()
[ afbeelding ]
die gaat ook wegquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Hij roest een beetje.
Die brug dan he
Geeft niet, wordt toch vervangen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Hij roest een beetje.
Die brug dan he
Is het verboden voor de machinist om een reiziger in de cabine te nemen?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het gedaan hoor, best leuk in AM75. Alleen na Antwerpen Oost moet je wel ff vort maken, je kan niet in de cab gespot worden bij binnenkomst op centraal. Ik mocht ook overal foto's en filmpjes van maken en zo (behalve van die MCN zelf natuurlijk)
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi spul, wat je zegt![]()
[ afbeelding ]
Er mag zelfs geen conducteur meereizen op de cabine. Zou de machinist maar afleiden. IVW controleert in burger. Betrapt: beide de klos.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het verboden voor de machinist om een reiziger in de cabine te nemen?
Het is toch juist goed, een beetje interesse wekken voor potentiële machinisten?
Serieus? ik zie bij die syntus treinen heel vaak 2 of 3 man er in zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er mag zelfs geen conducteur meereizen op de cabine. Zou de machinist maar afleiden. IVW controleert in burger. Betrapt: beide de klos.
quote:UTRECHT - De treinen blijven donderdag tot 01.00 uur doorrijden om iedereen te kunnen vervoeren. Als er dan nog gestrande reizigers zijn, wordt geprobeerd om die op een andere manier naar huis te krijgen.
Landstraat bedoel je? Dat is het materieel voor de buurtsporen dat er staat. DD-AR wordt tegenwoordig ingezet op Utrecht - Zwolle, Utrecht - Leiden en Utrecht - Almere, dus dan zie je daar idd meer stellen staan.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat is dat trouwens met al die DD-AR stellen bij Utrecht Centraal op dat kleine rangeerterreintje? Normaal stond er één. Nu staan er telkens 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |